ja tis best dat we het regelen ...
mail me of pm me ...
sry voor de weinige response , maar heb het zeer druk gehad en tis bijna uit met vriendin na jaar en 7 maand , dus druk druk .. dat is mss zelf de reden dat het heel misschien niet kan doorgaan, aangezien die hub daar ligt
maar pm me allesinds