Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
visvoer zei:100 euro voor de cpu en de kingston ram
greco_online zei:Hey,
Ik geef je 110 euro voor mobo,cpu en cooler
verzendingskosten zijn voor u
visvoer zei:ik verander mijn bod in 30euro incl voor de ander ram latjes
zo krijg je alles mooi verkocht![]()
CmdrGod zei:110 euro voor mobo,cpu en cooler
cash afgehaald in Halle dit weekend
crazy777 zei:* AMD 64-Bit 4000+ Dan Diego 1MB L2 Cache
- Nooit overclocked
- Doos & co aanwezig
65 € plus verzending heben we dan een dael ?
ik denk niet dat dit een slechte prijs is
CmdrGod zei:120 euro voor mobo,cpu en cooler
afgehaald
XYRIS zei:zeker goed bod! indien voor morgenavond meeneem 70€ nieuw gehaald is
is da cpu voor u!
koeler niet vandoen?
XYRIS zei:idd sold... nog interesse in mobo en koeler? s939 cpukes vind je hier wel bij de vleet
CmdrGod zei:Huhh???![]()
Rare verkoop van jou, Itrader -1, nergens verkocht imo.![]()
Lmao, toch bedankt.
Veel geluk met de verkoop. :naughty:
crazy777 zei:hey het is hier met crazy777
meschien dat ik je kan helpen een kameraad van ik verkoopt een amd cpu 3500+ Venice deze verkoopt hem voor 35 € de doos is er bij en de boxs cooler
moest je er iets kunen met doen laat gerust iets weten oke
ZITORA zei:Wat is er al verkocht?