Archief - nic's, vga, scsi, kabels, hd's, ...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Zinzin

Legacy Member
Een verzamelingetje van zaken die ik niet meer nodig heb, mogelijks komt er nog wat bij.

NETWERK
1 ) Intel Pro/1000 T
2 ) 3com 3C905C-TX-M 10/100 XL
3 ) netgear FA311 rev b1 (10/100)
4 ) ez-3200pct+ rj45 + bnc

VIDEO
5 ) S3 virge/dx zonder bracket PCI
6 ) Matrox G400 max AGP met tv-out cable
7 ) GF2 MX 32MB AGP
8 ) cirrus logic cl-G05446 HC A PCI

GELUID
9 ) SB Live! CT4670
10 ) SB CT4810

SCSI
11 ) scsi buslogic 50p scsi2 + 68p scsi3
12 ) adaptec 29160LP 68p

MODEM
13 ) CMR modem
14 ) olitec pci 56k V2 modem

KABELS
15 ) floppy
16 ) IDE 40p
17 ) IDE 80p (ata 100/133)
18 ) sound cable (cd <-> audio kaart)
19 ) rounded scsi 50p ac ryan (nieuw)
20 ) rounded IDE 80p akasa silver (nieuw)
21 ) scsi U320 met 4 connector en terminator (nieuw)

CDROM
22 ) Plextor Ultraplex 40 max (PX-40TSi), 50pins scsi, perfecte staat

HD
23 ) IBM 4.2 GB, scsi 68 pins (DDRS-34560 E182115S) ( 2 exemplaren )


PC
24 ) Intel moederbordje met P2 300 (actief gekoeld) OF P2 266 passief gekoeld
(agp + 4 * pci + 3 * isa)
Met 3 * 32 MB geheugen (totaal 96MB dus)

ANDERE
25 ) Varia aan isa kaarten, vraag maar wat je zoekt
26 ) USB 2.0 kaartje, 4 poorten extern, 1 intern, nec chipset

Regio Ieper.
Bieden exclusief verzendingskosten. Verzending op kosten en risico van koper.

Nummers 1, 2, 6 en scsi spullen gaan slechts weg bij goede boden, de rest mag rap buiten.

Krulle

Legacy Member
als ik je 10 euro geef voor 3 en 26 mag ik er dan meteen omkomen?

Darkmen

Legacy Member
hoeveel ram heeft 5) ...die S3 kaart dus ... anders foto mogelijk?

Zinzin

Legacy Member
@Krulle: doe gerust een bod

@Darkmen: ik denk 2MB, de extra sockets zijn gevuld, foto echter niet mogelijk

Zinzin

Legacy Member
Blijkbaar bestaan er van 1) 2 versies: de desktop versie en de server versie.
Dat wat ik verkoop is de SERVER versie, 64bit/66Mhz dus.
En dus bod geweigerd...

ibliss

Legacy Member
nevermind, ik denk dat ik met de server versie ook nix kan doen... (geen 64bit pci slots)

Zinzin

Legacy Member
Die kan ook gebruikt worden in gewone 32bit sloten, maar dan zie ik je wel niet de volle gigabit halen ;)

a11

Legacy Member
Ja is goed, hoeveel zijn die verzendingskosten? een postpakket is toch iets van een 3 EUR niet?

Zinzin

Legacy Member
Ja, ik heb er 2 van. Lengte is 90cm, denk ik, ik zal vanavond es checken.

@Heten Tsjeef: pm gestuurd

//edit: 7,9,10,18 zijn dus VERKOCHT
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan