Archief - [TK] [TR] logitech stuur, D-link switch, linksys KVM switch, W-lan router + W-lan pci

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

D.O.B

Legacy Member
te koop dus of te ruil dus,

logitech formula force gp
linksys KVM 2-port switch type kvm2kit
D-Link fast ethernet switch DES-1005D
linksys wireless-G pci adapter type WMP54G
linksys wireless router WRT54G ver.2

D.O.B

Legacy Member
de router , pci kaartje en KVM switch komen van loveno IT.
gekocht op 7/04/2004 , heb nog de factuur maar ik denk niet dat er garantie voor is.

ik woon in deinze.

ik moet wel zeggen dat die router niet direct beschikbaar is, pas als mij i-net afgesloten word. ik vermoed eind deze maand.
de rest direct beschikbaar

D.O.B

Legacy Member
meeneem prijs voor de router + pci kaartje = 60€

ik zou die graag samen verkopen

D.O.B

Legacy Member
verkoop gaat nog door hoor , maar ik zit niet iedere dag op het net.

ik zou toch min 60€ willen voor de router en pcikaart samen
maar vergeet dus niet dat ik die maar weg doe op het einde van de maand.

mister_gadget

Legacy Member
ik kan wel tot dan wachten. Bod van 50 euro afgehaald blijft geldig. Wanneer sluit je af?

Asshen

Legacy Member
Meeneemprijs 60 euro voor router + WiFi PCI kaart,
kan die in Gent geleverd worden, of ben je ooit in Gent ?
Anders kan ik er pas volgend weekend om komen...

D.O.B

Legacy Member
Asshen zei:
Meeneemprijs 60 euro voor router + WiFi PCI kaart,
kan die in Gent geleverd worden, of ben je ooit in Gent ?
Anders kan ik er pas volgend weekend om komen...

asshen, als je eens goed de topic doorleest zal je zien dat ik die router pas op het einde van de maand kan weg doen.
als je daar kan op wachten is het aan u verkocht

[MgC]Hammer

Legacy Member
meeneemprijs voor formula force gp?

Eventueel interesse in ruil met mohaa warchest, call of duty + united offensive, world of warcraft, counterstrike source, City of villains?


Greetz

Asshen

Legacy Member
D.O.B zei:
asshen, als je eens goed de topic doorleest zal je zien dat ik die router pas op het einde van de maand kan weg doen.
als je daar kan op wachten is het aan u verkocht

Crap, had daar niet op gelet...
ik heb vlugger een router nodig, ik zal er elders eentje moeten halen, sorry.

K.

Ow_jeih

Legacy Member
60euro voor die router en wifi kaart (both Linksys)
ik kan wachten tot einde van de maand ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan