tarske
Legacy Member
@ *)BOB(*Kenshee & halovision
Jullie gegeven itrader zal uiteraard verwijderd worden,verkopen in pm mag niet dus krijgen jullie er allebei nog een infraction voor misbruik itrader bovenop !
Ik ga deze thread ook ineens sluiten,nu moet je 3 dagen wachten om een nieuwe te starten en dan heb je intussen tijd om de regels eens grondig te lezen !
Jullie gegeven itrader zal uiteraard verwijderd worden,verkopen in pm mag niet dus krijgen jullie er allebei nog een infraction voor misbruik itrader bovenop !
Ik ga deze thread ook ineens sluiten,nu moet je 3 dagen wachten om een nieuwe te starten en dan heb je intussen tijd om de regels eens grondig te lezen !