Archief - [TK]-[PC] Allerlei hardware:P4 cpu,VGA,Ram

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

CTU_Jackbauer

Legacy Member
hoi

Heb eindelijk meer info over mijn kameraad zijn pc die uit de rma is. Het mobo,HD en DVD-RW zijn kapot gegaan door die kortsluiting en hij heeft geen nieuw gekregen omdat de garantie liep op alle onderdelen van December 2004 -december 2005 .

For sale:

-1-Intel pentium 4 550 3,4Ghz presscott +boxed cooler

-2-XFX 6600GT 128 GDDR3 AGP

-3-XFX 6600GT 128 GDDR3 PCI-E
[Bod van magnum op tones van 135€incl]

-4-2x1024MB DDR400 Infineon CL3 [Beide verkocht aan ibliss voor 155€incl]

-5-2x350W ATX psu (geen merk)

-6-420W Atx psu (geen merk)



Info:

[SIZE="-2"]1. is in december 2005 in een geheel systeem gekocht, is nooit Oc'ed en is nog in perfecte staat maar de garantie is verlopen sinds december
2. is aangekocht in begin july . er is nog garantie op en faktuur zit erbij
3. Is aanekocht in begin januari dit jaar en is nog in perfecte staat:doos,drivers,... en is nooit oc'ed
4.:niceone: VERKOCHT:niceone:
5. valt niet veel over te zeggen een gewoon staandaard voedingske eigenlijk
6. " " " " " "
[/SIZE]

Prijzen:[Exclusief]

[SIZE="-2"]1.beginprijs=155€
2.beginprijs= 100€
3.Meeneemprijs= 145€
5.Meeneemprijs= 15€
6.Meeneemprijs= 25€
[/SIZE]


[SIZE="-2"]Ik behoud me het recht te verkopen...[/SIZE]

Greetz

cesco

Legacy Member
CTU_Jackbauer zei:
bod noted :D maar is veel te weining , voor 38€ heb je pas een MX518 nieuw

Greetz

hehe beginbodje hé om het wa op gang te trekken zeker :cool:

CTU_Jackbauer

Legacy Member
sry maar ik verkoop de G5 niet , aangezien ik voor de G7 wou gaan , maar die is met batterij en voor te gamen volgens bereik is de G5 beter heb ik gelezen dus sry voor degene die hierop geboden hebben :unsure:

Beginpost aangepast

greetz

TekkaBlade

Legacy Member
December 2006 moet nog komen... Je zegt dat je garantie hebt tot december 2006...

Speciall

Legacy Member
waar ligt Lost?
'k heb mss wek interesse in de CPU, is deze grondig getest geweest dat die nie doorflipt ofzo?

CTU_Jackbauer

Legacy Member
Speciall zei:
waar ligt Lost?
'k heb mss wek interesse in de CPU, is deze grondig getest geweest dat die nie doorflipt ofzo?

Lost das voor de lol :p , ik ben van Midden limburg

mijn kameraad heeft noit porblemen gehad met de Cpu en zoals gezegd ook nog nooit oc'ed

greetz

CTU_Jackbauer

Legacy Member
Boden

-1- 120€
-2- 80€
-3- 135€ op tones

Greetz
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan