schumi
Legacy Member
normaal gezien heeft Adonis het hoogste bod uitgebracht.
Ik probeer hem echter reeds enkele dagen te bereiken maar het is me nog niet gelukt. Vandaar stel ik het volgende voor.
Personen die interesse hebben in de laptop, bied boven het bod van 660 euro van Fatalix, als ik Adonis niet heb kunnen bereiken tegen zondagavond, dan telt het bod dat het hoogste is op dat van Adonis na ...
Let the bidding continue ....
Ik probeer hem echter reeds enkele dagen te bereiken maar het is me nog niet gelukt. Vandaar stel ik het volgende voor.
Personen die interesse hebben in de laptop, bied boven het bod van 660 euro van Fatalix, als ik Adonis niet heb kunnen bereiken tegen zondagavond, dan telt het bod dat het hoogste is op dat van Adonis na ...
Let the bidding continue ....