M_N_M
Legacy Member
dat is het verschil in nieuwprijs, zeker niet wat jij moet opleggen hé.M_N_M zei:Zeg mij zelf maar hoeveel opleg je wil geven rekening houdende met het verschil in nieuwprijs (wat natuurlijk het verschil in opleg niet moet zijn)
Doe mij een voorstel. Kheb eigenlijk al een VGA kaart gekocht dus die van u is ook ni broodnodig. CPU'ke nog steeds gezocht

Doe voorstel van alles wat je kwijtwil (eventueel met graka en mobo, raak dat wel kwijt) + wat je wil bijleggen.
Grtz
