Archief - AMD X2 s939! , MSI s939 Neo4-FI, fans, modding

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Kenshi

Legacy Member
Jaja is genoteerd hé ;)

Ik sluit hier maandagavond voor af.

I know, vraagprijs op 2dehands/kapaza is misschien wat hoog, maar daar bieden ze toch steeds onder. Vandaar dat ik maar een prijs gezet heb die iets te hoog is. Een opteron 165 die ongeveer gelijk presteert kost ook nog steeds 80€ in NL (Maar dan weet je nog niet wat OC potentieel die heeft) dus dno wat de waarde is van die X2.

mavrick

Legacy Member
ale 55euro vandaag afgehaald,tis dan voor de stepping dat ik het doe en op 1 voorwaarde dat hij nog goed marcheert.

Kenshi

Legacy Member
Em zit nu in de pc waar ik op aan het werken ben, dus werkt uiteraard ok.

Vandaag afhalen gaat wel nie gaan, omdat ik vanaf 1 uur weg moet tot ergens vanavond

Goed genoeg ? ;)
2.8GHz @ 1.36V
http://users.telenet.be/f_weyers/X2_3800_1.jpg

CPU multiplier op 9 gezet, om hogere HT link te krijgen.
Ram op serieuzen divider gezet, om zeker daar niet in de problemen te komen

mavrick

Legacy Member
meer dan goed, bedankt voor de moeite;) .
bevalt de prijs je om vandaag af te halen? Want ale ja kga der nu geen zotte prijs voor geven he ik denk (ben er zeker van ) dat je er nu al goed aan verdient he en ja tis jouw volste recht ook.

Kenshi

Legacy Member
Ik ben vandaag gans den dag weg.
Ik moet straks vertrekken dus ja...

Ik kan wel vanavond afsluiten bv en dan zie ik morgenochtend wel wat het geworden is ?
Dan kan dat morgen eventueel al afgehandeld worden

<edit> Afsluitdatum voor CPU is dus Vanavond 23u !

RocKer

Legacy Member
En als er 60€ excl werd gegeven een paar weken geleden was het te weinig:doh: ,versta da iemand,ik ni hoor.

DIT IS GEEN BOD.

Kenshi

Legacy Member
Toen was ik aan het overwegen om mijn hele config weg te doen om over te stappen naar C2D of Am2. Dan had ik gezegd dat ik alles van mn 939 platform weg deed indien ik er nog genoeg van kreeg. Toen had ik ook enkel mogelijke koper van cpu alleen en niet voor voor de rest, vandaar dat dat niet doorging.

Daar ben ik van afgestapt, die upgrade heb ik verschoven naar maart/april ofzo. Ga nog ff wachten wat Penryn / Phenom gaat geven

Kenshi

Legacy Member
@ DoomSayerSantos

Dat is slechts 0.7&#8364; meer dan vorige bod, wat voor mij nog eens makkelijker is omdat dat met afhaling was.
Dus not noted.

Gelieve ook te vermelden voor welke cpu je biedt.

Ik heb gisteren ook een bod binnen gekregen via 2dehands van 65&#8364;, dus kga ff wachten of die mens nog reageert op mijn reply.

@ Juve9le: Te weinig. Met de post kost dat 4.3&#8364; verzending dus dan komt uw bod maar neer op 5.7&#8364;. Nieuwprijs ligt op 10&#8364; / stuk ongeveer en het is ongeopend zoals je op de foto ziet.
Met kiala is verzending 3&#8364; ...

RealFlub

Legacy Member
als die gast niet reageert voor het mobo, dan mag je mij altijd gerust contacteren.

Kenshi

Legacy Member
Ik hou het in gedachte, maar ik vermoed van wel.
Hij heeft betaling al gestort beweert hij en alle gegevens zijn al doorgespeeld, dus normaal gezien zou dat maandag of dinsdag op mn rekening moeten staan.

Voor cpu heb ik nog geen reactie teruggekregen van de persoon die 65&#8364; had geboden (wat misschien wel te verwachten is via die sites). Heb ondertussen ook al een ander bod binnen van 60&#8364; op de 3800+

Kenshi

Legacy Member
Net mn mails eens gecontroleerd en het hoogste (bevestigde) bod is 60&#8364; afgehaald op de X2.

Ik vermoed dat er daar niemand meer boven zal gaan.

De fans, CPU cooler en modding materiaal zijn wel nog te koop mensen ;)

Kenshi

Legacy Member
Om eerlijk te blijven moet ik hier hetzelfde toepassen als bij DoomSayerSantos

Uw bod komt eigenlijk overeen met 0.7&#8364; hoger dan het vorige bod en daar bespaar ik me dus de moeite voor om naar de post te gaan.

Het is wel noted, maar heeft dus enkel mijn voorkeur indien de deal van 60&#8364; afgehaald niet zou kunnen doorgaan.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan