Archief - [TK] HL2, games & hardware.

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

nico

Legacy Member
FurtiveDuck zei:
@Nico.

Het zijn inderdaad die RAMS die je parten gaan spelen, maar ik bedoel.. die 9550 is toch wel een tamelijk groot verschil volgens mij. Maar jij moet het natuurlijk weten. Ik ben niet geïnteresseerd in de kaart van je, want je ziet dat ik het verkoop voor de centjes. Maar volgens mij kan je die kaart wel kwijt raken. Het zou natuurlijk een groot verschil zijn als je m'n 256DDR ook erbij kocht. Maar ik weet zo ook niet, of je dit wel wilt. Ik verkoop BF2 namelijk niet, omdat ik het zelf nog "hardcore" speel.

IDD, die ram zou handig zijn maar heb deze pc in de winkel gekocht en heb maar 2 slotjes.
en je kan het al raden. 2*256 RAM :) dus maw : het maakt geen reet verschil :)
als ik hem verkocht krijg koop ik de jouwe.

FurtiveDuck

Legacy Member
@snapM.
Bod nogmaals genoteerd.
Maar ik zou graag €16INCL. ervoor krijgen.

@Fanta$y.
Bod genoteerd..
Ik kan onmogelijk in Kortrijk raken, maar ik wil wel verzenden.
Helaas heeft Dujosh al z'n neef opgebeld & geeft een bod van €22,50incl gedaan. Alles werd geregeld via PM. Indien je nog een hoger bod wilt doen, post je maar. Natuurlijk is het ook een CSS account, key werd nog nooit uitgeleend, en ik speelde css soms, en was een voorbeeldige speler. Dus geen bans.

@Dujosh
Bod van €22.50incl. genoteerd.

@Nico
Er is geen haast bij, denk eens over na. Natuurlijk heb je er meer voordeel bij als je een kaart van 300EUR koopt, kan je weer lekker een jaartje mee. Maar praktisch gezien, als je een kaart als de mijne koopt voor 40EUR, dan heb je nog bv. 260EUR voor nieuw geheugen (2x512DDR-geil). Kan je lekker mee. En natuurlijk heb je ook een héél erg goede processor, die eigenlijk de 9600series mee zou moeten helpen naar hogere niveaus.

Edit: Dujosh doet een NOG een bod voor de zekerheid van 25EUR, er was een misverstand tussen PM & topic. Dus voor de zekerheid 25EUR nu!

Arcan

Legacy Member
FurtiveDuck zei:
@snapM.
Bod nogmaals genoteerd.
Maar ik zou graag €16INCL. ervoor krijgen.

@Fanta$y.
Bod genoteerd..
Ik kan onmogelijk in Kortrijk raken, maar ik wil wel verzenden.
Helaas heeft Dujosh al z'n neef opgebeld & geeft een bod van €22,50incl gedaan. Alles werd geregeld via PM. Indien je nog een hoger bod wilt doen, post je maar. Natuurlijk is het ook een CSS account, key werd nog nooit uitgeleend, en ik speelde css soms, en was een voorbeeldige speler. Dus geen bans.

@Dujosh
Bod van €22.50incl. genoteerd.

@Nico
Er is geen haast bij, denk eens over na. Natuurlijk heb je er meer voordeel bij als je een kaart van 300EUR koopt, kan je weer lekker een jaartje mee. Maar praktisch gezien, als je een kaart als de mijne koopt voor 40EUR, dan heb je nog bv. 260EUR voor nieuw geheugen (2x512DDR-geil). Kan je lekker mee. En natuurlijk heb je ook een héél erg goede processor, die eigenlijk de 9600series mee zou moeten helpen naar hogere niveaus.
no thx ;)

FurtiveDuck

Legacy Member
F/-\nTa$Y zei:

Yo,

Ik hoorde net van Dujosh dat je ergens anders al een versie van HL² net opkochte. Tof voor je, véél plezier met het spel. :niceone:

Half life² is nu helemaal verkocht & wordt morgen verzonden.

snapM

Legacy Member
nog een vraagje
dat geheugen is dat mee heatspreaders erop?
mvg

Sprits

Legacy Member
- Vampyre: Bloodlines The Masquerade

direct kopen: 15€ excl ?

FurtiveDuck

Legacy Member
Ik heb tijd hoor..
Staat hij op het telenet forum?

Bij deze is Vampire: Bloodlines 2 defenitief verkocht!

ChAoS Overlord

Legacy Member
€20 is me iets te veel, dan wacht ik nog wel een half jaartje om hem te halen. :)

nico

Legacy Member
het ziet er naar uit dat ik mijn kaart verkocht krijg:)

wat vinden julie van deze kaart?
AIW 9800se@xt

FurtiveDuck

Legacy Member
@ChAoS Overlord.

Voor 16€ exclu, is hij van jou!

@Nico
Tof voor je :).
gogh, tjah.. velen zeggen dat de 9800 zoiets is voor ertussen & en hij begint wat af gezaagt te raken.. Maar tjah, je moet weten wat je wilt van kaart hé.

@FaNaTieKeN

Voor €20 exclu is ie van jou.

-----------------------------------

Edit knop werkt niet op m'n originele post :s

- GTA: San Andreas (weg vanaf €16)
- Brothers in Arms: Road to Hill 30 (weg vanaf €15)
- Guild Wars + account (alles intact en je krijgt nog een hoopje gold erbij ook.)
(weg vanaf €20!!)
- Rainbow Six: Ravenshield (weg vanaf €10)
- Flatout (weg vanaf €10)
- Call of Duty: United Offensive (mag buiten voor €7- samen met MOH:SH voor €13)
- Medal of Honor: Spearheid (mag buiten voor €5- samen met COD:UO voor €13)

- ATI 9600series (256mb). Bod: €40
+ ikzelf heb hem kunnen overclocken naar een 9600pro, zonder moeite en zonder enige verranderingen qua cooling enzo. Wel niet het geflashed.
- 1x latje 256 PC3200 DDR (ram) Bod: €12
- 1x moederbord Asrock Combo-Z K8. (754 & 939pin CPU) (weg vanaf €30)
- Kaart van 4 USB poorten (aansluiting aan moederbord) (weg vanaf €10)

nico

Legacy Member
Ik heb de mijne waarschijnlijk verkocht maar wacht nog op 2 andere mensen die me een een 3d kaart kunnen verkopen. die iets duurder zijn maar die langer mee gaan en krachtiger zijn. ik laat u iets weten

FurtiveDuck

Legacy Member
@snapM

Liefst zo snel mogelijk, indien voor de rams, wil ik die zo snel mogelijk kwijt aan je voor €15!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan