Archief - nic's, vga, scsi, kabels, hd's, ...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Th0masSss

Legacy Member
Th0masSss zei:
heb je niet toevallig 2 stuks van nr:20? en hoelang is hij?

kunde miss lengte checke ;), en miss foto hoe ze er uitzien (zwart?)

hoeveel is je prijs voor de 2, dan ga ik eens zien. want 90 is miss toch te lang voor in mijn case...

Th0masSss

Legacy Member
owkey, sorry mijn fout ;)...

hoeveel is de min prijs voor deze twee? anders 10 excl verzending...

Zinzin

Legacy Member
Voor wie een pakje verwachtte: nog geen tijd gehad om te verzenden, maar dat kom morgen in orde ;)

Zinzin

Legacy Member
Heeft de post zichzelf overtroffen of is er nog niks toegekomen? ;)

Wat er nu nog overschiet:
NETWERK
1 ) Intel Pro/1000 T
2 ) 3com 3C905C-TX-M 10/100 XL
3 ) netgear FA311 rev b1 (10/100)
4 ) ez-3200pct+ rj45 + bnc

VIDEO
5 ) S3 virge/dx zonder bracket PCI
6 ) Matrox G400 max AGP met tv-out cable
8 ) cirrus logic cl-G05446 HC A PCI

SCSI
11 ) scsi buslogic 50p scsi2 + 68p scsi3
12 ) adaptec 29160LP 68p

MODEM
13 ) CMR modem
14 ) olitec pci 56k V2 modem

KABELS
15 ) floppy
16 ) IDE 40p
17 ) IDE 80p (ata 100/133)
18 ) sound cable (cd <-> audio kaart)
19 ) rounded scsi 50p ac ryan (nieuw)
20 ) rounded IDE 80p cooler master silver (nieuw)
21 ) scsi U320 met 4 connector en terminator (nieuw)

CDROM
22 ) Plextor Ultraplex 40 max (PX-40TSi), 50pins scsi, perfecte staat

HD
23 ) IBM 4.2 GB, scsi 68 pins (DDRS-34560 E182115S) ( 2 exemplaren )


PC
24 ) Intel moederbordje met P2 300 (actief gekoeld) OF P2 266 passief gekoeld
(agp + 4 * pci + 3 * isa)
Met 3 * 32 MB geheugen (totaal 96MB dus)

ANDERE
25 ) Varia aan isa kaarten, vraag maar wat je zoekt
26 ) USB 2.0 kaartje, 4 poorten extern, 1 intern, nec chipset

a11

Legacy Member
merci voort pakske he ZinZin, maar ik denk dat ge het verkeerde hebt opgestuurd...
Ge hebt het pakske van Heten Tsjeef met de 2 geluidskaarten en de kabelkens t.w.v. 17 EUR naar mij gestuurd, ik had de geforce 2 MX 400 van 5 EUR gevraagd. Dus als het hier om een vergissing gaat voelt Heten Tsjeef zich tamelijk bedrogen. Kunje dit ff rechtzetten? Waar woont die Heten Tsjeef precies?

Zinzin

Legacy Member
Is het het kilopost stickerke dat niet klopt of alles? Anders is het een fout van de bediende van de post (of mijn vader, ik weet niet wie het ingevuld heeft).

Voor het adres zal ik mijn rekeninguittrekkels moeten bezien, maar als ik het me goed herinner, waren er 2 postcodes die niet ver uiteen waren.

Th0masSss

Legacy Member
pakske is aangekomen, merci zinzin ;)

ff whiteliste als je wilt...merci

Zinzin

Legacy Member
@a11: volgens mijn vader heeft de bediende van de post het etiket met het adres zelf op de pakjes gedaan. Ik vrees dat die bediende niet gekeken heeft naar het adres dat er al op zat :(
(of anders moet ik wel heel scheel gezien hebben bij het plakken van de adressen, ik was nochtans nuchter ;) )
Heten Tsjeef is van Olen, denk ik. Jij bent van Ham?

@Th0masSss: toch het juiste he? ;) whitelist al gestuurd

a11

Legacy Member
Omgekeerd, ik ben van Olen en Heten Tsjeef van Ham, ik zou het begon ni weten liggen Ham.
Heten Tsjeef any Ideas?

Zinzin

Legacy Member
@a11 & Heten Tsjeef: jullie wonen amper 30km van elkaar, het zal het makkelijkste zijn om het onderling te regelen.

Hekje

Legacy Member
Heb je gewone oude grijze platte IDE kabels van 90cm ?
Anders ik heb er 4 nodig.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan