Archief - Laptop Acer Aspire 1522WLMi

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

schumi

Legacy Member
Acer Aspire 1522WLMi

processor AMD Athlon 64BIT 3000+

Beeldscherm wide TFT 15,4 inch 1280 x 800 WXGA (Breedbeeld)
Videokaart nVidia GeForce FX Go5700 64MB
Harde schijf 60 GB 7200 rpm
Media station DVD-Schrijver
Aansluitingen Ethernet, gigabit Ethernet, Firewire, IR, modem, TV-out, USB 1.x, USB 2.0, Wireless LAN
PC card 2 x type II of 1 x type III
4-in-1 cardreader
Accu Li-Ion
Besturingssysteem Windows XP

in zeer goede staat!!
GRATIS aan huis geleverd

Ik heb reeds een bod van 650 euro, dus bieden vanaf 655 ofzo. Vragen staat vrij!


Staat ook op ondermeer Kapaza en 2dehands.

edit: ik had 675 gezegd maar moest 650 zijn ...

schumi

Legacy Member
piotke zei:
hoe lang gaat batterij mee ?
Volgens een review kan dit gaan tot 2uur en 54 minuten, naargelang het gebruik en of de wifi aanstaat.

Ik heb hem echter bijna altijd met netstroom gebruikt, dus zou het eventueel moeten nagaan.

Fatalix

Legacy Member
655 geboden.
(onder voorbehoud, moet eerst weten of het videogeheugen geshared is of niet).

schumi

Legacy Member
Fatalix zei:
655 geboden.
(onder voorbehoud, moet eerst weten of het videogeheugen geshared is of niet).

het videogeheugen is inderdaad niet-shared en wordt dus niet afgehouden van het werkgeheugen.

is dus een autonome grafische kaart ...

schumi

Legacy Member
adonis zei:
hoe lang gaat de batterij mee +- ?

zoals ik ook reeds tegen piotke zei:

Volgens een review kan dit gaan tot 2uur en 54 minuten, naargelang het gebruik en of de wifi aanstaat.

Ik heb hem echter bijna altijd met netstroom gebruikt, dus zou het eventueel moeten nagaan.

maar als je wil gebruik ik hem vanavond eens zonder netstroom. Laat maar iets weten.

piotke

Legacy Member
Elke laptop is anders en de batterij kan na lange tijd gewoon minder worden.

Zolang verkoper de moeite niet doet van te testen bied ik niet hoger ...

schumi

Legacy Member
piotke zei:
Elke laptop is anders en de batterij kan na lange tijd gewoon minder worden.

Zolang verkoper de moeite niet doet van te testen bied ik niet hoger ...

ik zal hem vanavond testen, ik moet gewoon de tijd hebben om achtereenvolgens erop te werken, anders heeft het geen nut dat ik het test, met onderbrekingen he.

Of bestaan er ook programmas voor die iets dergelijks testen?

schumi

Legacy Member
ik heb een test met batterymark gedaan en kwam uit op 1uur 56 minuten.

adonis

Legacy Member
ehm zou het mogelijk zijn om een aantal foto's online te zetten?
mits goede en perfecte staat: 700EUR bod!

schumi

Legacy Member
adonis zei:
ehm zou het mogelijk zijn om een aantal foto's online te zetten?
mits goede en perfecte staat: 700EUR bod!

ik moet nu weg, maar ik neem deze namiddag foto's en ik plaats ze dan online.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan