Archief - [TK] PC varia (mobo, hdd's, ram ..)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

halovision

Legacy Member
- INTEL Socket 478 ASUS P4P800-VM mobo
3 Tal weken gebruikt tot mijn moederbord terug uit reparatie kwam. (zo goed als nieuw)
VERKOCHT

- INTEL BOXED CPU Cooler
VERKOCHT

- MAXTOR 200GB (SATA)
Richtprijs: €25

- SEAGATE BARRACUDA 160GB (SATA)
Richtprijs: €20

- 512MB DDR1 latje - PC3200
Richtprijs: €15

- D-link Ethernetkaart
Richtprijs: €5

- Gravis Xterminator Gamepad voor PC
Richtprijs: €5

- Genius Gamepad (nieuwstaat)
Richtprijs: €5


Prijzen zijn exclu. mogelijke verzendingskosten.
Afhaling geniet de voorkeur.

=> shop online @: http://kensheestore.eamped.com/

Nille-

Legacy Member
Als afhaling voorkeur geniet, is het misschien handig om te vermelden waar.

Of vul het gewoon in in je profiel...

Gamer

Legacy Member
Hoe is dat moederbord verkocht, ik zie hier geen bod ?
€ 25 voor hdd van 200GB

halovision

Legacy Member
@ gamer : yep verkocht via ander fora
genoteerd, zou je het komen afhalen?

@ fit : ook genoteerd

halovision

Legacy Member
hey guys, zal ik er een LLF (low level format) op uitvoeren?

halovision

Legacy Member
genoteerd, kom je er achter of heb je liever verzending via de post ofzo?

Svenno

Legacy Member
@halovision; is die Maxtor al verkocht aan Gamer?
Anders wil ik ook wel een bod uitbrengen van 25€

EDIT: sorry, ondertussen is het al duidelijk ;)

Svenno

Legacy Member
@halovision: halovision heeft aangegeven geen privé-berichten te willen ontvangen of heeft geen toestemming om privé-berichten te ontvangen. Daarom kun je geen berichten aan hem/haar sturen.

Via mail is het ook niet mogelijk :)

mvg

halovision

Legacy Member
werkt terug, oef. nee had m'n email adres geupdate in m'n profile en blijkbaar moest ik dat activeren via mail.

Gamer

Legacy Member
Blijkbaar zijn de zaken op een andere manier verkocht ?
Graag een update aub.

halovision

Legacy Member
- INTEL Socket 478 ASUS P4P800-VM mobo
VERKOCHT

- INTEL BOXED CPU Cooler
VERKOCHT

- MAXTOR 200GB (SATA)
VERKOCHT

- SEAGATE BARRACUDA 160GB (SATA)
VERKOCHT

- 512MB DDR1 latje - PC3200
VERKOCHT

- D-link Ethernetkaart
Richtprijs: €5

- Gravis Xterminator Gamepad voor PC
Richtprijs: €5

- Genius Gamepad (nieuwstaat)
Richtprijs: €5

=> shop online @: http://kensheestore.eamped.com/

tarske

Legacy Member
Op artikelen waar je op dit forum al boden op hebt moet je de members hier ook kans tot opbieden geven of zij kunnen u een negatieve itrader geven !
Alsook meld je zelf waar je deze goederen allemaal te koop aangeboden hebt !

Gamer

Legacy Member
*)BOB(*Kenshee zei:

Dus, zoals ik het zie heb jij de dingen gekocht via PM.

Negatieve iTrader voor TS komt eraan.

En dan nog een upke doen om een iTrader te ontvangen, niet echt slim te noemen niet ?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan