nsa_archive
Legacy Member
brechtvm zei:Frauduleuze verkoop ?
den boel is CLOSED..
en er staat da ge NIET meer moet posten hier !
Gij kunt mij de boom in; ik beslis zelf wel wanneer ik nog post.
Ik ben dat gezeik met u op de verkoop fora zwaar moe; gij zijt gewoon een zware LAMER als het aankomt op verkopen en kopen .
Gelukkig word dit hoelanger hoe duidelijker aan alle kopers en verkopers; op zowel telenet als tones forum

