Archief - TK: 4000+ / A8N-SLI Premium/ 2GB DDR400

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

XYRIS

Legacy Member
Hallo,

Hetvolgende te koop en vrij vanaf 20/08/07:

* AMD 64-Bit 4000+ Dan Diego 1MB L2 Cache
- Nooit overclocked
- Doos & co aanwezig

* Zalman CU7000
- Met doos & co

* Asus A8N-SLI Premium
- Jaartje oud nog maar!
- Alles aanwezig!

* 1x 2*512 Corsair DDR400 Valueselect

* 1x 2*512 Kingston DDR400


Materiaal in supergoede staat!
Reden: Upgrade!

Bieden maar!
Naar gelang er geboden word zal ik een
meeneemprijs erop plakken.

Alvast 200€ MINIMUM voor geheel

hendrik_huggie

Legacy Member
is de processor duo core?
heb je geen video kaart bij?
heb we intresse maar ben niet zo rijk ;-(

XYRIS

Legacy Member
hendrik_huggie zei:
is de processor duo core?
heb je geen video kaart bij?
heb we intresse maar ben niet zo rijk ;-(

nope maar super cpu :p

Tjezzz dees verkoopt nog slechter als een Pentium 1 :puke:

BitterBAL

Legacy Member
wel interesse op alles,
tot wanneer laat je dit open?

heb je dikwijls nog een deftige vid kaart liggen ergens?

hendrik_huggie

Legacy Member
XYRIS zei:
nope maar super cpu :p

Tjezzz dees verkoopt nog slechter als een Pentium 1 :puke:


hoe komt het eigenlijk dat er niet veel intresse in is?

pci-e video kaart liggen?

SuPeRFunk

Legacy Member
Nog ergens factuur van en ergens garantie op?

Ik wil wel een bod doen, maar het zal lager zijn dan 200 :)

Greetz

_EL_STINO_

Legacy Member
heb nog een 6600gt liggen die er wel mooi op zou staan... miss gaat ge ze dan sneller verkopen :p

SuPeRFunk

Legacy Member
Bij deze een bod van 150 euro afgehaald voor alles.

Sorry dat het onder uw (minimum)prijs ligt, maar 200 denk ik niet dat je nog zal krijgen :)

Mvg

BitterBAL

Legacy Member
bwa, ik vind 200 wel een schappelijke prijs voor goed materiaal en (als ik er nut voor heb binnenkort -wsl ) zal ik ook die prijs bieden.

BOHICAAA

Legacy Member
Ik heb momenteel bodje lopen op geheugen in andere thread. Als daar de deal niet doorgaat kom ik zeker bieden op het geheugen!!!

XYRIS

Legacy Member
SuPeRFunk zei:
Nog ergens factuur van en ergens garantie op?

Ik wil wel een bod doen, maar het zal lager zijn dan 200 :)


Factuur cpu aanwezig
Factuur mobo aant terugvragen aan winkel ZEKER nog garantie op
Factuur geheugen... moet ik checken

Greetz

_EL_STINO_ zei:
heb nog een 6600gt liggen die er wel mooi op zou staan... miss gaat ge ze dan sneller verkopen :p

:)

Seal001 zei:
1x 2*512 Corsair DDR400 Valueselect 30 euro incl

Genoteerd.... bod op geheel gaat voor.

SuPeRFunk zei:
Bij deze een bod van 150 euro afgehaald voor alles.

Sorry dat het onder uw (minimum)prijs ligt, maar 200 denk ik niet dat je nog zal krijgen :)

Mvg

Genoteerd zeker...

BitterBAL zei:
bwa, ik vind 200 wel een schappelijke prijs voor goed materiaal en (als ik er nut voor heb binnenkort -wsl ) zal ik ook die prijs bieden.

Idd, moederbord is zeer deftig, de combinatie alleen is al een zeer mooie upgade als je met amd XP zit ofzoiet

BOHICAAA zei:
Ik heb momenteel bodje lopen op geheugen in andere thread. Als daar de deal niet doorgaat kom ik zeker bieden op het geheugen!!!

ok...

XYRIS

Legacy Member
EVEN MINIMUMPRIJZEN:

1: no-name geheugen = 30€ de lat/ 512 +/-
2: Deftiger geheugen = 45€ de lat 512 +/-

ZODUS:

CORSAIR setje: MINIMUM: 40€
KINGSTON setje: MINIMUM: 40€


3: Ik zie hier zelfde cpu's +/- 3800+ X2 (wooow X2!!) voor 50-55€ weggaan

CPU: MIN 50€
Zalman: 15min/20 Meeneemprijs


4: Moederbord is deftig ding/jaartje oud

Mobo: 50€ minimum! (jaartje trug 105€ ofzo betaald)


NU: Ja er is nieuwere hardware, ja er zijn goedkopere moederborden
maar dit neemt niet weg dat dit opeens nul noppes waard is, dus daarom
minimumprijzen. Indien ik niet 200€ opzijn minst haal smijt ik het liever weg.
Ik heb ook liefst dak mobo-cpu-koeler bij elkaar blijven.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan