Archief - Onderdelen (CPU's/MOBO's/RAM/...)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

piotke

Legacy Member
Niet alles moet weg, bij voorkeur in set verkoop.

1.a
Gigabyte GA-MA69VM-S2 (AMD)
Nieuw uit garantie, fijn klein AM2 bordje met X1200 onboard VGA
Nieuwprijs ~ 60 euro

1.b
Gigabyte GA-MA69VM-S2 (AMD)
Nieuw uit garantie, fijn klein AM2 bordje met X1200 onboard VGA
Nieuwprijs ~ 60 euro

2.
Asus P5K (INTEL)
Gekende bordje, met alles erbij, ongemod. Dot als ik me niet vergis zonder mods of speciale zaken zo'n 475 Fsb.
Nieuwprijs ~ 130 euro

3.
Intel C2D E6320 BOXED (1.8 GHz - 1066 fsb - 4 Mb conroe)
Goede stepping, max overclock op lucht rond de 3.4 GHz, en toen liep ik tegen mobo limitaties aan.
Nieuwprijs ~ 150 euro

4.
Intel Celeron S 420 (1.6 GHz - 800 fsb - 512 Kb conroe-L)
Fijne snelle cpu, doet op lucht 100% overclock. Vrij snel dingetje voor die prijs.
Nieuwprijs ~ 45 euro

5.
Intel Celeron D 331 (2.66 GHz - 533 fsb - 256 Kb Prescott)
Leuke testcpu. Gelijkaardige chips halen 5 GHz met gemak.
Nieuwprijs ~ 40 euro

6.
AMD AM2 Sempron 3000+ BOXED
Tijdje mijn media CPU geweest.
Nieuwprijs ~ 30 euro

7.
AMD AM2 X2 3800+ BOXED
Hier gekocht, gaat weg met het AM2 mobo of gaat niet weg.
Nieuwprijs ~ 70 euro

8.
1U 500 watt server PSU. Krachtige voeding, goed voor testopstellingen eventueel. Wel relatief luid.
Nieuwprijs ~ 170 euro

9.
2 * 256 DDR2 PC3200
Basis ram kitje, fijn om bv met die sempron en Gigabyte AM2 mobo.
Nieuwprijs ~ 30 euro

10.
2 * 512 DDR2 PC5300
Kingston value ram. Zo goed als nieuw, kwam uit RMA
Nieuwprijs ~ 50 euro

11.
2 * 120 mm fans Lian Li. Krachtig en niet te luid. 3 pins fan aansluiting.
Nieuwprijs ~ 20 euro voor de 2

12.
Watercool Heattransformer 2 * 120 mm grill
http://cosh.ag/shop.php?showdirect=WCHTFB12
Nieuwprijs ~ 15 euro

13.
TP-01 Type K Thermocouple Probe/ -50 to 250°C ( 200cm)
Senser voor aan multimeter of andere te hangen, meetbereik is wel groter, gaat tot -100 ° C.
Nieuwprijs ~ 15 euro per stuk, 5 tal beschikbaar

14.
Canon PIXMA iP1600 Bubblejet printer
Veel valt er niet over te zeggen, beide cartouchen zitten nog aan 20 % à 40%, goed voor een 150 à 200 tal blz schat ik. Ding is net geen jaar oud, weg wegens iets dat hogere capaciteiten aankan.
Nieuwprijs ~ 55 euro

15.
Scype Telefoon USB
http://www.yamamoto-group.co.uk/index.php?page=red
Nieuwprijs ~ 25 euro


RICHTPRIJZEN:
1a. 45
1b. 45
2. 100
3. 110
4. 35
5. 30
6. 25
7. 50
8. 100
9. 15
10. 30
11. 15
12. 10
13. 6 / stuk
14. 30
15. 10

Bieden exclusief.

lord of me

Legacy Member
die celeron S 420, wat is de max dat je daarmee gehaald hebt ? (primestable bedoel ik )

vengeance_angel

Legacy Member
2.
Asus P5K (INTEL)
Gekende bordje, met alles erbij, ongemod. Dot als ik me niet vergis zonder mods of speciale zaken zo'n 475 Fsb.

65 excl of 70 incl

Cranox

Legacy Member
TP-01 Type K Thermocouple Probe , wat bedoel je juist gaat deze tot -100 dan ?

piotke

Legacy Member
Cranox zei:
TP-01 Type K Thermocouple Probe , wat bedoel je juist gaat deze tot -100 dan ?

idd, meetbereik gata tot zeker -100, volgens kenner jort

betreffebde die asus, 100 euro lijkt me wel haalbaar en liefst met een cpu erbij :)

jvc

Legacy Member
piotke zei:
idd, meetbereik gata tot zeker -100, volgens kenner jort

betreffebde die asus, 100 euro lijkt me wel haalbaar en liefst met een cpu erbij :)

OK, dan mag je mijn bod negeren.

Burgun

Legacy Member
zit er een tvout bracket bij dat gigabyte am2 mobo? wat nog allemaal?

piotke

Legacy Member
PsYmon zei:
75 excl op zo'n am2 bordje en de x2 3800

Wel ik dacht aan 95 euro, dus laat het nog even openstaan.

Burgun zei:
zit er een tvout bracket bij dat gigabyte am2 mobo? wat nog allemaal?

Nop, mobo is originele doos + manuals + CD + IDE + FDD + 2 sata kabels + I/O plaatje

Cranox zei:
Owkee , eentje voor mij dan.
Stuur me maar een pm voor afhandeling.

mail je me op [email protected] aub

BuYcKi

Legacy Member
1.a
Gigabyte GA-MA69VM-S2 (AMD)
Nieuw uit garantie, fijn klein AM2 bordje met X1200 onboard VGA
Nieuwprijs ~ 60 euro

7.
AMD AM2 X2 3800+ BOXED
Hier gekocht, gaat weg met het AM2 mobo of gaat niet weg.
Nieuwprijs ~ 70 euro

10.
2 * 512 DDR2 PC5300
Kingston value ram. Zo goed als nieuw, kwam uit RMA
Nieuwprijs ~ 50 euro

Zit alles daar nog bij?
Facturen, doos, kabels, boekskes, ..

Dus daar zit nog garantie op? Of niet?


BuYcKi

piotke

Legacy Member
Mobo nog tot mei of juni 2009 bij forcom
Cpu tot 03/2009 dacht ik bij tones
Ram levenslang bij kingston zelf, deze zijn recentelijk omgeruild, halverwege het zomerverlof

Deadelus

Legacy Member
piotke zei:
Niet alles moet weg, bij voorkeur in set verkoop.

1.a
Gigabyte GA-MA69VM-S2 (AMD)
Nieuw uit garantie, fijn klein AM2 bordje met X1200 onboard VGA
Nieuwprijs ~ 60 euro


6.
AMD AM2 Sempron 3000+ BOXED
Tijdje mijn media CPU geweest.
Nieuwprijs ~ 30 euro

10.
2 * 512 DDR2 PC5300
Kingston value ram. Zo goed als nieuw, kwam uit RMA
Nieuwprijs ~ 50 euro

100 euro excl

Greetz

BuYcKi

Legacy Member
1.a
Gigabyte GA-MA69VM-S2 (AMD)
Nieuw uit garantie, fijn klein AM2 bordje met X1200 onboard VGA
Nieuwprijs ~ 60 euro

7.
AMD AM2 X2 3800+ BOXED
Hier gekocht, gaat weg met het AM2 mobo of gaat niet weg.
Nieuwprijs ~ 70 euro

10.
2 * 512 DDR2 PC5300
Kingston value ram. Zo goed als nieuw, kwam uit RMA
Nieuwprijs ~ 50 euro

125€

:)

piotke

Legacy Member
jullie hebben beiden mijn prijzen geboden... Moeilijke keuze... Geen van beide wil andere of geen ram ?

Deadelus

Legacy Member
Ik wil het enkel zoals het daar staat, anders vervalt volledig bod.

Greetz
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan