M_N_M
Legacy Member
Allen,
ik verkoop een volledige A64 setup wegens aankoop dual Xeon ;-)
(1) A64 3000+ TRAY (Winchester Core): ben al tijdje gestopt met overclocken maar ging wel tamelijk goed (2.6Ghz @ 1.55V met luchtkoeling)
(2) Asus A8N-SLI Deluxe: hiervan heb ik doos, manuals, cdroms, extra's,.. nog (nieuwstaat):
http://www.bytesatwork.be/shop/product.php?productid=20316&cat=0&page=1
(3) 2*512MB CORSAIR DDR400 (BH-5!): heb ik niet kunnen uittesten op OC maar volgens de verkoper doen deze 250mhz 2 2 2 5 @ 3.3V (is nog de "oude goede" BH5)
(4) Winfast 6600GT PCI-E met Zalman HP80C cooling (passief) : hiermee speelde ik alle games @ 1280X1024 zonder problemen. (+-7500 3D marks 2003 default)
=> originele verpakking, cd-roms, originele games (prinse of peria - splintercell padora tomorrow),.. aanwezig
http://hardware.gamespot.com/Story-ST-15168-1470-x-x-x
http://www.ask-corp.jp/pic/zalman/zm80c-hp-2.jpg
(5) 160GB Samsung Harde schijf (SATA - 8MB) : ik draaide vroeger hiermee RAID1 setup. Deze ga ik niet meer gebruiken indien minimumprijs behaald wordt.
(6) Thermalright XP-120 cooling met stille 120mm fan (met blauwe ledjes): http://www.thermalright.com/a_page/main_product_xp120.htm (héél goede heatsink)
(7) Full tower case : low budget ding, wel héél ruim, kleine schade achteraan (ooit wat zitten prutsen om darmen van watercooling door case te krijgen)
=> foto's op aanvraag
(8) Voeding Antec TruePower 380W ATX : heel goeie voeding, heeft enkele "fan" molexjes voor fans aan te hangen, die draaien dan maar @ 7V = stil!
(9) 15" CRT scherm : werkt nog maar resolutie is wel heel laag
(10) Midi ATX-case met onderdelen van P2 in denk ik => voeding is doorgebrand en met andere voeding boot pc niet meer, HD is zeker kapot, rest niet uitgetest maar zal nog wel wat werkends inzitten.
Er mag zeker en vast op onderdelen apart geboden worden. (setup ligt hier nu toch ook in "stukken", is nog niet één geheel maar kan indien gewenst.)
Ik denk dat ik van alles de factuur nog heb.
Minimum/Meeneem/Laagste Nieuwprijs @ Duitsland (Geizhals.at/eu)
(1) 100/120/130
(2) 100/120/130
(3) 100/130/???
(4) 100/125/149 (130€kaart + 19€zalman)
(5) 50/60/63
(6) 30/35/50 (36 HS + 14 fan)
(7) 5/10/???
(8) 40/55/65
(9) gratis
(10) gratis
=> meeneem voor alles : 650€
Meeneemprijzen liggen soms niet veel onder nieuwprijs MAAR dat zijn :
* prijzen uit duitsland (komt meestal nog eens een 20€ post bij), in België zal alles nog duurder zijn maar ik zeg de prijzen zelf maar, anders komt er wel iemand anders mee af
* alles is in perfecte (nieuw)staat
Dit komt op Telenet, Tones, Loveno en Lotverkopen te staan (links van andere topics, zie onderstaande URL).
Ik update de prijzen ook op volgende URL : http://users.pandora.be/overclocking/verkoop.htm
Zo moeten jullie niet het hele topic doorlezen om te volgen wat de boden zijn.
Pics @ http://users.pandora.be/overclocking/Verkoop
Afhaling kan te Serskamp, Oost-Vlaanderen (nabij Wetteren & Aalst), testen kan bij afhaling!
REGELS:
* bied ENKEL als je zeker bent (gelieve dus eerst mama-papa-hond-kat-.. op de hoogte te brengen! + kijk of je effectief geld genoeg hebt om het te betalen)
* geen off-topic
* post kan maar is op eigen risico en kosten
* graag niet onder de minimumprijs bieden
=> indien dit niet kan -> "report to admin"
Ruilen kan ENKEL voor PCI sata kaartje.
HAPPY BIDDING !
ik verkoop een volledige A64 setup wegens aankoop dual Xeon ;-)
(1) A64 3000+ TRAY (Winchester Core): ben al tijdje gestopt met overclocken maar ging wel tamelijk goed (2.6Ghz @ 1.55V met luchtkoeling)
(2) Asus A8N-SLI Deluxe: hiervan heb ik doos, manuals, cdroms, extra's,.. nog (nieuwstaat):
http://www.bytesatwork.be/shop/product.php?productid=20316&cat=0&page=1
(3) 2*512MB CORSAIR DDR400 (BH-5!): heb ik niet kunnen uittesten op OC maar volgens de verkoper doen deze 250mhz 2 2 2 5 @ 3.3V (is nog de "oude goede" BH5)
(4) Winfast 6600GT PCI-E met Zalman HP80C cooling (passief) : hiermee speelde ik alle games @ 1280X1024 zonder problemen. (+-7500 3D marks 2003 default)
=> originele verpakking, cd-roms, originele games (prinse of peria - splintercell padora tomorrow),.. aanwezig
http://hardware.gamespot.com/Story-ST-15168-1470-x-x-x
http://www.ask-corp.jp/pic/zalman/zm80c-hp-2.jpg
(5) 160GB Samsung Harde schijf (SATA - 8MB) : ik draaide vroeger hiermee RAID1 setup. Deze ga ik niet meer gebruiken indien minimumprijs behaald wordt.
(6) Thermalright XP-120 cooling met stille 120mm fan (met blauwe ledjes): http://www.thermalright.com/a_page/main_product_xp120.htm (héél goede heatsink)
(7) Full tower case : low budget ding, wel héél ruim, kleine schade achteraan (ooit wat zitten prutsen om darmen van watercooling door case te krijgen)
=> foto's op aanvraag
(8) Voeding Antec TruePower 380W ATX : heel goeie voeding, heeft enkele "fan" molexjes voor fans aan te hangen, die draaien dan maar @ 7V = stil!
(9) 15" CRT scherm : werkt nog maar resolutie is wel heel laag
(10) Midi ATX-case met onderdelen van P2 in denk ik => voeding is doorgebrand en met andere voeding boot pc niet meer, HD is zeker kapot, rest niet uitgetest maar zal nog wel wat werkends inzitten.
Er mag zeker en vast op onderdelen apart geboden worden. (setup ligt hier nu toch ook in "stukken", is nog niet één geheel maar kan indien gewenst.)
Ik denk dat ik van alles de factuur nog heb.
Minimum/Meeneem/Laagste Nieuwprijs @ Duitsland (Geizhals.at/eu)
(1) 100/120/130
(2) 100/120/130
(3) 100/130/???
(4) 100/125/149 (130€kaart + 19€zalman)
(5) 50/60/63
(6) 30/35/50 (36 HS + 14 fan)
(7) 5/10/???
(8) 40/55/65
(9) gratis
(10) gratis
=> meeneem voor alles : 650€
Meeneemprijzen liggen soms niet veel onder nieuwprijs MAAR dat zijn :
* prijzen uit duitsland (komt meestal nog eens een 20€ post bij), in België zal alles nog duurder zijn maar ik zeg de prijzen zelf maar, anders komt er wel iemand anders mee af

* alles is in perfecte (nieuw)staat
Dit komt op Telenet, Tones, Loveno en Lotverkopen te staan (links van andere topics, zie onderstaande URL).
Ik update de prijzen ook op volgende URL : http://users.pandora.be/overclocking/verkoop.htm
Zo moeten jullie niet het hele topic doorlezen om te volgen wat de boden zijn.
Pics @ http://users.pandora.be/overclocking/Verkoop
Afhaling kan te Serskamp, Oost-Vlaanderen (nabij Wetteren & Aalst), testen kan bij afhaling!
REGELS:
* bied ENKEL als je zeker bent (gelieve dus eerst mama-papa-hond-kat-.. op de hoogte te brengen! + kijk of je effectief geld genoeg hebt om het te betalen)
* geen off-topic
* post kan maar is op eigen risico en kosten
* graag niet onder de minimumprijs bieden
=> indien dit niet kan -> "report to admin"
Ruilen kan ENKEL voor PCI sata kaartje.
HAPPY BIDDING !
idd vergeten vermelden (was al zo bij aankoop opt forum) maar kan je nog steeds goed bevestigen hoor. Bij INTEL heb je trouwens dat plaatje niet nodig, enkel bij A64.
