Neen die is niet zo sterk als een 6800GT, wel bijna. Je kan ze misschien wel unlocken en overclocken enz.
De temps zijn met de zalman erop tussen de 45 en de 56. Dus er is nog heel vel speling voor oc. Toen ik even de clocks omhoog deed nam de temp zelf niet toe dus..... als je weet dat je tot 70 a 80 graden mag gaan...
IK speel Fear, HL², AOE3, CSS, B&W2 ert heel mooi bij enz dus het is zeker wel een sterke kaart.