M_N_M
Legacy Member
Allen,
ik verkoop wat high-end workstation stuff.
Een tijdje gelezen zelf okkasie gekocht maar bij cpu's & moederbord is er nog garantie via de factuur.
Dit is het:
(1) Iwill DH800 (socket 604): kheb de doos nog + kabels + boekskes + cdkes + ...
Gewoon DDR ram werkt hier ook op, geen ECC nodig!
Linkje : http://www.iwill.net/inews.asp?n_id=13
(2) 2x Intel Xeon 3.0Ghz / 800mhz (2MB cache!!) : Zijn 1.3V cpu'tjes. Je krijgt hierbij 2 actieve heatsinks (snelheid van die cpu's wordt automatisch geregeld door het moederbord naargelang de warmte) + 2 passieve heatsinks
(3) PSU 550W (Fortron Source FSP550-80GLC) : deze voeding is nodig omdat je op het moederbord ergens een 6 pin stekkertje nodig hebt wat op een normale PSU niet zit.
=> description op site mpl.be: Fortron Source FSP550-80GLC 550W EPS +12V Rev. 2.8 Full range w/ 24+4+8 pin + Active PFC [FSP550-80GLC] Erg still > 80% efficientie!!!
(4) Asus V9999LE 128MB DDR 6800 LE AGP met zalman VF700-cu: unlockt via biosflash naar 16pipes/6shaders + licht oc'ed via bios (350/800) => bijna 6800GT!
3D marks 2003 : 10500 default (met huidige bios dan wel
)
Niets van artifacts, 100% werkende mod!
Huidige nieuwprijzen (@www.mpl.be => komt van daar) ter info:
(1) € 439
(2) € 293/stuk
(3) € 125
(4) ?? (niet elke kaart kan geflasht worden naar 6800GT dus onnutige vergelijking.. Deze is meer waard dan een nieuwe
)
Opmerking: (1)-(2)-(3) mag apart verkocht worden maar ook al wordt meeneemprijs geboden, dan nog moet ik eerst zeker zijn dat ik van de andere onderdelen vanaf raak!
De workstation is perfect voor zware taken op uit te voeren (4 cpu's zie je in taakbeheer: 2 fysieke + elke fysieke nogmaals in 2 gesplitst door HT) en te gamen.
Het is echter wat té veel power voor wat ik nodig heb en de grootste reden waarom ik deze terug verkoop is omdat ik hem niet geruisloos kan krijgen.
Ik dacht dat dat met de passieve koeling die erbij zat ging lukken maar je moet er altijd een 120mm fan opzetten of hij wordt te warm. Het is voor de meesten waarschijnlijk een "stille" pc maar
voor mij is het simpelweg te luid aangezien ik vroeger een PC had die vrijwel onhoorbaar was.
Ikzelf zoek:
* A64 S939 CPU (3000+ of hoger, liefst X2 maar moet niet)
* goeie PCI-E 3D kaart (X850 of hoger - 6800GT of hoger)
* harde valuta
Pics @ http://users.pandora.be/overclocking/VerkoopXeon/
Komt op Tones, Telenet, Loveno & Lotverkopen te staan. Ik behou mijzelf alle rechten, indien ik er niet genoeg van krijg dan gaat hij ebay op!
(om het wat makkelijker te maken heb ik een kleine webpagina gemaakt om de boden wat overzichtelijk te houden : http://users.pandora.be/overclocking/VerkoopXeon.html)
Grtz
ik verkoop wat high-end workstation stuff.
Een tijdje gelezen zelf okkasie gekocht maar bij cpu's & moederbord is er nog garantie via de factuur.
Dit is het:
(1) Iwill DH800 (socket 604): kheb de doos nog + kabels + boekskes + cdkes + ...
Gewoon DDR ram werkt hier ook op, geen ECC nodig!Linkje : http://www.iwill.net/inews.asp?n_id=13
(2) 2x Intel Xeon 3.0Ghz / 800mhz (2MB cache!!) : Zijn 1.3V cpu'tjes. Je krijgt hierbij 2 actieve heatsinks (snelheid van die cpu's wordt automatisch geregeld door het moederbord naargelang de warmte) + 2 passieve heatsinks
(3) PSU 550W (Fortron Source FSP550-80GLC) : deze voeding is nodig omdat je op het moederbord ergens een 6 pin stekkertje nodig hebt wat op een normale PSU niet zit.
=> description op site mpl.be: Fortron Source FSP550-80GLC 550W EPS +12V Rev. 2.8 Full range w/ 24+4+8 pin + Active PFC [FSP550-80GLC] Erg still > 80% efficientie!!!
(4) Asus V9999LE 128MB DDR 6800 LE AGP met zalman VF700-cu: unlockt via biosflash naar 16pipes/6shaders + licht oc'ed via bios (350/800) => bijna 6800GT!
3D marks 2003 : 10500 default (met huidige bios dan wel
)Niets van artifacts, 100% werkende mod!
Huidige nieuwprijzen (@www.mpl.be => komt van daar) ter info:
(1) € 439
(2) € 293/stuk
(3) € 125
(4) ?? (niet elke kaart kan geflasht worden naar 6800GT dus onnutige vergelijking.. Deze is meer waard dan een nieuwe
)Opmerking: (1)-(2)-(3) mag apart verkocht worden maar ook al wordt meeneemprijs geboden, dan nog moet ik eerst zeker zijn dat ik van de andere onderdelen vanaf raak!
De workstation is perfect voor zware taken op uit te voeren (4 cpu's zie je in taakbeheer: 2 fysieke + elke fysieke nogmaals in 2 gesplitst door HT) en te gamen.
Het is echter wat té veel power voor wat ik nodig heb en de grootste reden waarom ik deze terug verkoop is omdat ik hem niet geruisloos kan krijgen.
Ik dacht dat dat met de passieve koeling die erbij zat ging lukken maar je moet er altijd een 120mm fan opzetten of hij wordt te warm. Het is voor de meesten waarschijnlijk een "stille" pc maar
voor mij is het simpelweg te luid aangezien ik vroeger een PC had die vrijwel onhoorbaar was.
Ikzelf zoek:
* A64 S939 CPU (3000+ of hoger, liefst X2 maar moet niet)
* goeie PCI-E 3D kaart (X850 of hoger - 6800GT of hoger)
* harde valuta

Pics @ http://users.pandora.be/overclocking/VerkoopXeon/
Komt op Tones, Telenet, Loveno & Lotverkopen te staan. Ik behou mijzelf alle rechten, indien ik er niet genoeg van krijg dan gaat hij ebay op!
(om het wat makkelijker te maken heb ik een kleine webpagina gemaakt om de boden wat overzichtelijk te houden : http://users.pandora.be/overclocking/VerkoopXeon.html)
Grtz