Archief - AMD 64 3500+ , DFI Ultra-d,zalman 7700cu

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

gravendelver

Legacy Member
yezzer zei:
@gravendelver --> voor alle duidelijkheid: lees post 12, 13 en volgende toch maar eens: de koeler werd reeds aan meeneemprijs aan mij verkocht! je kent toch ook de forumregels hee


srry ze... niet gezien :unsure:

RocKer

Legacy Member
Troman,

is de hs eraf of zit hij er terug op:).

Dit is raar,ik had vannacht om +-02.00h hetzelfde gepost als nu,maar die is weg hoe is dit mogelijk:confused: :confused: .

Troman

Legacy Member
RocKer zei:
Troman,

is de hs eraf of zit hij er terug op:).

Dit is raar,ik had vannacht om +-02.00h hetzelfde gepost als nu,maar die is weg hoe is dit mogelijk:confused: :confused: .
hs is er nooit afgeweest :)

Troman

Legacy Member
ter info deze cpu deed 2900mhz stabiel op air ,2980mhz superpi stabiel.
3100mhz op water zonder radiator.
3300Mhz op een barrake phase waarbij cpu temps excact rond de 0 draaide.
dit allemaal aan slechts 1.58/1.6V :)

|XcW|

Legacy Member
Als da ff'kes kan wachten dan wil ik wel 230€ geven voor da mobo en cpu.

RocKer

Legacy Member
Is er mogelijkheid om te ruilen,of gedeeltelijke ruil?

Te ruil;)
Setje Xeon LV D1 1.6ghz x2,dus 2 setjes 1.6ghz:) eventueel met mobo.
Met die 2 setje zit 1 set ES chips.
XP2500+ barton draait hier @ 2.4ghz
XP1800+ draait 11x200 easy

Troman

Legacy Member
Troman zei:
is niet voor 100% compleet daar dat fan controller ontbreekt,om die stiller of harder te zetten :ironic:

Hou deze thread int' oog daar dit slechts wordt afgehandeld als het geheel van
de verkoop me aanstaat
.

Niet dus :)
looptijd voorbij , ik zal de rommel wel bij houden .

Troman

Legacy Member
jannick werckx zei:
Check PM aub troman.
Oh heb ik reeds gedaan, maar ik snap niet wat er niet duidelijk is aan mijn voorgaande post?

De biedingen staan mij niet aan ,nog niet eens de moeite om te overwegen, daar ik zou eindigen met een cpu op overschot.


deze thread mag trouwens gesloten worden,
bedankt voor de biedingen maar het was helaas niet de moeite!;)

jannick werckx

Legacy Member
Er staat meeneemprijs 100€ voor het DFI .. ik bied u 95€, das 5€ onder meeneemprijs en dan is het bod niet de moeite ?
Zeg dan dat je verkoopt indien alles de deur uitgaat of verkoop het in zen geheel .. ?
Nuja, succes nog.

Jannick

Troman

Legacy Member
jannick werckx zei:
Er staat meeneemprijs 100€ voor het DFI .. ik bied u 95€, das 5€ onder meeneemprijs en dan is het bod niet de moeite ?
Zeg dan dat je verkoopt indien alles de deur uitgaat of verkoop het in zen geheel .. ?
Nuja, succes nog.

Jannick
dat men beste is tot tweemaal toe aangehaald :)

jannick werckx

Legacy Member
Mijn beste ..
In u threadstart staat thans toch dat je ditmaal zeker bent van de verkoop.. En meeneemprijzen staan erbij, als je meeneemprijs wilt geef ik u 100€eh, zo simpel is het..
En ik kan inderdaad lezen dat je topic int oog houdt omdat prijzen je nog niet aanstaan maar als ik meeneemprijs geef valt er toch niet veel meer te discussieren zeker ?
En van het als 'set' te verkopen kan ik ook nergens terugvinden..

Jannick

|XcW|

Legacy Member
Alééé dan :) 250€ Voor cpu en mobo? Dat is toch de meeneemprijs?

Krijg ik dan ook btw die cooler terbij?

|XcW|

Legacy Member
Jama, lol hem moet wel weten wa dat hem doet hé. Ik bied dan 250€ op cpu en mobo. Is meeneemprijs?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan