Archief - AMD 64 3500+ , DFI Ultra-d,zalman 7700cu

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Troman

Legacy Member
01)A64 3500+ manchester originele doos beschadigd,cpu hs vertoont gebruikspsoren van phase maar werkt nog perfect!
geen factuur meer, aangekocht te H&Sware te beringen waar het volstaat om serienr te tonen.
Dit is zonder twijfel de beste 3500+ ter wereld
stepping 0550 TPMW BH-E4 maw geen coldbug!

2)dfi ultra-d,aangekocht te hpm in de maand maart factuur aanwezig.
3)zalman 7700cu

1)135€ --meeneem 150€
2)85€--meeneem 100€
3)10€

meeneem voor pakket1+2+3 250€

ik prefeer afhaling boven verzending,verzending gebeurd enkel na ontvangen van het geld :)
woonachtig te tessenderlo.
J aik ben ditmal zeker van verkoop lol :p

brechtvm

Legacy Member
85€ op 2 ;)
(hpm = ? binnenlandse winkel ?)
wanneer sluit je af ?
kneem aan dat er geen mods op gebeurd zijn ofzo :)

Troman

Legacy Member
HPM-computer.de
duitse winkel dus,
al kan ik u er nu al bij vertellen dat elke dfi brodje in rma gaat bij dfi netherlands,garantie is zowiezo opzenden naar nederland lol (typo)

ik sluit af wanneer ik er zin in heb of beter gezegd wanneer ik hetgene heb wat ik in gedachten had :)

XTRATEC

Legacy Member
brechtvm zei:
85€ op 2 ;)
(hpm = ? binnenlandse winkel ?)
wanneer sluit je af ?
kneem aan dat er geen mods op gebeurd zijn ofzo :)

ga je een 2de kopen of moet je die van mij dan toch niet hebben?

Sorry voor OFFTOPIC Troman

brechtvm

Legacy Member
ik hou het uwe Xtratec :)
en idd, da van Troman koop ik erbij :)

XTRATEC

Legacy Member
Heb PM gekregen van Brecht, hij neemt dat van mij zeker.
Dus consider this as a few free upsssssss.

blackfeather

Legacy Member
Heb je interesse in ruil met s754 AMD64 3200+ met DFI lanparty UT 250GB?

yezzer

Legacy Member
Troman zei:
uhu 12.5€ +1.25€ verzending

oeps tis ne alcu my bad :$

ik bied de meeneemprijs op die koeler, er van uitgaande dat hij uiteraard 100% compleet is (d.i. met alle hulpstukken erbij !) en in prima staat is (dus het koellichaam niet vervrongen)
mvg

Troman

Legacy Member
yezzer zei:
ik bied de meeneemprijs op die koeler, er van uitgaande dat hij uiteraard 100% compleet is (d.i. met alle hulpstukken erbij !) en in prima staat is (dus het koellichaam niet vervrongen)
mvg
is niet voor 100% compleet daar dat fan controller ontbreekt,om die stiller of harder te zetten :ironic:

Hou deze thread int' oog daar dit slechts wordt afgehandeld als het geheel van
de verkoop me aanstaat .

yezzer

Legacy Member
Troman zei:
is niet voor 100% compleet daar dat fan controller ontbreekt,om die stiller of harder te zetten :ironic:

Hou deze thread int' oog daar dit slechts wordt afgehandeld als het geheel van
de verkoop me aanstaat .

dat vind ik nu op zich niet zo'n groot probleem van die ontbrekende fan controller.
ge moogt mijn bod aan meeneemprijs dus als definitief beschouwen: pm maar uw rek. nr etc voor de afhandeling.
mvg

gravendelver

Legacy Member
€15 incl voor de cooler?

edit: past da op nen msi k8n neo2 platinum (ramslots boven socket)

yezzer

Legacy Member
gravendelver zei:
€15 incl voor de cooler?

edit: past da op nen msi k8n neo2 platinum (ramslots boven socket)

@gravendelver --> voor alle duidelijkheid: lees post 12, 13 en volgende toch maar eens: de koeler werd reeds aan meeneemprijs aan mij verkocht! je kent toch ook de forumregels hee
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan