Archief - TK:A64 Mobo/CPU/BH5/PCI-E graka/HD/PSU/... + Te geef

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

M_N_M

Legacy Member
the_ancient zei:
heb er blijkbaar overgekeken deze namiddag.
Hoe dan ook is het wat té veel onder de minimumprijs. Er mag wel _iets_ onder de minimumprijs geboden worden maar dit is bijna prijs/2..

Graag geen nutteloze boden meer a.u.b.

Thx!

M_N_M

Legacy Member
Nog wat nieuwe bodjes:
* 100€ op vga + zallman
* 50€ op HD, hiervoor heb ik trouwens garantie nagegaan:

Warranty info volgens site:
Manufacture Date:August 2005
Warranty Effective:October 31, 2005 (60 days after manufacture date)
Warranty Expires:October 31, 2008
Warranty Status: Active

M_N_M

Legacy Member
up n°1.

Wie CPU (excl cooling!)+Moederbord+PSU neemt krijgt dit voor 275€ ipv 295€!!

M_N_M

Legacy Member
bod op mobo gekregen ook maar omdat die persoon er enkel zondag kan omkomen heb ik de afsluitdatum één dag vervroegd voor alles!
(mss handiger dat ik zaterdag afsluit, dan kan er zondag eventueel nog afgehaald worden)

Ik heb alle meeneemprijzen ook verlaagd, check webpage!

M_N_M

Legacy Member
Ik heb ook een bod op CPU gekregen van 95€ excl op Tones.

Graag nog een bodje op PSU en ik ben héél tevreden :)
Moederbord, CPU en Cooling mogen iig al weg zonder dat ik van PSU vanaf raak, ben content van de boden :niceone:

Zoals reeds gezegd sluit ik zaterdag af om 20u!


Grtz

XTRATEC

Legacy Member
Krulle zei:
ter info:

de meeneemprijs van die ram is gezakt tot 115 euro ;)

of ik lees er over, of dit staat hier nergens...

op de webpage off course ;)

€115 afgehaald dan!

M_N_M

Legacy Member
XTRATEC zei:
of ik lees er over, of dit staat hier nergens...

op de webpage off course ;)

€115 afgehaald dan!
damn :)
Mjo gezegd is gezegd he, je weet mij al wonen ;)

mail of msn voor afhandeling.

brechtvm

Legacy Member
:offtopic:
thx kérel voor de hulp !

ontopic
free up
Alé jongens, een goede psu, voor een cheap prijske :)

M_N_M

Legacy Member
np :) too bad dat het niets uitgedaan heeft ;)

alle hup met de geit :)

M_N_M

Legacy Member
bikkerss zei:
heb je misschien een foto van die case (10)
jup maar ik ben nu niet thuis, ik zal het morgen posten als ik foto's gemaakt heb :)

Zoals gezegd perfect in orde, enkel achteraan wa "fucked" door vlug en zonder al te veel moeite mijn watercooling te willen placeren :p (gewoon me tang gat achteraan wa breder "getrokken", met een dremel krijg je dat wel terug proper)


Grtz

M_N_M

Legacy Member
Ok alles mag dicht, kga mobo & PSU nog houden!
Winnende bieders van dit forum:
* BH5 @ Xtratec : komt begin deze week afhalen
* Cooling @ Towwel : reeds aan huis geleverd en werkt perfect :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan