Archief - Onderdelen (CPU's/MOBO's/RAM/...)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bravotwo

Legacy Member
Als er iemand afhaakt doe ik een bod op een Gigabyte moederbord van 45 euro.

piotke

Legacy Member
ok, ik houd het in het achterhoofd. Nu zoals het er nu voor staat gaat de set met X2 naar buycki. Ik bekijk het straks verder, off to work

Deadelus

Legacy Member
Hmm, Vind ik erg jammer, zeker gezien ik eerder heb geboden dan buycki.

Greetz

BuYcKi

Legacy Member
Het andere RAM is net iets te weinig.
Is voor twede PC en moet toch een tijdje meekunnen hé.

:)

Het is redelijk belangrijk.
Zeker aangezien de staat van de onderdelen enz.

Hoop dat je rap beslist.
Is nog al dringend.
Evt kank nog 130€ geven..

;)

En ff terzijde, mijn bod stond er eig eerst.
n/o maar ge hebt nog geedit hé.

Deadelus

Legacy Member
Helaas:

Dan voor mij die andere latjes maar

voor 80 euro

Greetz

PS, was 90 euro wat ik geboden had maar maakt verder niet uit.

piotke

Legacy Member
1.a
Gigabyte GA-MA69VM-S2 (AMD)
Nieuw uit garantie, fijn klein AM2 bordje met X1200 onboard VGA
Nieuwprijs ~ 60 euro
--> 45

6.
AMD AM2 Sempron 3000+ BOXED
Tijdje mijn media CPU geweest.
Nieuwprijs ~ 30 euro
--> 25

9.
2 * 256 DDR2 PC3200
Basis ram kitje, fijn om bv met die sempron en Gigabyte AM2 mobo.
Nieuwprijs ~ 30 euro
--> 15

totaal: 95

Voor 80 euro laat ik het nog wel even openstaan ;-). Ik wil er 95 incl kilopost van maken eventueel. En er een SPDIF out bracket bij doen.

longpatje

Legacy Member
piotke zei:
1.a
Gigabyte GA-MA69VM-S2 (AMD)
Nieuw uit garantie, fijn klein AM2 bordje met X1200 onboard VGA
Nieuwprijs ~ 60 euro
--> 45

6.
AMD AM2 Sempron 3000+ BOXED
Tijdje mijn media CPU geweest.
Nieuwprijs ~ 30 euro
--> 25

9.
2 * 256 DDR2 PC3200
Basis ram kitje, fijn om bv met die sempron en Gigabyte AM2 mobo.
Nieuwprijs ~ 30 euro
--> 15

totaal: 95

Voor 80 euro laat ik het nog wel even openstaan ;-). Ik wil er 95 incl kilopost van maken eventueel. En er een SPDIF out bracket bij doen.



euhm, 45 + 25 + 15 = 85 :)

piotke

Legacy Member
blijft er over:

2.
Asus P5K (INTEL)
Gekende bordje, met alles erbij, ongemod. Dot als ik me niet vergis zonder mods of speciale zaken zo'n 475 Fsb.
Nieuwprijs ~ 130 euro

4.
Intel Celeron S 420 (1.6 GHz - 800 fsb - 512 Kb conroe-L)
Fijne snelle cpu, doet op lucht 100% overclock. Vrij snel dingetje voor die prijs.
Nieuwprijs ~ 45 euro

5.
Intel Celeron D 331 (2.66 GHz - 533 fsb - 256 Kb Prescott)
Leuke testcpu. Gelijkaardige chips halen 5 GHz met gemak.
Nieuwprijs ~ 40 euro

8.
1U 500 watt server PSU. Krachtige voeding, goed voor testopstellingen eventueel. Wel relatief luid.
Nieuwprijs ~ 170 euro

11.
2 * 120 mm fans Lian Li. Krachtig en niet te luid. 3 pins fan aansluiting.
Nieuwprijs ~ 20 euro voor de 2

12.
Watercool Heattransformer 2 * 120 mm grill
http://cosh.ag/shop.php?showdirect=WCHTFB12
Nieuwprijs ~ 15 euro

13.
TP-01 Type K Thermocouple Probe/ -50 to 250°C ( 200cm)
Senser voor aan multimeter of andere te hangen, meetbereik is wel groter, gaat tot -100 ° C.
Nieuwprijs ~ 15 euro per stuk, 5 tal beschikbaar

14.
Canon PIXMA iP1600 Bubblejet printer
Veel valt er niet over te zeggen, beide cartouchen zitten nog aan 20 % à 40%, goed voor een 150 à 200 tal blz schat ik. Ding is net geen jaar oud, weg wegens iets dat hogere capaciteiten aankan.
Nieuwprijs ~ 55 euro

15.
Scype Telefoon USB
http://www.yamamoto-group.co.uk/index.php?page=red
Nieuwprijs ~ 25 euro

16.
Intel® Core™ Duo processor T2700
- 2,33 Ghz
- 2 Mb
- 667 FSB
http://processorfinder.intel.com/details.aspx?sSpec=SL9JP
Nieuwprijs ~ 400 euro

RICHTPRIJZEN:
1a. 45
1b. 45
2. 100
3. 110
4. 35
5. 30
6. 25
7. 50
8. 100
9. 15
10. 30
11. 15
12. 10
13. 6 / stuk
14. 30
15. 10
16. 150
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan