Archief - HIGH end (OC-)materiaal, MOBO+CPU+RAM+...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

XTRATEC

Legacy Member
Hallo,

Wegens overschakeling op een PENTIUM M systeem verkoop ik mijn systeem:

- AOpen QF50C + 300W PSU 24pins (zeer stil en stabiel) €30
- Asus Nforce 1 moederbordje met VGA on board €25
- Amd Duron 1600MHz met Cooler (Sharkoon CUS3) €40
- Zalman CNPS7700-cu (alles in de doos) €30
- 2x 512Mb DDR PC3200 Twinmos Twister Pro (TCCD, 295 2.5-3-3-7 2,64v) €170
- 2x 512Mb DDR PC350 Corsair BH-5 (250 2-2-2-5 3,3v) €115
- MSI RX300SE 128Mb DDR PCIe €25
- AOpen MX4000 64Mb DDR AGP 8x €20
- AOpen FX5700LE 256 Mb DDR AGP 8x €30

Ik verkoop enkel en alleen als alles (of zo goed als alles) de deur uit is.
Als je bied vermeld op wat je bied en vermeld in of exclusief verzending (per post aangetekend en op kosten en risico van de koper)
Bieden per opbod van €5 onder de €50 en €10 boven de €50.

Af te halen in Wetteren of via post (zie hierboven).
Ik behoud me het recht NIET te verkopen op dit forum, vermits ik dit gamma ook aanbied in m'n vriendenkring.

Ik zal minimumprijzen (en eventueel meeneemprijzen) toevoegen naargelang het bieden.

OFFTOPIC zal ik in dit topic niet tollereren, dit kan per PM of mail.
Mocht er toch teveel OFFTOPIC zijn laat ik de thread sluiten, met als gevolg dat alle boden zullen worden genegeerd, dus be warned!

brechtvm

Legacy Member
DFI Lanparty NF4 Ultra-D
MSI RX300SE 128Mb DDR PCIe

120€ (excl) voor deze combinatie ?
(kweet de nieuwprijs van nen DFI ongeveer, maar ni echt van die x300 reeks)
(alles voorzien van factuur en de nodige componenten, bij afhaling)

// UPDATE \\

laat maar...
als enkelnog de graka overschiet, heb ik geen interesse meer

Lord pinky

Legacy Member
30€ incl verz voor de dvd writer
ik wil die vga cooler ook wel kopen maar past die op mijn readon 9800 pro? zoja hoeveel wens je ervoor? met led?

greetzzz

XTRATEC

Legacy Member
Lord pinky zei:
30€ incl verz voor de dvd writer
ik wil die vga cooler ook wel kopen maar past die op mijn readon 9800 pro? zoja hoeveel wens je ervoor? met led?

greetzzz

zonder led.
maar liever niet appart.

FetO

Legacy Member
bod van 300€ exclu (onder voorbehoud) voor de hd van 160gb, het mobo en die cpu

PsYmon

Legacy Member
Neje, enkel cpu. Voor ne complete setup zijt ge 3 dagen te laat :)

xackitt

Legacy Member
Wa zou ge nog willen voor 2x 512Mb DDR PC3200 Twinmos Twister Pro (TCCD, 295 2.5-3-3-7 2,64v) en enig idee wa het maximum ongeveer is met 1T?
Thanks

JeyTee

Legacy Member
2x 512Mb DDR PC3200 Twinmos Twister Pro (TCCD, 295 2.5-3-3-7 2,64v)

130 euro

XTRATEC

Legacy Member
zoals je kan zien heb ik de post ge-edit, omdat ik besloten heb heel wat onderdelen gewoon te houden. De onderdelen die er nog staan zijn wel nog te koop en zo goed als onmiddelijk beschikbaar.

Driesi

Legacy Member
2x 512Mb DDR PC3200 Twinmos Twister Pro (TCCD, 295 2.5-3-3-7 2,64v)
140 inclusief verzending indien u deze 295 kan verzekeren dwz screenshotje van memtest ofzo op uw mobo dan weliswaar.. ik weet ook wel dat zeker niet bestaat...
Mvg,
Driesi

XTRATEC

Legacy Member
Driesi zei:
2x 512Mb DDR PC3200 Twinmos Twister Pro (TCCD, 295 2.5-3-3-7 2,64v)
140 inclusief verzending indien u deze 295 kan verzekeren dwz screenshotje van memtest ofzo op uw mobo dan weliswaar.. ik weet ook wel dat zeker niet bestaat...
Mvg,
Driesi

Deze gaan niet weg onder de €170, en ja hoor dikke 10 passes test #5 en 5 passes #7 gedaan, ze zijn rockstable op die snelheid.

PsYcHoTiC

Legacy Member
bij deze

- AOpen QF50C + 300W PSU 24pins (zeer stil en stabiel) €30

XYRIS

Legacy Member
25inclu op die Zalman 7700-CU (40€ nieuw)

Moet het aangetekend? Gewoon is goed genoeg voor mij

calimero

Legacy Member
2x 512Mb DDR PC350 Corsair BH-5
Garantie? overgekocht ? stabiel?

XTRATEC

Legacy Member
calimero zei:
2x 512Mb DDR PC350 Corsair BH-5
Garantie? overgekocht ? stabiel?

Geen garantie (heatspreaders zijn eraf)
Overgekocht van M_N_M
Draaien zeer stabiel op 250 2-2-2-5 3,3v
en 260 2-2-2-5 3,6v
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan