@DtsE
Legacy Member
Ik verkoop dus men OCZ Modstream power supply 520W
specs Klik hier
Voeding werd aangekocht op 04/07/2005 aan 136€
Ben altijd heel content geweest van deze voeding, maar moet deze met pijn in het hart verkopen, wegens deze geen Dualcore (X2) ondersteunt.
Is in perfecte staat, zo goed als nieuw, Incl originele doos , alle accesoires en factuur.
Minimum: 75€
meeneem: 95€
Ik behoud men recht, en blablabla.
Kan worden opgestuurd ten koste en ten risico van de koper.
Kan uiteraard ook worden afgehaald, en ter plaatse getest worden.
Bieden gebuurd EXCL.
specs Klik hier
Voeding werd aangekocht op 04/07/2005 aan 136€
Ben altijd heel content geweest van deze voeding, maar moet deze met pijn in het hart verkopen, wegens deze geen Dualcore (X2) ondersteunt.
Is in perfecte staat, zo goed als nieuw, Incl originele doos , alle accesoires en factuur.
Minimum: 75€
meeneem: 95€
Ik behoud men recht, en blablabla.
Kan worden opgestuurd ten koste en ten risico van de koper.
Kan uiteraard ook worden afgehaald, en ter plaatse getest worden.
Bieden gebuurd EXCL.
.
.
.