Archief - [TK] Server- & netwerkmateriaal / diverse / modding

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

[HBV]-=XortioN=-

Legacy Member
Gegroet,

enkele spullen waren verkocht maar nu zijn er nog paar dingens die ik verkoop..

Server:

type: Hewlett Packard Netserver LC3
CPU : Pentium 3 500Mhz
RAM : 640K System RAM + 457728K Extended RAM
Cache: 512K
Bios: Phoenix bios 4.06.38 PQ
Firmware A.05.10
SCSI bios
OS : Windows NT server 4.0 (Service Pack 6)
=> weet niet of je de OS opnieuw moet instaleren want was van een bedrijf.

PCI sloten zijn gevuld met 4x 10/100 mbit netwerkkaart , 1x management port, 1x enkele SCSI poort, 1x dubbele SCSI poort
=> dus 3 SCSI poorten in totaal...


Foto's: foto1 foto2
extra link: HIER klikken

Netwerkmateriaal:

* JETDIRECT 500x
url : HIER
foto's: indien intresse


* cisco 761 router
url: HIER
foto's: indien intresse

* HP Procurve 10/100 Hub 12
url: HIER
foto's: indien intresse

* 56k internal modem = gratis
foto's: foto


Stroombeveiligings materiaal:

* APC Smart-UPS XL 2200VA 230V
=> de batterijen moeten vervangen worden (deze batterijen kosten +/- 150€ in speciaal zaak)

url: HIER
foto's: foto1 foto2

modding gerief:

* UV groene molex-kit
foto's: foto

Diverse:

* all in one card reader (+ instalatiebestanden op cd)
foto's: foto

* game cd cleaner ( zo goed als nieuw, bijna helemaal vol)
foto's: foto

* 2x nieuwe, ongebruikte HP C1816A photo cardridges
foto's : foto


Info over bieding:
* boden liefst inclusief verzending
* vermelding indien afgehaald
* boden mogen beginnen waar je zelf kiest, veel moet er niet meer op geboden worden. First here, first serve..
* geen geflame, gespam
* kopieer wat je wil en hoeveel je bied

Extra opties:
* ik ben op zoek naar een 80/120/160gb HD
* ruilen mag, zeg er dan gewoon bij wat je zoal te bieden hebt

Afhaling:
* de eventuele afhaling wordt duidelijk via msn besproken, gegevens en gsm nummer worden hierbij gegeven om misverstanden van de baan te houden..
* Afhaling gebeurd in Aalst of Haaltert

Garantie:
* Indien iets niet werkt, mag je binnen de 3 dagen terug komen. Je moet het natuurlijk niet opsettelijk gaan kapot maken!!! Want normaal gezien werkt alles perfect..

Verzending:
* Verzending gebeurd op kosten van koper, of eventueel op mijn kosten.
* Het bedrag of voorschot wordt gestort vooraleer er iets verzonden wordt.

Whitelist :
* Ik sta +10 op whitelist , V-7 K-3

Feel free to ask questions :) Happy bidding

Mvg
XortioN aka Carolus

oja ter info.. elk bod wordt in overweging genomen want alles staat beetje in de weg

[HBV]-=XortioN=-

Legacy Member
wel... ze zijn volgens mij dood..
Als ik de UPS insteek dan komt erop dat ze plat zijn en dan beginnen ze op te laden.. eens ze opgeladen zijn steek ik er een verbruiker op (mijn pc) en de batterijen blijven nog steeds vol. Als ik op test duwt branden de juiste lampjes dus alles blijkt in orde te zijn. Maar van zodra ik de plon afzet / stekker uittrekt valt hij gewoon ook uit

Kan natuurlijk ook slecht contact zijn, ik zal hem eens openmaken en het bezien. Maarja het is daarmee, de batterijen zijn wss dood dus mag die bak voor laag prijsje weg ... laag = 50€ meeneemprijs ofzo , maar ik zeg het , elk bod wordt overwogen, dus al bied je 20€ denk ik er ook wel over na ;)

als je hem koopt voor pakweg (voorbeeld) 50€ en je plaats batterijen voor 150€ , heb je voor 200€ een zo goed als nieuwe UPS die nieuw 1100€ kost :]

McBr@in

Legacy Member
[HBV]-=XortioN=- zei:
wel... ze zijn volgens mij dood..
Als ik de UPS insteek dan komt erop dat ze plat zijn en dan beginnen ze op te laden.. eens ze opgeladen zijn steek ik er een verbruiker op (mijn pc) en de batterijen blijven nog steeds vol. Als ik op test duwt branden de juiste lampjes dus alles blijkt in orde te zijn. Maar van zodra ik de plon afzet / stekker uittrekt valt hij gewoon ook uit

Kan natuurlijk ook slecht contact zijn, ik zal hem eens openmaken en het bezien. Maarja het is daarmee, de batterijen zijn wss dood dus mag die bak voor laag prijsje weg ... laag = 50€ meeneemprijs ofzo , maar ik zeg het , elk bod wordt overwogen, dus al bied je 20€ denk ik er ook wel over na ;)

als je hem koopt voor pakweg (voorbeeld) 50€ en je plaats batterijen voor 150€ , heb je voor 200€ een zo goed als nieuwe UPS die nieuw 1100€ kost :]

MAAR als het probleem dan niet bij de batterijen lag maar ergens anders, dan ben je 200€ kwijt :p

[HBV]-=XortioN=-

Legacy Member
het probleem ligt volgens mij vrij duidelijk aan de batterijen , die moeten namelijk om de 3 jaar vervangen worden ;)
en als ik ze oplaad zijn ze vol, zet ik bak uit en weer aan zijn ze weer leeg ..

[HBV]-=XortioN=-

Legacy Member
oja en wie paar neon inverters moet hebben ik heb hier zeker 7 dual liggen ongebruikte

[HBV]-=XortioN=-

Legacy Member
schni schna schtampie
schtampie op de kont

komaan mensen, ge moogt nu eens belachelijke boden uitbrengen :p

Desolation Angel

Legacy Member
15EUR ex verzending voor de UPS, de batterijen moogde houden (aka : ne LEGE ups dus :p)

[HBV]-=XortioN=-

Legacy Member
@ desolation angel ... genoteerd , ik laat je zo snel mogelijk iets weten
@ blazer .. enkel

RocKer

Legacy Member
HP Procurve 10/100 Hub 12
Das met 12poorten hè,en geen poorten kapot?

Heb geen gedacht wat da kost,dus mijn bod is 10€:) onder voorbehoud,kan pas vrijdag beslissen,is dat een probleem?

Is er mogelijk dat je kan brengen,ofwel opsturen,allebij is goed:).

[HBV]-=XortioN=-

Legacy Member
zijn idd 12 poorten
10€ onder voorbehoud genoteerd..
brengen vrees ik voor, beveren isdat ver? :p

RocKer

Legacy Member
Eigelijk woon ik in Vrasene,das tussen St-Niklaas en Beveren,maar opsturen is ook goed hoor.

Bij deze dus bod 10€:).

Desolation Angel

Legacy Member
Ik kom naar FoM alleszins, as ge dien UPS naar daar wilt meepakken mag da uiteraard altijd. Moest ge ook bekabeling hebben om der dingen op aan te sluiten, daar wil ik me plezier ne meerpijs voor neerleggen :)

[HBV]-=XortioN=-

Legacy Member
naar FoM meenemen zal wss handiger zijn dan met de post :D
ik heb de stroomkabel en 1 kabel om van die bak naar pc te gaan (kost 2.5€ stuk nieuw)

RocKer

Legacy Member
Ik ga niet naar FoM,zal dus opsturen worden,gewoon goed inpakken in bubbelrap;).

Heb je soms nog netwerk kabel?

[HBV]-=XortioN=-

Legacy Member
netwerkkabel heb ik niet echt neen

voeg me anders al eens toe op msn: Da_XortioN @ hotmail.com

RocKer

Legacy Member
Ok,da geeft ni hoor,maar kon zijn da je dat nog had.

Sorry geen MSN hier.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan