Archief - [TK]Asus Striker Extreme (OC Board), nForce 680i SLI (ATX, PCI-e, SATA II, RAID)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

JelleVDB

Legacy Member
Berry zei:
Ik heb voorgesteld aan jelle om af te spreken zodanig ik die items hem terug kan geven (heb ik op mail staan btw), maar als hij niet wil afspreken...

Denk je echt dat ik je aan mijn deur wil hebben? Dit is ten eerste al een gevaar voor mijn eigendom omdat je toch al bewezen hebt dingen achter te houden en het is ook een gevaar voor mezelf. Je koestert wraakgevoelens en dat houd ik in mijn achterhoofd. Door je acties heb ik al geen zin meer om je te helpen, zoek het zelf maar uit, dat zal je misschien leren vriendelijk te zijn in de toekomst.

Berry

Legacy Member
JelleVDB zei:
Denk je echt dat ik je aan mijn deur wil hebben? Dit is ten eerste al een gevaar voor mijn eigendom omdat je toch al bewezen hebt dingen achter te houden en het is ook een gevaar voor mezelf. Je koestert wraakgevoelens en dat houd ik in mijn achterhoofd. Door je acties heb ik al geen zin meer om je te helpen, zoek het zelf maar uit, dat zal je misschien leren vriendelijk te zijn in de toekomst.

Ik versta uw probleem niet eigenlijk, ik heb toch uw adres, indien u zo bang bent, kunnen we toch gewoon elders afspreken niet? Zo doe je al, sinds diezelfde dag dat ik je nog een mail gestuurd heb om te zeggen dat de mobo DOA was... Dit getuigt wie jij bent en wat je van plan was!

Massman

Legacy Member
LOL, wat een thread. Dit is precies de reden waarom ik naar de factuur vroeg. Het lijkt me wel allemaal duidelijk zeker?

Bordje kapot, maar geen doos meer => geen garantie, dus maar op 9lives verkopen als werkend + factuur.

Berry, ga naar Jelle thuis, praat met z'n ouders en dat komt wel in orde. :niceone:

eapresley2

Legacy Member
Onlangs een Intel D946GZIS moederbordje terug naar de leverancier gestuurd.RMA ging niet,enkel en alleen omdat dat plastieksken over de socket er niet opzat.Terug thuisgekregen,plastieksken gezocht en weergestuurd.Daarna geen probleem meer.Maar zonder doos zal het al helemaal niet pakken.

tarske

Legacy Member
Heren,
Dit is hier geen discussieforum,praat jullie geschillen onderling als volwassenen uit ipv deze thread vol te spammen,het is hier nog altijd een verkoopsforum en voor ruzies gebruik je pm,mail of messenger.
Ik ga er hier ook nog eens op wijzen dat kopen/verkopen via pm niet de moeite loont,wij kunnen van beide partijen geen verhalen bevestigen en/of tegenspreken hiervoor ga ik deze thread closen en hoop dat jullie er onderling uitkomen want met zo naar elkaar uit te halen los je ook niets op men gedacht !
Mvg
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan