Archief - Sapphire X1900XT 512 Mb DDR3 + Accelero X2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

longpatje

Legacy Member
Te koop wegens aankoop 2900 :

Sapphire X1900XT 512 Mb DDR3

Zit momenteel een Arctic Accelero X2 cooler op gemonteerd, maar originele cooler is bijgeleverd.

Kompleet met originele verpakking, faktuur (07/04/2006)

Arctic Cooler eveneens faktuur bijgeleverd (28/11/2006)

Kan afgehaald op opgestuurd worden.

Foto's : http://www.kapaza.be/detail/7114530/

Min : 100 euro
Meeneem : 130 euro

edit : staat ook op kapaza

Polle

Legacy Member
Hoeveel sneller is deze kaart tov een 1950Pro (die nieuw 125 kost) ?

longpatje

Legacy Member
Wordt zondag 11 november om 21.00 Hr afgesloten.
Hoogste bod : Polle - 105 euro afgehaald

mythe

Legacy Member
:offtopic: @ longpatje: neig merci voor uwen benchmark links. Je hebt mij kunnen verkomen van een misse aankoop.

Dacht dat deze kaart in vergelijking met een 7950GT veel trager was, wat dus niet blijkt :).

mega_stihl

Legacy Member
erm ik had mijn bod teruggetrokken omdat je zei dat je een bod op kapaza had dat hoger was, welk is momenteel het hoogste bod dat je hebt? dan zal ik zien om eventueel terug te bieden :)

longpatje

Legacy Member
die van kapaza had 125 geboden maar ..... en ... dus ..... :)
Uiteindelijk vanmorgen zijn bod ingetrokken.
En aangezien dat van jou ook ingetrokken was blijft er nog maar 1 over he ;)
Maar bieden staat nog steeds vrij.
Ik zou zeggen, waag je kans :rofl:

mega_stihl

Legacy Member
hoe zit het met geluidsproductie van zowel originele als acellero ? is het mogelijk zalman VF900 op die kaart te zetten?

:offtopic: cpu al verzonden?

xackitt

Legacy Member
Origineel maakt deze kaart zeer veel lawaai, met de accelero erop is de geluidsproductie een pak minder (zeer stil imo). De vf900 past ook op deze kaart, maar zal niet veel beter, of eventueel zelfs iets minder goed presteren als de accelero.

Op de off-topic kan ik je geen antwoord geven :).

mega_stihl

Legacy Member
thx xackitt, indien dit klopt:

€110 excl




edit: cpu is onderweg, maar is bod genoteerd?

longpatje

Legacy Member
@ xackitt : thanks, info klopt volledig, originele cooler is tijdens games idd een stofzuigertje, met die accelero erop is het een wereld van verschil.
@ mega_stihl : cpu is onderweg

longpatje

Legacy Member
ok, dus bod van mega_stihl is genoteerd : 110 excl


Ingetrokken boden worden vanaf nu bestraft met negatieve itrader dus ff nadenken voordat je een bodje doet :-)

128MB

Legacy Member
Wil gwn ff zeggen dat die X2 echt stil is ;)
Zalig coolertje, maar pas op als je een oude versie hebt van die sapphire die hebben slechte vrm's en wordt ie nog heet.

longpatje

Legacy Member
bodje 125 euro op kapaza, ik wacht nog ff op tweede reactie bieder daar om dit als bevestigd te beschouwen :D (ze gaan me geen 2x liggen hebben)
dus zolang er geen 100% zekerheid is dat dit geen funbiedertje is blijft het bod van Mega_stihl geldig.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan