Archief - Grafische kaarten te koop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SephirothSnake

Legacy Member
1) ASUS V9999/TD (uit RMA dus gloed nieuw) + Zalman VF700-cu Led (blauwlicht) + originele cooler, doos, drivers.. (Nvidia 6800)
Meeneem: 150€ excl

2) Asus V9570 TD met een Artic cooling cooler erop + originele cooler, doos, cd's.. (Nvidia 5700)
Meeneem: 60€ exl


Bijde kaarten zijn AGP



Reden verkoop -> overstap naar pci-e

Ik behoud me het recht.....

SephirothSnake

Legacy Member
Kaarten zijn nooit geoc'ed geweest en werken perfect.

SephirothSnake

Legacy Member
:applause: ............................Final up...........................:applause:

Hannibal

Legacy Member
100 euro inclusief voor nummer 1, laat iets weten als je dit gelezen hebt.

mythe

Legacy Member
Gratis HEEL klein upje :p.
Is het niet Beide kaarten inplaats van bijde? ;).

SephirothSnake

Legacy Member
Het is inderdaad beide en niet bijde.:applause:
Jammer dat ik het niet kan wijzigen, die fout steekt mijn ogen uit :D

Boden genoteerd :cool:

SephirothSnake

Legacy Member
Wanneer er een bod is dat hoog genoeg is.

Stand van zaken:
Hoogste bod:

Kaart 1: Hanibal 125€ incl
Kaart 2: ---------------

SephirothSnake

Legacy Member
Meeneem verlaagd naar 140€ INCL.
Als meeneem morgen niet geboden is steek ik ze in men 2de pc.

cosmo2

Legacy Member
ok, hebet dus gezien dat de kaarten AGP zijn. Dus, kan de 5700 BF2 makkelijk spelen ??

nico

Legacy Member
kaart 2 : beter of gelijkwaardig aan een radeon 9600? is ze te overclocken? agp 8x ?

Hannibal

Legacy Member
SephirothSnake zei:
Meeneem verlaagd naar 140€ INCL.
Als meeneem morgen niet geboden is steek ik ze in men 2de pc.
Dus minimum bod is gelijk aan uw meeneemprijs. Ik denk ni dat da toegelaten is.

snapM

Legacy Member
die v9999 ruilen tegen ook een gloednieuwe RX9600XT uit RMA (vanaf vandaag) met ook 2jaar garantie
+ 60€ opleg langs mij kant?

snapM

Legacy Member
welke kaart is deze precies?

Asus GeForce 6800 128MB DDR (AGP, DVI), V9999/TD
of
Asus GeForce 6800 256MB DDR3 (AGP, DVI) V9999/TD/256

SephirothSnake

Legacy Member
@nico : agp 8x, Ik heb het nog niet geprobeerd maar de kaart is te overclocken aangezien er asus smartdoctor bijzit, dat is oc software van Asus zelf, ik denk dat ze iets beter of geliujkwaardig aan de 9600 is. 3d mark 05 = 691 punten. En er is een Artic cooling op dus de temps zijn goed.

@cosmo2 : Speelt BF 2 vlot op low-mid.

@Hannibal: Dat zou kunnen ja, maar het is misschien fout van me om het woord meeneem te gebruiken. Ik bedoel dat ik ze niet onder die prijs verkoop maar meer hoefd ook niet. (mag wel lol)

@ snapM : Asus GeForce 6800 128MB DDR (AGP, DVI), V9999/TD
Ik heb jammer genoeg geen intresse in nog een Agp kaart tenzij het een 7800GS is :-)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan