Archief - [TK] OCZ Modsteam power supply 520W

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

@DtsE

Legacy Member
Ik verkoop dus men OCZ Modstream power supply 520W

specs Klik hier

Voeding werd aangekocht op 04/07/2005 aan 136€
Ben altijd heel content geweest van deze voeding, maar moet deze met pijn in het hart verkopen, wegens deze geen Dualcore (X2) ondersteunt.
Is in perfecte staat, zo goed als nieuw, Incl originele doos , alle accesoires en factuur.

Minimum: 75€
meeneem: 95€


Ik behoud men recht, en blablabla.
Kan worden opgestuurd ten koste en ten risico van de koper.
Kan uiteraard ook worden afgehaald, en ter plaatse getest worden.
Bieden gebuurd EXCL.

@DtsE

Legacy Member
Bij de meeste X2 dual Core moederborden is de 4 pin 12V connector vervangen door een 8pin 12v connector.
Als je bij de specificaties van sommige voedingen gaat kijken zul je zien dat er staat dual Core ready ofzo. en die voedingen hebben dus zo een 8pin 12V connector. ze zijn een beetje te vergelijken met die nieuwe 20+4pin atx connectors, het zijn 4pinnen , waar je op hun beurt nog es 4 pinnen kan bijhangen.

RocKer

Legacy Member
Die zitten daar toch bij die 8pins connector,of is da alleen met de OCZ Powerstream 520w.

Nogthans ik heb hier een 450w OCZ Modstream en die heeft die 8pin connector hoor,daarmee da ik je ni begrijp.

@DtsE

Legacy Member
Het is de modstream 520Watt, je verward toch niet met de 6pin pciX connector ?
Kan je anders eens een fotoke maken van je 8pin ?

sarnath

Legacy Member
sorry voor offtopic, maar een dual core moederbord is niets meer dan een socket 939 moederbord, hierop heb k mijn 520watt modstream steken zonder probs.

RocKer

Legacy Member
Djeezes je weet toch wat voor connector het is een 8pin die je in 2 kunt doen dan kan je het ook op een 20/4pin bord steken,daar moet IK dan toch gen foto van nemen,ik ken het verschil wel hoor;).

T'zou mij verbazen dat da bij u anders is dan bij mij of iemand anders die ook een modstream hebben:).

@DtsE

Legacy Member
@ Linckxs: ik heb een DFI Lanparty nforce 4 SLI DR - expert. pic van mobo
op dat moederbord bevind er zich een 8 pin connector vlak boven de 24 pin atx connector.

@ RocKer: Tuurlijk weet ik wa voor connector da is , maar ik blijf er bij dat ik geen 8 pin connector heb op men voeding daarom kan die foto miss wat klaarheid brengen in de zaak. heb wat reviews opgezocht op internet van die voeding en op geen enkele vindt ik die connector terug, enkel die 20+4 connector. teznij ik iets over het hoofd zie.

cherouke

Legacy Member
@DtsE zei:
@ Linckxs: ik heb een DFI Lanparty nforce 4 SLI DR - expert. pic van mobo
op dat moederbord bevind er zich een 8 pin connector vlak boven de 24 pin atx connector.

@ RocKer: Tuurlijk weet ik wa voor connector da is , maar ik blijf er bij dat ik geen 8 pin connector heb op men voeding daarom kan die foto miss wat klaarheid brengen in de zaak. heb wat reviews opgezocht op internet van die voeding en op geen enkele vindt ik die connector terug, enkel die 20+4 connector. teznij ik iets over het hoofd zie.

Er hangen daar 2 4 pin connectors aan. Die kun je samen voegen tot 8pins.
Op de éne staat P4 en op de ander p4+ dacht ik.

edit: http://www.neoseeker.com/Articles/Hardware/Reviews/oczmodstream520w/2.html
Op de 2e foto kun je ze zien.

sarnath

Legacy Member
@DtsE zei:
@ Linckxs: ik heb een DFI Lanparty nforce 4 SLI DR - expert. pic van mobo
op dat moederbord bevind er zich een 8 pin connector vlak boven de 24 pin atx connector.

@ RocKer: Tuurlijk weet ik wa voor connector da is , maar ik blijf er bij dat ik geen 8 pin connector heb op men voeding daarom kan die foto miss wat klaarheid brengen in de zaak. heb wat reviews opgezocht op internet van die voeding en op geen enkele vindt ik die connector terug, enkel die 20+4 connector. teznij ik iets over het hoofd zie.

Idd, da heb ik nog nooit gezien, maar je kan deze bijeen voegen door de twee 4 pins aaneen te klikken idd, maar de bedoeling is echter dat 1 4 pins voor je pci grafische kaart is, dus daar moet je dan een converter voor gebruiken.


greetz

cherouke

Legacy Member
Linckxs zei:
Idd, da heb ik nog nooit gezien, maar je kan deze bijeen voegen door de twee 4 pins aaneen te klikken idd, maar de bedoeling is echter dat 1 4 pins voor je pci grafische kaart is, dus daar moet je dan een converter voor gebruiken.

greetz

Euh, dat is wel een 6 pins voor pci-e graka

sarnath

Legacy Member
cherouke zei:
Euh, dat is wel een 6 pins voor pci-e graka
Uh ja idd, sorry my mistake, maar dan heeft de verkoper idd gelijk, want er is maar 1 * 4 pins connector, die andere moet je bij je 20 klikken om 24 pins te verkrijgen, hij heeft dus gelijk.

cherouke

Legacy Member
Linckxs zei:
Uh ja idd, sorry my mistake, maar dan heeft de verkoper idd gelijk, want er is maar 1 * 4 pins connector, die andere moet je bij je 20 klikken om 24 pins te verkrijgen, hij heeft dus gelijk.

Bij de powerstream (heb er zelf één) heb je wel degelijk 2 zo een 4 pins die je kan samenvoegen tot een 8 pins. Dacht dat dat bij modstream zelfde was. Blijkbaar ben ik vekeerd.

duploxxx

Legacy Member
mja, verkoper heeft inderdaad gelijk dat hij een 2x4 pinsnodig heeft, maar mijn kop eraf als de expert niet gaat werken als ge er enkel de 4pins insteekt...

met een 20pins ipv 24 pins doet hij het ook

duploxxx

RocKer

Legacy Member
Is ook zo cherouke,heb hier zelf een modstream van 450w en ik heb die 8pin die je kan splitsen in 2 4pin.

@DtsE

Legacy Member
Blijkbaar zijn er dus verschillende reversies in omloop van de voedingen.
Handig dit te weten. mijn andere voeding is toch al besteld, dus deze mag tot de deur uit. laten we de verkoop nu verder zen gang laten gaan :P

@ BMF|Johan heeft nu hoogste bod

SF|.MoRPHeuS

Legacy Member
80 euro excl, onder voorbehoud, moet nog zien of voeding dat ik nu heb nieuwe condig aankan, zal dat volgende week weten, ben nu niet thuis, en heb nog niet alle onderdelen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan