Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
FurtiveDuck zei:@Nico.
Het zijn inderdaad die RAMS die je parten gaan spelen, maar ik bedoel.. die 9550 is toch wel een tamelijk groot verschil volgens mij. Maar jij moet het natuurlijk weten. Ik ben niet geïnteresseerd in de kaart van je, want je ziet dat ik het verkoop voor de centjes. Maar volgens mij kan je die kaart wel kwijt raken. Het zou natuurlijk een groot verschil zijn als je m'n 256DDR ook erbij kocht. Maar ik weet zo ook niet, of je dit wel wilt. Ik verkoop BF2 namelijk niet, omdat ik het zelf nog "hardcore" speel.
dus maw : het maakt geen reet verschil
=Dujosh= zei:25 incl,
edit![]()
no thxFurtiveDuck zei:@snapM.
Bod nogmaals genoteerd.
Maar ik zou graag €16INCL. ervoor krijgen.
@Fanta$y.
Bod genoteerd..
Ik kan onmogelijk in Kortrijk raken, maar ik wil wel verzenden.
Helaas heeft Dujosh al z'n neef opgebeld & geeft een bod van €22,50incl gedaan. Alles werd geregeld via PM. Indien je nog een hoger bod wilt doen, post je maar. Natuurlijk is het ook een CSS account, key werd nog nooit uitgeleend, en ik speelde css soms, en was een voorbeeldige speler. Dus geen bans.
@Dujosh
Bod van €22.50incl. genoteerd.
@Nico
Er is geen haast bij, denk eens over na. Natuurlijk heb je er meer voordeel bij als je een kaart van 300EUR koopt, kan je weer lekker een jaartje mee. Maar praktisch gezien, als je een kaart als de mijne koopt voor 40EUR, dan heb je nog bv. 260EUR voor nieuw geheugen (2x512DDR-geil). Kan je lekker mee. En natuurlijk heb je ook een héél erg goede processor, die eigenlijk de 9600series mee zou moeten helpen naar hogere niveaus.

F/-\nTa$Y zei:no thx![]()
nibbler.be zei:- Vampyre: Bloodlines The Masquerade
direct kopen: 15€ excl ?
.
H voor €13)