Archief - [TK] Graka, mobo's, cpu, voeding

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Rijder17ra

Legacy Member
Api3 zei:
pfft 25€ fzo meeneemprijs, muis werkt nog perfect heb zelf nog de verpakking liggen d8 ik :)
komt uit de fnac heb ze al paar maand niet meer gebruikt omdak ene me draad heb, ik kan daar beter mee werken

Startbod van 10 euro-tjes dan:p

Api3

Legacy Member
Ow_jeih zei:
minprijs voor X800GTO? :)

170€

heb cpu nog niet kunnen testen kan hem helaas niet direct testen :(

ik zou iets kunnen regelen opsturen/brengen en dan s bij de eventuele koper testen en dan pas betalen maar dan moet er wederzijds vertrouwen zijn

Api3

Legacy Member
RaBBiT.. zei:

3 Vergelijken met buitenlandse shops is uit den boze, enkel Belgische winkels zijn toegelaten omdat men in andere landen andere BTW-tarieven heeft. Onder Belgische winkels verstaan we shops met hun vestiging/maatschappelijke zetel op het Belgische grondgebied, dus ook geen buitenlandse shops die een .be domeinnaam doorlinken.

nyway 165€ dan maar tis trouwens een msi geen sapphire en ze is nog zo goed als nieuw
zet anders een bod e dan zien we nog wel

Api3

Legacy Member
GeeKer zei:
Ni vergeten antwoorden e :p Want staat op laatste van pag1

soz ff nie gezien, ik moet dat mobo nog eens testen, 1 van de 2 is kapot ofwel mobo ofwel cpu :)

GeeKer

Legacy Member
Ah, enig idee wanneer je da kan testen? Want zou het heel dringend nodig hebben :)

bosske

Legacy Member
"ik zou iets kunnen regelen opsturen/brengen en dan s bij de eventuele koper testen en dan pas betalen maar dan moet er wederzijds vertrouwen zijn"

kheb je pm gestuurd

grtz

wacko1

Legacy Member
Api3 zei:
3 Vergelijken met buitenlandse shops is uit den boze, enkel Belgische winkels zijn toegelaten omdat men in andere landen andere BTW-tarieven heeft. Onder Belgische winkels verstaan we shops met hun vestiging/maatschappelijke zetel op het Belgische grondgebied, dus ook geen buitenlandse shops die een .be domeinnaam doorlinken.

nyway 165€ dan maar tis trouwens een msi geen sapphire en ze is nog zo goed als nieuw
zet anders een bod e dan zien we nog wel

nederlandse shop?? dit komt uit de faq van pixmania
Waar kan ik mijn bestelling af komen halen ?

We hebben tot onze spijt nog geen afhaaladres in Nederland.

maar goed we kunnen wel blijven zagen over de prijs

ik wil een bod doen van 130 euro mits hij direct afgehaald of gebracht kan worden
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan