Berry
Legacy Member
----- Original Message -----
From: Jelle Van den Broeck
To: David Beerlandt
Sent: Saturday, February 02, 2008 6:54 PM
Subject: Re: Asus Striker Extreme
Ja ik heb verteld dat ik defecte artikelen verkoop (niet dus) , die factuur zou ik je nog gegeven hebben moest je je zoals een normaal
volwassen persoon gedragen maar nu krijg je het sowieso niet omdat ik je niet kan betrouwen met die andere serienummers erop.
Volgens mij heb je het zelf kapot gedaan en wil je er nu nog winst uithalen, het moederbord is getest toen het hiet buiten ging. Kijk
eerst eens naar jezelf voor je anderen beschuldigd. En u bent niet 100% in orde, als ik deze correspondentie voorleg aan de politie
zal blijken dat u de goederen onrechtmatig in bezit houdt en dat zal op uw strafblad komen. Vertellen dat ik een heler ben zal ook op
uw strafblad komen omdat ik een aankoopbewijs heb. Nu is het aan u, als u mijn naam besmeurt of de goederen niet aan de kopers
bezorgd, besmeur ik uw strafblad. Btw ik heb ook nog de overschrijving die bewijs dat ik je betaald heb voor de verzendingskosten.
2008/2/2, David Beerlandt <[email protected]>:
Doet U maar, ik ben 100% in orde, het is u die niet in orde bent me dunkt. U verkoopt defecte artikelen en geeft geen factuur erbij. U doet wat u niet laten kunt jongeheer. En btw, het zijn geen leugens, u hebt het mij zelf allemaal verteld via é-mail!
----- Original Message -----
From: Jelle Van den Broeck
To: David Beerlandt
Sent: Saturday, February 02, 2008 6:44 PM
Subject: Re: Asus Striker Extreme
Van mij mag jij vertellen wat je wilt, je bewijzen zijn nogal overtuigend... Ik wilde je nog helpen
maar volgens mij is er iets serieus mis in uw hoofd. Je ziet mijn voornaam die nog duizenden
andere mensen delen op een site staan en dat is je bewijs? Doe eens volwassen, en als je nog
wat meer leugens verspreid over mij ga ik een klacht indienen tegen u wegens laster en eerroof.
Je hebt nog 1 week de tijd om de goederen te versturen en daarna dien ik een klacht in wegens
onrechtmatig bezit van die goederen.
From: Jelle Van den Broeck
To: David Beerlandt
Sent: Saturday, February 02, 2008 6:54 PM
Subject: Re: Asus Striker Extreme
Ja ik heb verteld dat ik defecte artikelen verkoop (niet dus) , die factuur zou ik je nog gegeven hebben moest je je zoals een normaal
volwassen persoon gedragen maar nu krijg je het sowieso niet omdat ik je niet kan betrouwen met die andere serienummers erop.
Volgens mij heb je het zelf kapot gedaan en wil je er nu nog winst uithalen, het moederbord is getest toen het hiet buiten ging. Kijk
eerst eens naar jezelf voor je anderen beschuldigd. En u bent niet 100% in orde, als ik deze correspondentie voorleg aan de politie
zal blijken dat u de goederen onrechtmatig in bezit houdt en dat zal op uw strafblad komen. Vertellen dat ik een heler ben zal ook op
uw strafblad komen omdat ik een aankoopbewijs heb. Nu is het aan u, als u mijn naam besmeurt of de goederen niet aan de kopers
bezorgd, besmeur ik uw strafblad. Btw ik heb ook nog de overschrijving die bewijs dat ik je betaald heb voor de verzendingskosten.
2008/2/2, David Beerlandt <[email protected]>:
Doet U maar, ik ben 100% in orde, het is u die niet in orde bent me dunkt. U verkoopt defecte artikelen en geeft geen factuur erbij. U doet wat u niet laten kunt jongeheer. En btw, het zijn geen leugens, u hebt het mij zelf allemaal verteld via é-mail!
----- Original Message -----
From: Jelle Van den Broeck
To: David Beerlandt
Sent: Saturday, February 02, 2008 6:44 PM
Subject: Re: Asus Striker Extreme
Van mij mag jij vertellen wat je wilt, je bewijzen zijn nogal overtuigend... Ik wilde je nog helpen
maar volgens mij is er iets serieus mis in uw hoofd. Je ziet mijn voornaam die nog duizenden
andere mensen delen op een site staan en dat is je bewijs? Doe eens volwassen, en als je nog
wat meer leugens verspreid over mij ga ik een klacht indienen tegen u wegens laster en eerroof.
Je hebt nog 1 week de tijd om de goederen te versturen en daarna dien ik een klacht in wegens
onrechtmatig bezit van die goederen.


