gravendelver
Legacy Member
yezzer zei:@gravendelver --> voor alle duidelijkheid: lees post 12, 13 en volgende toch maar eens: de koeler werd reeds aan meeneemprijs aan mij verkocht! je kent toch ook de forumregels hee
srry ze... niet gezien

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
yezzer zei:@gravendelver --> voor alle duidelijkheid: lees post 12, 13 en volgende toch maar eens: de koeler werd reeds aan meeneemprijs aan mij verkocht! je kent toch ook de forumregels hee

hs is er nooit afgeweestRocKer zei:Troman,
is de hs eraf of zit hij er terug op.
Dit is raar,ik had vannacht om +-02.00h hetzelfde gepost als nu,maar die is weg hoe is dit mogelijk![]()
.

Troman zei:is niet voor 100% compleet daar dat fan controller ontbreekt,om die stiller of harder te zetten :ironic:
Hou deze thread int' oog daar dit slechts wordt afgehandeld als het geheel van
de verkoop me aanstaat .

Oh heb ik reeds gedaan, maar ik snap niet wat er niet duidelijk is aan mijn voorgaande post?jannick werckx zei:Check PM aub troman.

dat men beste is tot tweemaal toe aangehaaldjannick werckx zei:Er staat meeneemprijs 100€ voor het DFI .. ik bied u 95€, das 5€ onder meeneemprijs en dan is het bod niet de moeite ?
Zeg dan dat je verkoopt indien alles de deur uitgaat of verkoop het in zen geheel .. ?
Nuja, succes nog.
Jannick

Geen antwoord???RocKer zei:Ruilen ja nee??