Archief - [TK] HL2, games & hardware.

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

nico

Legacy Member
heb dus raad gevraagd aan andere en conclusie was dat het niet echt de moeite is om te updaten. daarom bod verlaagt tot 35 euro

FurtiveDuck

Legacy Member
@Nico.

Is dit bod exclu of inclu?
Voor €35 exclu mag hij helemaal weg!

snapM

Legacy Member
FurtiveDuck zei:
@snapM

Liefst zo snel mogelijk, indien voor de rams, wil ik die zo snel mogelijk kwijt aan je voor €15!
mja da kan toch ni da die ram 2maand gelede 46€ koste?
mijn bod blijft gelden 14€ INCL.

FurtiveDuck

Legacy Member
@Nico

Verdere afhandeling via MSN.

@snapM

Dan heb ik me laten belazeren, 14incl. is goed!
Verdere afhandeling via PM.

Een kleine UPDATE; NU MET MEENEEM / BEGIN PRIJZEN

FurtiveDuck zei:
Yo,

Ik verkoop enkele games & een beetje hardware. Ik ben van omstreken Poperinge, nl. Watou. Ik verkies afhaling of afspreken op een bepaalde plaats. De mensen die verzending willen, de kosten zijn voor u.
Elk bod wordt in overweging genomen, dus..
Alle games zijn pc!

- GTA: San Andreas ZO GOED ALS VERKOCHT
- Brothers in Arms: Road to Hill 30 Mag weg vanaf €15
- Guild Wars + account (alles intact en je krijgt nog een hoopje gold erbij ook.) Mag weg vanaf €20
- Rainbow Six: Ravenshield Mag weg vanaf €10
- Vampyre: Bloodlines The Masquerade VERKOCHT & VERZONDEN
- Half Life 2 + Steam account. ( css, hl2, etc.. geen DOD). VERKOCHT & VERZONDEN
- Flatout Mag weg vanaf €10
- Call of Duty: United Offensive (mag buiten voor €7- samen met MOH:SH voor €13)
- Medal of Honor: Spearheid (mag buiten voor €5- samen met COD:UO voor €13)

- ATI 9600series (256mb). VERKOCHT & VERZONDEN
+ ikzelf heb hem kunnen overclocken naar een 9600pro, zonder moeite en zonder enige verranderingen qua cooling enzo. Wel niet het geflashed.
- 1x latje 256 PC3200 DDR (ram) ZO GOED ALS VERKOCHT
- 1x moederbord Asrock Combo-Z K8. (754 & 939pin CPU) Mag weg vanaf €30
- Kaart van 4 USB poorten (aansluiting aan moederbord) Mag weg vanaf €10

Laat het bieden beginnen. Ik wil wel een beetje deftige prijzen, dus kom niet af met belachelijke dingen.

:woohoo:

FurtiveDuck

Legacy Member
@FaNaTieKeN

Owkej, cava..
Kun je je m'n gegevens PM'n? Zo snel mogelijk aub.. dan maak ik pakketje nog vanavond klaar & kan ik het morgen opsturen!

Nog een kleine UPDATE; NU MET MEENEEM / BEGIN PRIJZEN

FurtiveDuck zei:
Yo,

Ik verkoop enkele games & een beetje hardware. Ik ben van omstreken Poperinge, nl. Watou. Ik verkies afhaling of afspreken op een bepaalde plaats. De mensen die verzending willen, de kosten zijn voor u.
Elk bod wordt in overweging genomen, dus..
Alle games zijn pc!

- GTA: San Andreas VERKOCHT & VERZONDEN
- Brothers in Arms: Road to Hill 30 Mag weg vanaf €15
- Guild Wars + account (alles intact en je krijgt nog een hoopje gold erbij ook.) VERKOCHT & VERZONDEN
- Rainbow Six: Ravenshield Mag weg vanaf €10
- Vampyre: Bloodlines The Masquerade VERKOCHT & VERZONDEN
- Half Life 2 + Steam account. ( css, hl2, etc.. geen DOD). VERKOCHT & VERZONDEN
- Flatout Mag weg vanaf €10
- Call of Duty: United Offensive (mag buiten voor €7- samen met MOH:SH voor €13)
- Medal of Honor: Spearheid (mag buiten voor €5- samen met COD:UO voor €13)

- ATI 9600series (256mb). VERKOCHT & VERZONDEN
+ ikzelf heb hem kunnen overclocken naar een 9600pro, zonder moeite en zonder enige verranderingen qua cooling enzo. Wel niet het geflashed.
- 1x latje 256 PC3200 DDR (ram) VERKOCHT & VERZONDEN
- 1x moederbord Asrock Combo-Z K8. (754 & 939pin CPU) Mag weg vanaf €30
- Kaart van 4 USB poorten (aansluiting aan moederbord) Mag weg vanaf €10

Laat het bieden beginnen. Ik wil wel een beetje deftige prijzen, dus kom niet af met belachelijke dingen.

:woohoo:

FurtiveDuck

Legacy Member
1e up, samen met een kleine update van verkoopslijst! Dit gerief zou ik graag zo snel mogelijk kwijt willen!


- Rainbow Six: Ravenshield Mag weg vanaf €10
- Flatout Mag weg vanaf €10
- Call of Duty: United Offensive (mag buiten voor €7- samen met MOH:SH voor €13)
- Medal of Honor: Spearhead (mag buiten voor €5- samen met COD:UO voor €13)

- 1x moederbord Asrock Combo-Z K8. (754 & 939pin CPU) Mag weg vanaf €30
- Kaart van 4 USB poorten (aansluiting aan moederbord) Mag weg vanaf €10

De laatste 2 hardware stukjes mogen samen weg voor €35!
De rest krijg je erbij voor €25.

=Dujosh=

Legacy Member
Bedankt voor FurtiveDuck,
Hl2 werkt zoals het hoort !

whitelist coming up

nico

Legacy Member
spijtig genoeg vandaag de 3dkaart niet ontvangen en de barcode levert niks op!(tzal even duren bij de post...)

FurtiveDuck

Legacy Member
nico zei:
spijtig genoeg vandaag de 3dkaart niet ontvangen en de barcode levert niks op!(tzal even duren bij de post...)

Inderdaad, raar genoeg heeft de gast ook de RAMS vandaag niet ontvangen. Dan zend je eens iets prior op met een postpac, betaal je 5eur verzendingskosten & komt dan nog later aan.

Update in vorige post:
- Bod op K8 Combo-Z van €30. Via Kapaza!

nico

Legacy Member
heb de videokaart ook ontvangen! perfect ingepakt, woordje uitleg bij voor dirvers enzovoort. geweldige deal!!!
aanrader voor iedereen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan