longpatje
Legacy Member
Te koop wegens aankoop 2900 :
Sapphire X1900XT 512 Mb DDR3
Zit momenteel een Arctic Accelero X2 cooler op gemonteerd, maar originele cooler is bijgeleverd.
Kompleet met originele verpakking, faktuur (07/04/2006)
Arctic Cooler eveneens faktuur bijgeleverd (28/11/2006)
Kan afgehaald op opgestuurd worden.
Foto's : http://www.kapaza.be/detail/7114530/
Min : 100 euro
Meeneem : 130 euro
edit : staat ook op kapaza
Sapphire X1900XT 512 Mb DDR3
Zit momenteel een Arctic Accelero X2 cooler op gemonteerd, maar originele cooler is bijgeleverd.
Kompleet met originele verpakking, faktuur (07/04/2006)
Arctic Cooler eveneens faktuur bijgeleverd (28/11/2006)
Kan afgehaald op opgestuurd worden.
Foto's : http://www.kapaza.be/detail/7114530/
Min : 100 euro
Meeneem : 130 euro
edit : staat ook op kapaza
.
@ longpatje: neig merci voor uwen benchmark links. Je hebt mij kunnen verkomen van een misse aankoop.

(ze gaan me geen 2x liggen hebben)