Frank112 zei:
what the fuck is dit voor kutgezeik?
Het gaat niet over de features maar over de prijs!
Ga nu lekker je ferrari voor de prijs van een lada verkopen! blijf iig uit mijn thread!
Ahum,
waar dit over gaat is het feit dat voor deze prijs je al makkelijk van een merk als Linksys bv een 16ports full Layer-2 switch koopt, met webmanagement ingebouwd. Jouw switch is gewoon een run of the mill desktop switchje in een 19" behuizing gestoken, dat maakt hem niet van goud.
Spijtig genoeg heb jij blijkbaar ongeveer 3 keer betaald dan wat zo'n unmanaged switch waard is, maar eerlijk gezegd is da niet het probleem van de kopers. Er is geen enkele reden om jouw switch te kopen voor 250EUR, als je (zoals door piotke aangehaald) een switch van een beter merk kan aanschaffen voor evenveel geld.
Als je ECHT die prijs wilt, hou je hem beter gewoon bij, want je zal hem er nooit van ze leven voor krijgen
En Violator, de bekendheid van het merk doet eigenlijk weinig ter zake. Duitse cheapo merken als Allnet maken ook 'degelijk' gerief, je hebt er zelfs een 24 port gbitter full layer-2 voor 250EUR. Dat wilt nog niet zeggen dat die switchen van dezelfde kwaliteit zijn als pakweg een 3com/Linksys/HP Procurver. Kijk maar naar OCC, daar sterven die cheapo switches met bosjes als ze zwaar belast worden