Archief - AMD Systeem ( 2500+, 9800Pro, ... )

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

XYRIS

Legacy Member
- AMD Athlon XP 2500+
- Asus A7N8X-XE ( met factuur )
- 512MB Ram Twinmoss
- Zalman CNPS7000B Cu

126.3€ Exclu

of

- AMD Athlon XP 2600+
- Asus A7N8X-X ( met factuur, doos, kabels, ... )
- 512 MB Ram ( PC3200 )

111.3

BuYcKi

Legacy Member
ok, ben dus vandaag bij mun pa en morgen ook,
maar heb er nog niet naar gevraagd ...

het zou dus kunnen zijn dat dit verkocht word :

1) - AMD Athlon XP 2500+
- Asus A7N8X-XE ( met factuur, doos, kabels, ... )
- 512 MB Ram ( PC2700 )
- Sapphire Radeon 9800 Pro ( met factuur, doos, kabels, ... )
- Zalman CNPS7000B CU ( met doos en alle toebehoren )
- Zalman VF700 CU ( alleen koeler maar met spullen om op graka te steken )

2) - AMD Athlon XP 2600+
- Asus A7N8X-X ( met factuur, doos, kabels, ... )
- 512 MB Ram ( PC3200 )
- Nvidia Geforce 4 MX 440, 64MB, AGP8x ! ( met doos, kabels, ... )
- Koperen koelblok + Coolermasterfan ( koelt zeer goed, maar zou begod niet weten welk type )

Ook kan het zijn dat het een mix ervan is :p
Dus als jullie boden plaatsen,
gelieve dan bij elk onderdeel appart nog eens de prijzen te zetten !

BuYcKi

BuYcKi

Legacy Member
Voorlopige stand van zaken :

- AMD Athlon XP 2500+
- Asus A7N8X-XE ( met factuur )
- 512MB Ram ( PC2700 )
- Zalman CNPS7000B Cu

=> bod van 115 € door "LaVeLLe"
=> bod van 120 € door "ec8or"
=> bod van 126,3 € door "XYRIS"

- Sapphire Radeon 9800pro ( met factuur )

=> bod van 80 € door "Paddez"

- AMD Athlon XP 2600+
- Asus A7N8X-X ( met factuur, doos, kabels, ... )
- 512 MB Ram ( PC3200 )

=> bod van 111.3 € door "XYRIS"

512MB Ram ( PC2700 )

=> bod van 30 € door "the_ancient"

Ok, dit is de voorlopge stand van zaken,
Ik laat jullie dan vnv weten wat het uiteindelijk word !
Gelieve ook als je bied, de prijzen er appart bij te zetten ...
Moest het dan van elk iets worden, dan heb ik het gewoon samen te tellen :)

BuYcKi

Legacy Member
brechtvm zei:
al iets gehoord van die 6800 LE ? ;)

ga seffest es vlug naar mun ma,
kaart en factuur ligt daar en ze zullen daar wrs wel iets over vragen ...

dus ik laat u zo snel mogelijk wa weten :)

Zonnestraal

Legacy Member
AMD Athlon XP 2500
Asus A7N8X-XE ( met factuur )
512 MB Ram ( PC3200 )
Zalman CNPS7000B Cu
Nvidia Geforce 4 MX 440, 64MB, AGP8x !


150 € rond

BuYcKi

Legacy Member
LaVeLLe zei:
AMD Athlon XP 2500
Asus A7N8X-XE ( met factuur )
512 MB Ram ( PC3200 )
Zalman CNPS7000B Cu
Nvidia Geforce 4 MX 440, 64MB, AGP8x !


150 € rond

mooi bod,
maar bij moederbord is wel dit prob hé, vergeet dit niet !
- Bij het moederbord is een sata poort afgebroken,
maar moederbord werkt nog perfect, kan altijd in rma gedaan worden dan ...
en ik denk dat het de koperen koelblok zal worden ipv de zalman,
die koelt ook super en hoor je niet, zelfs stiller dan zalman naar mijn mening !

BuYcKi

Legacy Member
ok, na beraad te slagen met mun pa,
is het dus dit geworden dat gaat verkocht worden :

- AMD Athlon XP 2500+
- Asus A7N8X-XE ( met factuur, doos, kabels, ... )
- 512 MB Ram ( PC3200 )
- Nvidia Geforce 4 MX 440, 64MB, AGP8x ! ( met doos, kabels, ... )
- Koperen koelblok + Coolermaster Fan ( koelt zeer goed, maar zou begod niet weten welk type )

:)

BuYcKi

Legacy Member
LaVeLLe zei:
tja mijn 150 € geldt dan daar op ^^

- AMD Athlon XP 2500+
- Asus A7N8X-XE ( met factuur, doos, kabels, ... )
- 512 MB Ram ( PC3200 )
- Nvidia Geforce 4 MX 440, 64MB, AGP8x ! ( met doos, kabels, ... )
- Koperen koelblok + Coolermaster Fan ( koelt zeer goed, maar zou begod niet weten welk type )

=> bod van 150 € door "LaVeLLe"

morfer

Legacy Member
is deze al verkocht ? anders heb ik wel intresse voor de cpu 2600 of 2500

pijs 25 - 30 ?

greetzz

BuYcKi

Legacy Member
morfer zei:
is deze al verkocht ? anders heb ik wel intresse voor de cpu 2600 of 2500

pijs 25 - 30 ?

greetzz

ja, alles is verkocht ...

---

Gisteren dit overeen gekomen met LaVeLLe :
Ik breng hem de onderdelen + het is direct van hem voor 175 €

Dus alles is verkocht aan hem,
als hij dit anders nog even kan bevestigen ?

BuYcKi
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan