CTU_Jackbauer
Legacy Member
hoi
Heb eindelijk meer info over mijn kameraad zijn pc die uit de rma is. Het mobo,HD en DVD-RW zijn kapot gegaan door die kortsluiting en hij heeft geen nieuw gekregen omdat de garantie liep op alle onderdelen van December 2004 -december 2005 .
For sale:
-1-Intel pentium 4 550 3,4Ghz presscott +boxed cooler
-2-XFX 6600GT 128 GDDR3 AGP
-3-XFX 6600GT 128 GDDR3 PCI-E [Bod van magnum op tones van 135€incl]
-4-2x1024MB DDR400 Infineon CL3 [Beide verkocht aan ibliss voor 155€incl]
-5-2x350W ATX psu (geen merk)
-6-420W Atx psu (geen merk)
Info:
[SIZE="-2"]1. is in december 2005 in een geheel systeem gekocht, is nooit Oc'ed en is nog in perfecte staat maar de garantie is verlopen sinds december
2. is aangekocht in begin july . er is nog garantie op en faktuur zit erbij
3. Is aanekocht in begin januari dit jaar en is nog in perfecte staat:doos,drivers,... en is nooit oc'ed
4.
VERKOCHT
5. valt niet veel over te zeggen een gewoon staandaard voedingske eigenlijk
6. " " " " " "
[/SIZE]
Prijzen:[Exclusief]
[SIZE="-2"]1.beginprijs=155€
2.beginprijs= 100€
3.Meeneemprijs= 145€
5.Meeneemprijs= 15€
6.Meeneemprijs= 25€
[/SIZE]
[SIZE="-2"]Ik behoud me het recht te verkopen...[/SIZE]
Greetz
Heb eindelijk meer info over mijn kameraad zijn pc die uit de rma is. Het mobo,HD en DVD-RW zijn kapot gegaan door die kortsluiting en hij heeft geen nieuw gekregen omdat de garantie liep op alle onderdelen van December 2004 -december 2005 .
For sale:
-1-Intel pentium 4 550 3,4Ghz presscott +boxed cooler
-2-XFX 6600GT 128 GDDR3 AGP
-3-XFX 6600GT 128 GDDR3 PCI-E [Bod van magnum op tones van 135€incl]
-4-2x1024MB DDR400 Infineon CL3 [Beide verkocht aan ibliss voor 155€incl]
-5-2x350W ATX psu (geen merk)
-6-420W Atx psu (geen merk)
Info:
[SIZE="-2"]1. is in december 2005 in een geheel systeem gekocht, is nooit Oc'ed en is nog in perfecte staat maar de garantie is verlopen sinds december
2. is aangekocht in begin july . er is nog garantie op en faktuur zit erbij
3. Is aanekocht in begin januari dit jaar en is nog in perfecte staat:doos,drivers,... en is nooit oc'ed
4.
5. valt niet veel over te zeggen een gewoon staandaard voedingske eigenlijk
6. " " " " " "
[/SIZE]
Prijzen:[Exclusief]
[SIZE="-2"]1.beginprijs=155€
2.beginprijs= 100€
3.Meeneemprijs= 145€
5.Meeneemprijs= 15€
6.Meeneemprijs= 25€
[/SIZE]
[SIZE="-2"]Ik behoud me het recht te verkopen...[/SIZE]
Greetz
maar is veel te weining , voor 38€ heb je pas een MX518 nieuw


, post is aangepast