Archief - AM2 gerief

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Zelanus

Legacy Member
6000+ + 2800+ + dfi mobo + graka + harde schijf

210 euro, afgehaald

2.DIE.4

Legacy Member
Ziet er mij niet echt een interessanter bod uit dan het mijne ...

€210 - €20 voor die 2800+ --> €190excl.

Mijn bod is €200 incl.

Dr.Gay

Legacy Member
2.DIE.4 zei:
205incl voor de mijne dan :)

Ik geef nog steeds voorkeur aan Zelanus hoor :)

1) tis afgehaald en meer persoonlijker,achteraf geen gezeik
2) hij neemt die sempron erbij en zo ben ik er ook van af
3) het is goed mogelijk dat die sempron nodig is om laatste nieuwe bios erop te zetten ter ondersteuning van die X2 6000 +, wellicht niet maar je weet maar nooit :)


Ik zal een meeneemprijs van 220€ zetten op cpu 1 en 2 + mobo + HDD + GFX,
dit is uiteraard exclu.

ThA JoS

Legacy Member
--------------------------------------------------------------------------------

1. CPU
1.1 AMD Athlon X2 6000+ AM2 Boxed : Richtprijs €80 / Meeneemprijs €100 (

2.1 DFI Infinity NF ULTRAII-M2 S AM2 (Alles compleet) : Richtprijs € 35 / Meeneemprijs €45 (gekocht van nostra moet nog aankomen)

3. RAM
3.1 2 X 1GB PC6400 DDR2 Premium factuur
richtprijs 50€

4. VGA
4.1 X1800XT 512MB met Leadtek 6800GT cooler
gewoon de kaart zonder toebehoren, werkt perfect , haalde stock meer in de benchmarks dan een 7900GT.
Richtprijs : 70€

Bod 210€ afgehaald

Dr.Gay

Legacy Member
ThA JoS zei:
--------------------------------------------------------------------------------

1. CPU
1.1 AMD Athlon X2 6000+ AM2 Boxed : Richtprijs €80 / Meeneemprijs €100 (

2.1 DFI Infinity NF ULTRAII-M2 S AM2 (Alles compleet) : Richtprijs € 35 / Meeneemprijs €45 (gekocht van nostra moet nog aankomen)

3. RAM
3.1 2 X 1GB PC6400 DDR2 Premium factuur
richtprijs 50€

4. VGA
4.1 X1800XT 512MB met Leadtek 6800GT cooler
gewoon de kaart zonder toebehoren, werkt perfect , haalde stock meer in de benchmarks dan een 7900GT.
Richtprijs : 70€

Bod 210€ afgehaald
Jammer maar neen :)
ram is al verkocht moest je het nog niet gelezen hebben.

Dr.Gay

Legacy Member
ThA JoS zei:
wat wil je dan voor de cpu+mobo+grafische kaart?

Dat zou al een heel straf bod moeten zijn aangezien ik voorkeur geef op meerder dingen die tegelijk weg gaan :)

en dat is momenteel met hdd en die tweede cpu erbij.

2.DIE.4

Legacy Member
Kom je soms in de buurt van Gent?

Tis maar omdat ik voor zulk een bedrag eigenlijk ook een persoonlijke afhandeling verkies ...

Dr.Gay

Legacy Member
2.DIE.4 zei:
Kom je soms in de buurt van Gent?

Tis maar omdat ik voor zulk een bedrag eigenlijk ook een persoonlijke afhandeling verkies ...

gent is een dikke 2uur rijden, dus neen niet bepaald een plaatsje waar ik even ga shoppen :D

Dr.Gay

Legacy Member
2.DIE.4 zei:
Damn, anders mocht je gans de boel als verkocht beschouwen ... :p

Voor 500€ kom ik dat zelfs tevoet brengen :hug: :love:


neen serieus ik ga het nog laten openstaan tot deze avond als dan er niemand over gaat :)

Dr.Gay

Legacy Member
1. CPU
1.1 AMD Athlon X2 6000+ AM2 Boxed : Richtprijs €80 / Meeneemprijs €100 (factuur)

2.1 DFI Infinity NF ULTRAII-M2 S AM2 (Alles compleet) : Richtprijs € 35 / Meeneemprijs €45 (gekocht van nostra moet nog aankomen)


ik ga meeneemprijs op 130 zetten voor beiden, staat open tot morgenavond dan sluit ik difinitief af.

dit is nog tekoop :)

VGA en hdd uit de lijst gehaald.

Mijn excuses voor deze wending!

-brucken-
sempron is voor jou, ik pm u wel!

2.DIE.4

Legacy Member
Mja dat moederbord heeft geen garantie meer hé ?
en dan nog de kans dat ik het moet flashen met een andere cpu ...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan