Kenshi
Legacy Member
Jaja is genoteerd hé 
Ik sluit hier maandagavond voor af.
I know, vraagprijs op 2dehands/kapaza is misschien wat hoog, maar daar bieden ze toch steeds onder. Vandaar dat ik maar een prijs gezet heb die iets te hoog is. Een opteron 165 die ongeveer gelijk presteert kost ook nog steeds 80€ in NL (Maar dan weet je nog niet wat OC potentieel die heeft) dus dno wat de waarde is van die X2.

Ik sluit hier maandagavond voor af.
I know, vraagprijs op 2dehands/kapaza is misschien wat hoog, maar daar bieden ze toch steeds onder. Vandaar dat ik maar een prijs gezet heb die iets te hoog is. Een opteron 165 die ongeveer gelijk presteert kost ook nog steeds 80€ in NL (Maar dan weet je nog niet wat OC potentieel die heeft) dus dno wat de waarde is van die X2.