Archief - Restverkoop cpu+mobo+ram+dvdrw+cases+gaming gear

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Moes

Legacy Member
Ok om het wat overzichtelijk te houden hier dus nieuwe thread met alles wat nog over is
Elk goed bod wordt nu overwogen gezien alles zo snel mogelijk weg moet!

1/ CPU + Mobo
- Intel Pentium II 400 Mhz + MS6119 mobo (agp,3xpci,3xisa;3xsdram) *10
- Asus P2B mobo met PIII 500 Mhz Slot 1 *10
2/ Ram
-OCZ Platinum Rev2 2*512MB PC3200 * 75
-1*128MB SDRAM PC133 Mtec * 5/stuk
-Hynix 256MB Sodimm-SDRAM * 20
4/ Graka
-Creative Geforce 4 Ti4600 + Zalman Heatpipe(VGA,DVI) * 30
5/ Netwerk
-Genius 10/100 Nic * 2
6/ Optical drives
-Lacie Externe DVDRW Porsche Design * 45
7/ Input Devices
-Cherry Black Keyboard PS2 *5
-Logitech Black Optical Mouse *5
-Logitech Black Optical Mouse for notebooks * 10
-Logitech Cordless Optical Mouse black (komt van ex110 met defect keyboard) * 5
-Logitech Ultra-X keyboard Qwerty nieuw * 10
8/ Cases
-Aopen HQ07 Full tower + 120mm fan * 15
9/ PSU
-Noname 350W PSU * 10
-Powerman 235W PSU * 5
10/ Gaming
-Logitech Dual Action Gamepad * 10
-Microsoft Sidewinder Gamepad * 2
-Logitech MOMO racing Wheel * 100
11/ Speakers + headset
-Ednet headset white * 5
13/ Others
- Yamaha Soundcard SPDIF + Gameport * 5
-Papst 80mm 8412NGLE * 5
-Papst 120mm fan 4412FM * 5
-IBM X23 2x Laptop Batterij elk +- 1u * 15/stuk
-Sweex Cardreader * 5
-4* USB 2.0 PCMCIA Card * 10
-Emtec 1GB flashdrive * 10
-Medion 7134Tvtuner card PCMCIA + remote * 40
-Ednet 4 port usb 1.1 hub * 2

Juve9le

Legacy Member
10incl op de papst fans (zoals je 2 weken geleden al genoteerd had)

racekakje

Legacy Member
Ik bied 32€ incl verzending naar Brasschaat voor die geforce 4600Ti zalman headpiped agp

Moes

Legacy Member
@ juve: verkocht, pm maar
@ racekakje: idem, pm maar voor afhandeling

Jimmy T. Turtle

Legacy Member
75 euro voor de OCZ Platinum Rev2 2*512MB PC3200
(excl.)

Moes

Legacy Member
ok verkocht, pm maar voor afhandeling

nog over:
1/ CPU + Mobo
- Intel Pentium II 400 Mhz + MS6119 mobo (agp,3xpci,3xisa;3xsdram) *10
- Gateway Micro-Atx mobo met onboard PIII 1Ghz *25
- Asus P2B mobo met PIII 500 Mhz Slot 1 *10
2/ Ram
-1*128MB SDRAM PC133 Mtec * 5/stuk
-Hynix 256MB Sodimm-SDRAM * 20
5/ Netwerk
-Genius 10/100 Nic * 2
6/ Optical drives
-Asus 52*24*52 Cdrw white * 5
-Lacie Externe DVDRW Porsche Design * 45
7/ Input Devices
-Cherry Black Keyboard PS2 *5
-Logitech Black Optical Mouse *5
-Logitech Black Optical Mouse for notebooks * 10
-Logitech Cordless Optical Mouse black (komt van ex110 met defect keyboard) * 5
-Logitech Ultra-X keyboard Qwerty nieuw * 10
8/ Cases
-Zwarte Micro Atx case window cutout + 100W PSU *15
-Aopen HQ07 Full tower + 120mm fan * 15
9/ PSU
-Noname 350W PSU * 10
-Powerman 235W PSU * 5
10/ Gaming
-Logitech Dual Action Gamepad * 10
-Microsoft Sidewinder Gamepad * 2
-Logitech MOMO racing Wheel * 100
11/ Speakers + headset
-Ednet headset white * 5
13/ Others
- Yamaha Soundcard SPDIF + Gameport * 5
-IBM X23 2x Laptop Batterij elk +- 1u * 15/stuk
-Sweex Cardreader * 5
-4* USB 2.0 PCMCIA Card * 10
-Emtec 1GB flashdrive * 10
-Medion 7134Tvtuner card PCMCIA + remote * 40
-Ednet 4 port usb 1.1 hub * 2

Justchill

Legacy Member
Hey,

jij ging toch foto's emailen van die cardreader en dat black cherry keyboard? Ik heb nog steeds niets gehad. Mail ze anders eens naar justchill.spam AT gmail.com ?

m_t

Legacy Member
Hoe zit het trouwens met de regeling die je met mij ging treffen voor de dingen die je 'vergeten' was mee te sturen en de kapotte CPU die je me verkocht hebt... het blijft stil aan de andere kant.

Moes

Legacy Member
@ justchill: nochtans al twee keer verzonden, ik probeer sebiet nog es
@ mt: heb u daarvoor al gepm'd op tones!!
@ ruben: komen eraan

m_t

Legacy Member
Moes;9099391@ mt: heb u daarvoor al gepm'd op tones!! [/QUOTE zei:
Je bedoeld dat anwoordje waarin je een plausibele uitleg probeert te verschaffen voor hetgeen er aan de hand is...???
Dat is nog steeds geen regeling. Je spreekt over vergoeding/opsturen/...ik heb nog niets concreets mogen horen/ontvangen...en op je PM'en antwoord je niet. Gemakkelijk hier zeggen dat je antwoordt...enkel je DOET HET NIET !

Moes

Legacy Member
@ amadeke: sorry das iets te weinig, 35 excl en is van u
@ Z3ke: verkocht, pm maar voor afhandeling

Justchill

Legacy Member
Hey Moes,

bedankt voor de foto's door te sturen via MSN. Voor het keyboard ga ik passen ( te weinig extra knopkes erop; weliswaar een degelijk keyboard); maar op de cardreader doe ik een bod van

6€ incl.

grtjs
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan