Archief - AMD Systeem ( 2500+, 9800Pro, ... )

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

BuYcKi

Legacy Member
Hallo,

Ik wil mij een nieuw systeem aanschaffen
en zet mijn oud dus te koop,
als het bod mij niet aanstaat zie ik af van verkoop !

De inhoud :
- Mooie case + 300watt voeding + 2 papst fans
- AMD Athlon XP 2500+
- Asus A7N8X-XE ( met factuur )
- 512MB Ram Twinmoss
- Sapphire Radeon 9800pro ( met factuur )
- Zalman CNPS7000B Cu
- Zalman VF700 Cu

Wat heb je nog nodig ( komt niet bij systeem) :
- Harde schijf
- Optical Drivers

Comments :
- Bij het moederbord is een sata poort afgebroken,
maar moederbord werkt nog perfect, kan altijd in rma gedaan worden dan ...
- Heb hier nog een 6800le met factuur die ook in rma moet,
geeft artifacts in games, niet in windows ...
- Ik verkoop liefst in één geheel,
maar appart bieden mag van mij ook !
- Minimumprijs : moet ik nog over nadenken
- Meeneemprijs : moet ik nog over nadenken
- Have fun with the bidding !

Mvg,
BuYcKi

Paddez

Legacy Member
Soit, 80 exclu dan. verzending zou dan max 5 euro zijn hopelijk?

Paddez

Legacy Member
€ 3.10 voor alles t.e.m. 2kg geloof ik. Laat maar weten of mijn bod overwogen wordt. (Sneller = beter :cool: )

Zonnestraal

Legacy Member
- AMD Athlon XP 2500+
- Asus A7N8X-XE ( met factuur )
- 512MB Ram Twinmoss

100 € exclu maar heb het wel snel nodig ^^

BuYcKi

Legacy Member
LaVeLLe zei:
- AMD Athlon XP 2500+
- Asus A7N8X-XE ( met factuur )
- 512MB Ram Twinmoss

100 € exclu maar heb het wel snel nodig ^^

neem je dan evt de Zalman voor CPU bij ?

@paddez, ook geen intresse in de Zalman voor VGA dan ?

Zonnestraal

Legacy Member
omdat je niet met alles blijft zitten wil ik die zalman cpu koeler er gerust ook bij nemen, hoeveel zou je er dan voor moeten hebben ?

BuYcKi

Legacy Member
LaVeLLe zei:
omdat je niet met alles blijft zitten wil ik die zalman cpu koeler er gerust ook bij nemen, hoeveel zou je er dan voor moeten hebben ?

20 € ofzo ?
alles zit er nog bij ...

aja, is wel wat met dat ene beentje voor op socket A,
da hebbek wa moeten fixen dus neem 15 € ofzo ?

Paddez

Legacy Member
buycki zei:
neem je dan evt de Zalman voor CPU bij ?

@paddez, ook geen intresse in de Zalman voor VGA dan ?
Zolang de originele cooling werkt niet echt. De kaart is namelijk niet voor mij dus hij gaat niet ge'ocd worden en geluid doet er ook al niet echt toe.

BuYcKi

Legacy Member
Paddez zei:
Zolang de originele cooling werkt niet echt. De kaart is namelijk niet voor mij dus hij gaat niet ge'ocd worden en geluid doet er ook al niet echt toe.

mss heeft mun vader intresse in wat spullen,
gescheiden ouders en kwam daarjuist tersprake,

dus ik houd jullie op de hoogte !!

ec8or

Legacy Member
- AMD Athlon XP 2500+
- Asus A7N8X-XE ( met factuur )
- 512MB Ram Twinmoss
- zalman cooler

€120 excl

BuYcKi

Legacy Member
ec8or zei:
- AMD Athlon XP 2500+
- Asus A7N8X-XE ( met factuur )
- 512MB Ram Twinmoss
- zalman cooler

€120 excl

bod genoteerd ...

Voorlopige stand van zaken :

- AMD Athlon XP 2500+
- Asus A7N8X-XE ( met factuur )
- 512MB Ram Twinmoss
- Zalman CNPS7000B Cu

=> bod van 120 € door "ec8or"

- Sapphire Radeon 9800pro ( met factuur )

=> bod van 80 € door "Paddez"

Darkmen

Legacy Member
die 6800Le ... welk merk?, hoeveel garantie nog?, factuur? Originele koeler?

Greetz

DaRkMeN

BuYcKi

Legacy Member
Darkmen zei:
die 6800Le ... welk merk?, hoeveel garantie nog?, factuur? Originele koeler?

Greetz

DaRkMeN

Merk = Asus
Garantie = Zou moeten kijken, normaal nog een tijdje, is van Augustus 2005
Factuur = Ja, natuurlijk :p
Originele koeler = Ja, maar is een klein beetje kapot,
maar werkt nog perfect !

Mss bel ik deze namiddag even naar de PC winkel waar ik hem heb gekocht ...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan