Archief - [TK] Graka, mobo's, cpu, voeding

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Api3

Legacy Member
AsRock Dual Sata 2 Moederbord
Nieuw moederbord, nog niet uit de verpakking gehaald, daarnet gaan halen in garantie (oud had productiefout)
ondersteunt agp en pci-e
http://www.asrock.com/product/939Dual-SATA2.htm


Hercules ATI Radeon 9800PRO met vga silencer
128Mb grafische kaart in perfecte staat, altijd perfect gewerkt, staat vga silencer op voor de koeling, makkelijk te flashen naar 9800XT


Moet deze tussen spoiler tags eerst eens checken sorry voor verwarring
MoederBord Asus A7N8X deluxe Nforce2
AGP moederbord 2-tal jaar oud
http://www.hothardware.com/viewarticle.aspx?articleid=57&catid=3

CPU AMD athlon xp 2600+
Amd 2600+ goede staat 2-tal jaar oud

MSI ATI X800GTO 4 dagen oud!!
4 dagen oude kaart, perfecte staat, ik verkoop ze wegens aankoop verkeerd model
256Mb
PCI-E
http://www.msi.com.tw/program/products/vga/vga/pro_vga_detail.php?UID=712
(enkel indien ik goede prijs krijg)

ben van omgeving Gent, opsturen mogelijk op eigen risico


Muis: Logitech MX700

Api3

Legacy Member
gert_bobo zei:
min prijs moederbord?
Greetz Gert AkA B0B0

welk mobo?
voor dien AsRock wil ik nog 60€ die is nog gloednieuw is nog niet uit verpakking geweest.
Nieuwprijs = 71€

gert_bobo

Legacy Member
sorry even dom geweest voor de asus a7n8x del :)
Greetz Gert AkA B0B0

Api3

Legacy Member
doe maar een bod, heb er zelf niet echt een gedacht van :)
gamer bod 40€ genoteerd voor cpu
Snapm 40€ genoteerd mar zou er nog iets meer voor willen

Api3

Legacy Member
@ al degene die voor die cpu/mobo(asus) al geboden hebben,
ik ga die eerst nog eens testen want ligt hier al een tijdje en ben niet zeker of die nog werken, beter eerst checken, ik laat het u dan nog weten

sorry voor de verwarring

PS bod Ow_jeih genoteerd, is r350 core

x-freeZe

Legacy Member
dat bod van u is inclusief (opsturen) , ik haal hem af. Ik wil zien wat zijn voorkeur is.

Api3

Legacy Member
x-freeze bod genoteerd, uw bod is hoger dan dat van ntfs ik heb liever dat ge et komt halen :)

nTFs

Legacy Member
Api3 zei:
x-freeze bod genoteerd, uw bod is hoger dan dat van ntfs ik heb liever dat ge et komt halen :)

65 is dus hoger dan 70 ??
Verzending is nl maar 3,10 €.

Api3

Legacy Member
als het maar 3.10€ is gaat bod naar ntfs (logisch) :)
soz xfreeze wist nie dat opsture maar zo weinig kost
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan