Archief - Restverkoop cpu+mobo+ram+dvdrw+cases+gaming gear

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Justchill

Legacy Member
ok voor 7€ incl verzending. PM me maar je gegevens.

Ik heb wel nog 1 opmerking, heb jij daar nog de doos van aangezien je het typenummer niet meer weet? 't is omdat je drivers nodig hebt om die cr te installeren hé. Of zijn dat universele drivers? Of heb je de drivers op cd?

grtjs

Moes

Legacy Member
je hebt daarvoor geen enkele driver nodig, gewoon inpluggen op usb en windows herkent meteen een heleboel extra schijfstations

pm sent

Moes

Legacy Member
update:

nog over:
1/ CPU + Mobo
- Intel Pentium II 400 Mhz + MS6119 mobo (agp,3xpci,3xisa;3xsdram) *10
- Gateway Micro-Atx mobo met onboard PIII 1Ghz *25
- Asus P2B mobo met PIII 500 Mhz Slot 1 *10
2/ Ram
-1*128MB SDRAM PC133 Mtec * 5
-Hynix 256MB Sodimm-SDRAM * 20
5/ Netwerk
-Genius 10/100 Nic * 2
6/ Optical drives
-Asus 52*24*52 Cdrw white * 5
-Lacie Externe DVDRW Porsche Design * 45
7/ Input Devices
-Cherry Black Keyboard PS2 *5
-Logitech Black Optical Mouse *5
-Logitech Black Optical Mouse for notebooks * 10
-Logitech Cordless Optical Mouse black (komt van ex110 met defect keyboard) * 5
-Logitech Ultra-X keyboard Qwerty nieuw * 10
8/ Cases
-Zwarte Micro Atx case window cutout + 100W PSU *15
-Aopen HQ07 Full tower + 120mm fan * 15
9/ PSU
-Noname 350W PSU * 10
10/ Gaming
-Logitech Dual Action Gamepad * 10
-Microsoft Sidewinder Gamepad * 2
-Logitech MOMO racing Wheel * 100
11/ Speakers + headset
-Ednet headset white * 5
13/ Others
- Yamaha Soundcard SPDIF + Gameport * 5
-IBM X23 2x Laptop Batterij elk +- 1u * 15/stuk
-4* USB 2.0 PCMCIA Card * 10
-Emtec 1GB flashdrive * 10
-Medion 7134Tvtuner card PCMCIA + remote * 40
-Ednet 4 port usb 1.1 hub * 2
__________________

racekakje

Legacy Member
4600Ti aangekregen,

is duidelijk kapot, vol beeldfouten zelfs als ik gewoon windows of zelfs maar de BIOS opstart.

PM gestuurd..

racekakje

Legacy Member
Opzich vind ik dat de kapotte graka kan gebeuren.
Ik hoop enkel dat hij mij volledig terug betaald,
ik heb nog niks van hem gehoord, maar dat is redelijk normaal; ik heb pm pas vandaag gestuurd.

Hopelijk krijg ik zo snel mogelijk een reactie en wordt dit geregeld.

racekakje

Legacy Member
Nog altijd niks antwoord,
ik wordt stilaan lastig...
Das al bij twee mensen dat hij het lapt, kapotte hardware verkopen en dan niks meer van je laten horen..

sarnath

Legacy Member
-1*128MB SDRAM PC133 Mtec
-Hynix 256MB Sodimm-SDRAM

15 euro incl

_AndyMan_

Legacy Member
hey

Eventueel foto's van de zwarte case (en afmetingen) en van het cherry black keyboard....

Grtz

Edit : Ook in PM verzonden

racekakje

Legacy Member
Blijkbaar niet, ...
Ik zit hier dus met mijn kapotte graka :'(

Justchill

Legacy Member
zeker dat ie kapot is? Sommige kaarten hebben extra voeding nodig via een connector hé..

racekakje

Legacy Member
Justchill zei:
zeker dat ie kapot is? Sommige kaarten hebben extra voeding nodig via een connector hé..

Deze niet heb ik zeker gecontroleerd, ben het al is vergeten...

Maar hij start gewoon op me super veel artifacts... :s

Moes

Legacy Member
hallo,

mensen eerst en vooral, ik zit dus al meer dan een week in LYON, dus kan hier nu voor eerste keer op internet, vandaar de vertraging!!!!
mensen die nog vragen hebben of andere zaken te regelen, gelieve mij te mailen, en dan kan ik zo snel mogelijk alles in orde brengen

dank voor het begrip

ps racekakje, had je vooraf gezegd dat ik niet wist of ze nog werkte, daarom heb je nu ook maar de helft betaald, en dus terugstorten is geen probleem

grtz

racekakje

Legacy Member
Sorry voor mijn opdringerigheid dan.. Dat wist ik niet..
Je had het idd op voorhand gezegd dat je niet wist of ze nog werkte, ik ben in ieder geval blij dat ik wordt terugbetaald, ik dacht dak flink genaaid was :)

Stort je zo snel mogelijk terug? Je hebt mn rekeningnummer wel ergens bij je pm's staan denkek, anders vraag je maar..

Mvg,

racekakje

(ps: ik heb je nergens geblacklist..)

Justchill

Legacy Member
Hallo Moes,

wanneer komt die cardreader nu ? Is al de 5e X dat ik er naar vraag...

Justchill

Legacy Member
6e keer Moes,

dat is nu al 2 maanden dat ik wacht op die cardreader. Kan je dat nu eindelijk in orde brengen, anders stort je maar mijn geld terug hoor..

grtjes
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan