XTRATEC
Legacy Member
Hallo,
Wegens overschakeling op een PENTIUM M systeem verkoop ik mijn systeem:
- AOpen QF50C + 300W PSU 24pins (zeer stil en stabiel) €30
- Asus Nforce 1 moederbordje met VGA on board €25
- Amd Duron 1600MHz met Cooler (Sharkoon CUS3) €40
- Zalman CNPS7700-cu (alles in de doos) €30
- 2x 512Mb DDR PC3200 Twinmos Twister Pro (TCCD, 295 2.5-3-3-7 2,64v) €170
- 2x 512Mb DDR PC350 Corsair BH-5 (250 2-2-2-5 3,3v) €115
- MSI RX300SE 128Mb DDR PCIe €25
- AOpen MX4000 64Mb DDR AGP 8x €20
- AOpen FX5700LE 256 Mb DDR AGP 8x €30
Ik verkoop enkel en alleen als alles (of zo goed als alles) de deur uit is.
Als je bied vermeld op wat je bied en vermeld in of exclusief verzending (per post aangetekend en op kosten en risico van de koper)
Bieden per opbod van €5 onder de €50 en €10 boven de €50.
Af te halen in Wetteren of via post (zie hierboven).
Ik behoud me het recht NIET te verkopen op dit forum, vermits ik dit gamma ook aanbied in m'n vriendenkring.
Ik zal minimumprijzen (en eventueel meeneemprijzen) toevoegen naargelang het bieden.
OFFTOPIC zal ik in dit topic niet tollereren, dit kan per PM of mail.
Mocht er toch teveel OFFTOPIC zijn laat ik de thread sluiten, met als gevolg dat alle boden zullen worden genegeerd, dus be warned!
Wegens overschakeling op een PENTIUM M systeem verkoop ik mijn systeem:
- AOpen QF50C + 300W PSU 24pins (zeer stil en stabiel) €30
- Asus Nforce 1 moederbordje met VGA on board €25
- Amd Duron 1600MHz met Cooler (Sharkoon CUS3) €40
- Zalman CNPS7700-cu (alles in de doos) €30
- 2x 512Mb DDR PC3200 Twinmos Twister Pro (TCCD, 295 2.5-3-3-7 2,64v) €170
- 2x 512Mb DDR PC350 Corsair BH-5 (250 2-2-2-5 3,3v) €115
- MSI RX300SE 128Mb DDR PCIe €25
- AOpen MX4000 64Mb DDR AGP 8x €20
- AOpen FX5700LE 256 Mb DDR AGP 8x €30
Ik verkoop enkel en alleen als alles (of zo goed als alles) de deur uit is.
Als je bied vermeld op wat je bied en vermeld in of exclusief verzending (per post aangetekend en op kosten en risico van de koper)
Bieden per opbod van €5 onder de €50 en €10 boven de €50.
Af te halen in Wetteren of via post (zie hierboven).
Ik behoud me het recht NIET te verkopen op dit forum, vermits ik dit gamma ook aanbied in m'n vriendenkring.
Ik zal minimumprijzen (en eventueel meeneemprijzen) toevoegen naargelang het bieden.
OFFTOPIC zal ik in dit topic niet tollereren, dit kan per PM of mail.
Mocht er toch teveel OFFTOPIC zijn laat ik de thread sluiten, met als gevolg dat alle boden zullen worden genegeerd, dus be warned!
