BuYcKi
Legacy Member
brechtvm zei:graka is AGP neem ik aan ?
ja, alles is AGP ...
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
brechtvm zei:graka is AGP neem ik aan ?


brechtvm zei:al iets gehoord van die 6800 LE ?![]()

LaVeLLe zei:AMD Athlon XP 2500
Asus A7N8X-XE ( met factuur )
512 MB Ram ( PC3200 )
Zalman CNPS7000B Cu
Nvidia Geforce 4 MX 440, 64MB, AGP8x !
150 € rond

LaVeLLe zei:tja mijn 150 € geldt dan daar op ^^
Paddez zei:Great ...![]()
morfer zei:is deze al verkocht ? anders heb ik wel intresse voor de cpu 2600 of 2500
pijs 25 - 30 ?
greetzz