Archief - Leadtek Geforce 5900XT @5950U!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

bakkie

Legacy Member
nico zei:
heb die pc gekocht in de Carrefour alsk me ni vergis en boekske moederbord lag er peisk ni bij.
soit. Mogelijkheid tot in Mechelen ofzo te komen.
Moet pas in antwerpen zijn op zondag 5 maart.
(anders post)
In Mechelen geraken is niet mogelijk, met de post wel natuurlijk. Verzendkosten weet ik pas als er een definitief bod is. Kan ik het laten wegen en steek ik het bonnetje van de post er bij in. Nu kan ik het nog niet inpakken omdat ze werkende zichtbaar blijft tot na de veiling.

nico

Legacy Member
Bestaat de mogelijkheid om onder rembours te verzenden? dan zijn we beide zeker. Bodje van 67excl

Moet hij blijven openstaan tot 9feb? heb ze dringend nodig...

bakkie

Legacy Member
Hij blijft tot 9 feb open. De kaart is intussen ingepakt omdat de kans klein is dat er afgehaald zal worden. Ik kan dus na storten direct verzenden. Verzending is 5€. De kaart zit in bubbleplastick in een kartonnendoosje waarond ook bubbleplastick is. Dit zit dan weer in het postpacket met mouch rond. Het zal dus normaal veilig aankomen. De cd, factuur, dvi-vga- en svideo-compiteadapter en de kaart zelf.

stofke15

Legacy Member
zou ge eventueel tot in herselt kunne komen of moet ze echt in herentals afgehaald worden?

Kwertie

Legacy Member
stofke15 zei:
zou ge eventueel tot in herselt kunne komen of moet ze echt in herentals afgehaald worden?
verzending kan ook ;)

Hij blijft tot 9 feb open. De kaart is intussen ingepakt omdat de kans klein is dat er afgehaald zal worden. Ik kan dus na storten direct verzenden. Verzending is 5€. De kaart zit in bubbleplastick in een kartonnendoosje waarond ook bubbleplastick is. Dit zit dan weer in het postpacket met mouch rond. Het zal dus normaal veilig aankomen. De cd, factuur, dvi-vga- en svideo-compiteadapter en de kaart zelf.

bakkie

Legacy Member
Ik heb het redelijk druk nu met voorbereidingen in de jeugdbeweging,
school, stage en eindwerk dus dat wordt moeilijk. Er is meestal iemand thuis dus afhalen kan gemakkelijker. Postpakketje kan ik nog voor andere dingen gebruiken.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan