Archief - High-End Stuff (Dual Xeon cpu's, mobo, PSU) + 6800LE@GT

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

M_N_M

Legacy Member
M_N_M zei:
Zeg mij zelf maar hoeveel opleg je wil geven rekening houdende met het verschil in nieuwprijs (wat natuurlijk het verschil in opleg niet moet zijn)
dat is het verschil in nieuwprijs, zeker niet wat jij moet opleggen hé.
Doe mij een voorstel. Kheb eigenlijk al een VGA kaart gekocht dus die van u is ook ni broodnodig. CPU'ke nog steeds gezocht :)

Doe voorstel van alles wat je kwijtwil (eventueel met graka en mobo, raak dat wel kwijt) + wat je wil bijleggen.


Grtz

gerthethert

Legacy Member
hoeveelste hands is dit gerief hier en heb jij dit betaald,
ik wil al mn pc's hier upgraden :)

M_N_M

Legacy Member
gerthethert zei:
hoeveelste hands is dit gerief hier en heb jij dit betaald,
ik wil al mn pc's hier upgraden :)
geen idee hoeveelste hands het is, ik heb het gekocht van iemand met het idee dat hij het nieuw gekocht had daar het slechts enkele maanden oud was (is van oktober 2005) maar factuur slaat niet op zijn adres dus ik denk 3e hands.

Prijs die ik betaald heb doet niet echt ter zake denk ik, kan je wel vertellen dat het een koopje was aangezien de verkoper heel dringend geld nodig had.

Grtz

gerthethert

Legacy Member
dus als ik het koop is het 4de hands?
ik heb het hier even opgezocht,
je hebt dus 725 betaald voor 1 gb bh5 + 6800le + cpu's + mobo + coolers + psu,
650 voor de laatste 5 is dan deftig?

Gert

M_N_M

Legacy Member
gerthethert zei:
dus als ik het koop is het 4de hands?
ik heb het hier even opgezocht,
je hebt dus 725 betaald voor 1 gb bh5 + 6800le + cpu's + mobo + coolers + psu,
650 voor de laatste 5 is dan deftig?

Gert
offer refused :)
Kheb op kapaza al bod van 700€ op de mobo + xeons + psu dus kzou nie inzien waarom ik uw aanbod moet aanvaarden?
Ook hier al bod van 800€ op alles.

Prolly wou je gewoon topic komen vern**ken :applause:

gerthethert

Legacy Member
dat bod van kapaza heb ik dus gemist,
en waar heb je hier een bod van 800?
die domme commentaar mag je voor je eigen houden,
ik heb nu al 2 xeons thuis staan, en wou wel een derde,
ik mag mij toch baseren op de prijs die jij ervoor betaald hebt, dit is niet echt alledaagse hardware waarvan iedereen de prijzen weet,
en denken over een bod ipv effectief bieden is een groot verschil,

Gert.

M_N_M

Legacy Member
mja iig op kapaza heb ik een bod en geen gedachte over een bod :)

idd geen alledaagse hardware, vandaar dat het mij wel interesseerde om dat eens uit testen. Jammer dat ik het niet onhoorbaar krijg,anders zou ik het niet weggedaan hebben. (als grootste bewijs dat ik dit niet enkel gekocht heb om er winst uit te halen => helft van mn A64 setup is al weg, vandaar dat ik cpu - cooling - graka terug zoek)

Lager dan 800€ voor alles wil ik niet gaan, als je de nieuwprijs kent weet je dat dit nog niet overdreven is.


Grtz

gerthethert

Legacy Member
ik heb op mn main rig 2 coolermasters passieve blokken zitten,
en daar een papst 120mm over die stil is, en die 120mm koelt ook de vrm, en dat is nagenoeg stil, der moet natuurlijk wat airflow in uw case zijn.
ik vind het vreemd dat ge dat eigenlijk niet onhoorbaar stil krijgt, maar feit is wel dat die coolermasters ongeveer een 50 euro per stuk kosten dus niet echt goedkoop zijn,
tuurlijk ken ik de nieuwprijzen, en ik zal eens goed over die 800 nadenken want voor mij valt dat eigenlijk wel mee.

M_N_M

Legacy Member
jup heb al gehoord dat die coolermasters idd héél goed zijn, ze kosten enkel tamelijk veel en met één ben ik natuurlijk niets, da's direct 2*50€ = 100€ wat mij toch wat veel is..

Zoals reeds gezegd was het eerder een "tryout" (idd omdat ik het goedkoop kon kopen, khad er weinig mee te verliezen en was weer een ervaring rijker) maar eigenlijk is het zware overkill (alles gaat wel enorm vlotjes maar echt "zware" taken doe ik niet meer) en als ik dan bekijk hoe veel mn A64 maakte met cool 'n quiet op, dan mis ik dat toch wel.

Deze is ook wel erg stil als ik alles op laagste voltage zet maar na een uurtje gamen staan die passieve heatsinks heet (zelf met 120mm @ low voltage erop), vandaar dat ik alles terug op hoger toerental gezet heb want echt gezond lijkt mij dat niet zo warm.

Tis misschien niet makkelijk om te weten dat je 100€ meer betaald dan ik betaald maarja indien geen goe bod, dan hou ik alles liever bij.


Grtz

PS: geen A64 cpu meer liggen? Misschien moet je dan zoveel € niet ophoesten als we kunnen ruilen.

M_N_M

Legacy Member
(4) is (voorlopig) niet meer beschikbaar.
Om één of andere reden geeft ze artifacts in windows, gevolgd door een crash ?!

Kzou denken dat het komt door cooling te verwisselen en ergens iets geraakt maar lijkt mij ook onwaarschijnlijk want gisteren heb ik nog zeker een half uur met die standaardcooling erop gewerkt..
Mss dat de oc te hoog is voor deze cooling (eens proberen terugflashen naar default bios) maar dat is dan ook weer vreemd dat het gisteren wél ging.

Grtz

M_N_M

Legacy Member
Solden @ MNM's place :)
Wie 1+2+3 koopt mag er direct komen voor 800€ en hij krijgt er nog een full tower ATX case bij!

Grtz ;)

Robain

Legacy Member
hmm ik ging net men nieuw bod uitbrengen...

hoe zit dat nu met die 6800le, ik houd even men bod in tot hier meer duidelijkheid over is...

M_N_M

Legacy Member
nog niet naar kunnen kijken, zal voor dit weekend zijn.

Misschien zet ik het binnenkort op ebay ook

Grtz
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan