Archief - [TK] [TR] logitech stuur, D-link switch, linksys KVM switch, W-lan router + W-lan pci

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

D.O.B

Legacy Member
[MgC]Hammer zei:
meeneemprijs voor formula force gp?

Eventueel interesse in ruil met mohaa warchest, call of duty + united offensive, world of warcraft, counterstrike source, City of villains?


Greetz

35 meeneemprijs
heb nog enkel een laptop van mijn vrouw dus geen pc meer voor te gamen
heb nu een Xbox360 voor te gamen

D.O.B

Legacy Member
Ow_jeih zei:
60euro voor die router en wifi kaart (both Linksys)
ik kan wachten tot einde van de maand ;)

sold !

kan je uw gegevens eens geven , dan kan ik u contakteren he
normaal zit ik vanaf 27 febr zonder i-net dan bel ik u ok ?

retspan

Legacy Member
€ 13 incl goed verpakte verzending voor KVM switch indien 100% in orde
en in de veronderstelling dat het om DIT product gaat.

Asshen

Legacy Member
Ik heb besloten te wachten tot het einde van de maand, en me te redden met een switchke tot dan.

Onze deal gaat dus toch nog door.

[edit]
Sh*t reeds verkocht :(
Oh well...
[/edit]

K.

D.O.B

Legacy Member
retspan zei:
€ 13 incl goed verpakte verzending voor KVM switch indien 100% in orde
en in de veronderstelling dat het om DIT product gaat.

het is idd dat , bod vind ik wat laag zeker als ik dat moet verzenden
hoeveel kost zo`n verzending ongeveer ? 5 € /

retspan

Legacy Member
D.O.B zei:
hoeveel kost zo`n verzending ongeveer ? 5 € /

Verzenden kost € 3,70. Bod verhoogd tot € 16,00 incl goed verpakte verzending, mits switch in nieuwstaat.

D.O.B

Legacy Member
retspan zei:
Verzenden kost € 3,70. Bod verhoogd tot € 16,00 incl goed verpakte verzending, mits switch in nieuwstaat.

bod genoteerd !
kvm is idd in nieuwstaat

D.O.B

Legacy Member
kweet niet wanneer ik ga afsluiten , moet nog mijn stuurke ook verkopen he

RocKer

Legacy Member
Kunde gene foto maken van uw stuurke;),mss intresse,ma k'zou het eerst eens willen zien.

inspiratieloos

Legacy Member
fotos stuur?

interesse in ruil van 120 gig HD? is altijd mooi om extra plaats te hebben, perfect te doen in een externe icy box ofzo, zit hier ook met laptop en heeft altijd als storage hd gebruikt geweest omdat die hd laptops nu niet eenmaal veel plaats bieden

D.O.B

Legacy Member
nee dank u , dan moet ik nog die box kopen ook en heb het niet echt nodig
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan