brechtvm
Legacy Member
hey
ik verkoop mn opteron 144 cpu.. (s939)
normaal ging XTRATEC deze kopen, maar laat nu niets van zich horen..
is dezelfde als VIOLATOR, van dezelfde shop..
en dit is wat hij er uithaalde
Opteron 144 CAB2E 0545CPAW
2.8Ghz op 1.525v prime stable on air
2.9Ghz op 1.525v benchable on air with window open.
3.0Ghz blue screen na nen halve minuut.
29.578s Pi op 2.9Ghz
ik heb hem echter niet getest...
doordat ik
1) geen tijd heb
2) moet rusten wegens ziekte
Minimumprijs: 170€
Meeneemprijs : 210€
dit is een InteressePeiling, daar ik nog niets gehoord heb van Xtratec, en deze niet zo ver van mij woont, dus zou kunnen ophalen
ik verkoop mn opteron 144 cpu.. (s939)
normaal ging XTRATEC deze kopen, maar laat nu niets van zich horen..
is dezelfde als VIOLATOR, van dezelfde shop..
en dit is wat hij er uithaalde
Opteron 144 CAB2E 0545CPAW
2.8Ghz op 1.525v prime stable on air
2.9Ghz op 1.525v benchable on air with window open.
3.0Ghz blue screen na nen halve minuut.
29.578s Pi op 2.9Ghz
ik heb hem echter niet getest...
doordat ik
1) geen tijd heb
2) moet rusten wegens ziekte
Minimumprijs: 170€
Meeneemprijs : 210€
dit is een InteressePeiling, daar ik nog niets gehoord heb van Xtratec, en deze niet zo ver van mij woont, dus zou kunnen ophalen



