Archief - TK: Nieuwe apple high-end notebook

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Powerbookg4

Legacy Member
Wegens noodgedwongen overstap op windows :s (Ik heb een Pentium D Workstation gekocht) wens ik eventueel mijn splinternieuwe PowerBook G4 (particulier) te verkopen.
Het is de LAATSTE nieuwe versie!

De specificaties zijn als volgt:

15,2-inch TFT-breedbeeldscherm
met een resolutie van 1440 x 960
1,67-GHz PowerPC G4-processor
512 MB geheugen (PC2-4200 DDR)
5400-rpm harde schijf van 80 GB
Slot-loading 8x SuperDrive
(dvd±rw/cd-rw, dvd+r double layer)
ATI Mobility Radeon 9700-
videokaart met 128 MB DDR-geheugen
Verlicht toetsenbord van volledig formaat
Gigabit Ethernet
USB 2.0, FireWire 400 en FireWire 800

De notebook is maar 3 dagen uit zijn verpakking geweest en is dus nog nagelnieuw!
Je kunt het onderscheid niet maken, er is nooit een cd of dvd mee gebakken.
Hij komt dus zoals je hem in de winkel zou kopen; in originele verpakking ingepakt, boekjes, software, origineel factuur,…
De oplader en boekjes,... zijn zelfs nog ingepakt!
Het toestel is aangekocht bij Easyware te Leuven dus het is een Belgisch toestel met een AZERTY toetsenbord, dat automatisch oplicht in donkere situaties!!!


Vraagprijs: 1900 Euro

Huidige nieuwprijs: 2099 Euro.

Ik heb dit toestel dus particulier gekocht en wens hem zo weer verder te verkopen.
Resterende garantie: 11 maand (+ mogelijkheid om deze uit te breiden naar 3 jaar)

Verkoopsvoorwaarden:

Het toestel dient bij mij thuis afgehaald te worden en moet cash betaald worden. Dus a.u.b. geen gezever over deze laptop op afbetaling te kunnen kopen,...
Men mag altijd eens vrijblijvend een kijkje komen nemen en de powerbook testen en zo.
Indien het toestel moet verzonden worden is dit op risico van de koper en na ontvangst van de betaling. (Ophaling primeert)

Indien U nog verdere vragen hebt of meer foto’s van het toestel wenst, laat het me gerust weten!

Foto's:

http://img.2dehands.be/f/normal/11969630.jpg
http://img.2dehands.be/f/normal/119695851.jpg
http://img.2dehands.be/f/normal/119695852.jpg
http://img.2dehands.be/f/normal/119695853.jpg
http://img.2dehands.be/f/normal/119696304.jpg

Met vriendelijke groeten!

Kwertie

Legacy Member
het is een week geleden dat de vorige thread gestart was en zijn ups waren op, dus van mij krijgt hij de toestemming een nieuwe te openen, doch raad ik threadstarter aan om eventueel uit te kijken naar andere verkoopmogelijkheden als het hier niet onmiddellijk lukt, het doelpubliek is hier namelijk vrij beperkt he

& reactie hierop is niet nodig, dus vanaf nu enkel geïnteresseerden ;)

/edit:
kleine discussie tussen maxdevis & piotke verwijderd
het enige wat relevant was is dit:

"Vanwaar ben je, waar kunnen we dit afhalen?"
dus @ threadstarter, hierop antwoorden aub ;)

Powerbookg4

Legacy Member
Ik ben van Tienen (Vlaams-Brabant).

Dit was ik even vergeten te vermelden:)

Normaal mag je hier na 3 dagen toch een nieuw draadje hier openen (als je ups opgebruikt zijn), of vergis ik me?

Ik weet dat het doelpubliek hier klein is maar ik kan het maar proberen hé ;)

faselna

Legacy Member
doelpubliek zal er wel zijn maar het verschil tussen nieuw en vraagprijs is hier niet genoeg om hem snel te kunnen verkopen .

Wil je thread niet verneuken maar zo gaat dat hier heb ook soms zaken die ik pas heb gekocht hier verkocht maar dan moet het aantrekkelijk genoeg zijn .

Maar verkoop zoiets via een krantje of zo op het net sta veel te veel te koop en ja zitten fakers tussen maar ook echte koopjes ;)

Alvast succes

Powerbookg4

Legacy Member
Ja daar heb je wel een punt.
Maar als ik zie wat ze vragen voor oudere powerbooks...
Voor het aantrekkelijker te maken==>

Nieuwe vraagprijs van 1850

(Hieronder ga ik wel niet meer, dan blijft de mac hier staan. Altijd wel eens leuk om te gebruiken als het goe weer is :) )

Powerbookg4

Legacy Member
En de eerst uuup dan maar!

De mac zit momenteel terug als nieuw in de doos :)

[2nd] BlackHawk

Legacy Member
ik wil mijn iBook heus ruilen mits opleg. ik bezit een ibook 1.33 ghz met 1.256 mb ram superdrive , 14 inch. wat denk je ?

addi

Legacy Member
Ik wil ook wel ruilen voor een ibook 14", ik heb de 1.42 ghz versie met superdrive en met 1 gb ram. De kans is klein dat je geïnteresseerd ben, maar anders beschouw je het maar als een gratis upje.

[2nd] BlackHawk

Legacy Member
een 500 tal euro, niks is zeker e, maar dat is de max die ik eventueel zou willen bijleggen...

addi

Legacy Member
Ik denk aan een opleg van 450 euro, maar dit is een voorlopig bod. Laat maar je weten of je geïnteresseerd bent...

Btw ik heb mijn laptop vorig jaar in augustus gekocht, juist na de release van de nieuwe modellen. Dus je krijgt er nog een paar maand garantie bij.
Er zit ook een tucano second skin bij, screenprotectors...
De hele collectie dus inclusief doos en alle toebehoren.

Powerbookg4

Legacy Member
Ik vind 450 toch wel iets te weinig als opleg.
De laptop is in nieuwprijs al zeer veel verschillend en een powerbook is superieur aan een iBook. Ook is deze nieuwer en sneller en heeft GEEN gebruikerssporen!

[2nd] BlackHawk

Legacy Member
bij mij net hetzelfde alleen betreft dit het een voorlaatste model van de ibook reeks, bij mij zit er ook een TUCANO skin bij, in van die regenstof ( + eventueel mighty mouse, maar die zou ik dan zelf houden )

addi

Legacy Member
Bij mij zijn de gebruikerssporten ook minimaal en vergelijk is de nieuwprijzen van mijn laptop en jouw powerbook, de mijne kost nieuw ook 1480 euro. Dat bedraag dus een verschil van 610 euro.
Hoeveel zou je willen als opleg? Hou er rekening mee dat er ook een tucano second skin van 30 euro bijzit, screen protector van 16 euro. En mijn laptop is uiteraard ook uitstekende staat.
En kan je nog wat wachten met je verkoop. Ik heb examens tot woensdag en dan ga ik mijn budget is goed bekijken en zien hoe hoog ik kan gaan.

*edit*: Ik ben nog vergeten vermelden dat er een kabeltje bijzat voor op je tv aan te sluiten van 15 euro ofzo. Ik heb de factuur nagekeken en de aankoopdatum was 23/8 vorig jaar. Dus nog 7 maand garantie.

Powerbookg4

Legacy Member
Maarja dan geef ik toch de voorkeur aan de jongere iBook.
Ik heb nog examens tot volgende week maandag dus doe maar gerust :)
Je houdt me maar op de hoogte!

FEW

Legacy Member
offtopic:
ik vind toch dat die apple's verkocht worden aan woekerprijzen hoor. (n/o aan verkoper hoor, ik heb het hier over nieuwprijzen ;))

een windows/linux/... notebook met dezelfde specs als die notebook die hier verkocht wordt krijgt ge aan de helft van de prijs :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan