Archief - [TK]Asus Striker Extreme (OC Board), nForce 680i SLI (ATX, PCI-e, SATA II, RAID)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Berry

Legacy Member
----- Original Message -----
From: Jelle Van den Broeck
To: David Beerlandt
Sent: Saturday, February 02, 2008 6:54 PM
Subject: Re: Asus Striker Extreme


Ja ik heb verteld dat ik defecte artikelen verkoop (niet dus) , die factuur zou ik je nog gegeven hebben moest je je zoals een normaal
volwassen persoon gedragen maar nu krijg je het sowieso niet omdat ik je niet kan betrouwen met die andere serienummers erop.
Volgens mij heb je het zelf kapot gedaan en wil je er nu nog winst uithalen, het moederbord is getest toen het hiet buiten ging. Kijk
eerst eens naar jezelf voor je anderen beschuldigd. En u bent niet 100% in orde, als ik deze correspondentie voorleg aan de politie
zal blijken dat u de goederen onrechtmatig in bezit houdt en dat zal op uw strafblad komen. Vertellen dat ik een heler ben zal ook op
uw strafblad komen omdat ik een aankoopbewijs heb. Nu is het aan u, als u mijn naam besmeurt of de goederen niet aan de kopers
bezorgd, besmeur ik uw strafblad. Btw ik heb ook nog de overschrijving die bewijs dat ik je betaald heb voor de verzendingskosten.


2008/2/2, David Beerlandt <[email protected]>:
Doet U maar, ik ben 100% in orde, het is u die niet in orde bent me dunkt. U verkoopt defecte artikelen en geeft geen factuur erbij. U doet wat u niet laten kunt jongeheer. En btw, het zijn geen leugens, u hebt het mij zelf allemaal verteld via é-mail!


----- Original Message -----
From: Jelle Van den Broeck
To: David Beerlandt
Sent: Saturday, February 02, 2008 6:44 PM
Subject: Re: Asus Striker Extreme


Van mij mag jij vertellen wat je wilt, je bewijzen zijn nogal overtuigend... Ik wilde je nog helpen
maar volgens mij is er iets serieus mis in uw hoofd. Je ziet mijn voornaam die nog duizenden
andere mensen delen op een site staan en dat is je bewijs? Doe eens volwassen, en als je nog
wat meer leugens verspreid over mij ga ik een klacht indienen tegen u wegens laster en eerroof.
Je hebt nog 1 week de tijd om de goederen te versturen en daarna dien ik een klacht in wegens
onrechtmatig bezit van die goederen.

Berry

Legacy Member
Het is gelijk een soap, kent er toevallig iemand een regisseur? :)

Berry

Legacy Member
----- Original Message -----
From: Jelle Van den Broeck
To: David Beerlandt
Sent: Saturday, February 02, 2008 7:00 PM
Subject: Re: Fw: Asus Striker Extreme


U hebt al bewezen dat u niet te vertrouwen bent, en u beschikt over een zeer labiel karakter.
Indien de RMA in orde zou zijn vrees ik dat die goederen niet bij de kopers terecht gaan komen,
dit gaat over veel geld voor mij. Die mensen hebben al betaald. Ik ga hier niet verder op in.
En dit nog: als u mijn private gegevens zoals adres e.d. nog blijft openbaar maken zal hier
een staartje aan komen.


2008/2/2, David Beerlandt <[email protected]>:
U had uwzelf alle ellende kunnen besparen, door enkel een kopie door te mailen zoals u BELOOFD hebt op de dag van de aankoop. Tot op heden is dit nog niet gebeurd dus uw 100% voordeel is maar 10 meer...
Zoals ik al eerder aanhaalde, geen probleem, het is mij totaal niet om het geld te doen, het is het PRINCIPE!
U wilt niet correct handelen, dus...
Indien u toch niet de intentie hebt om een kopie door te mailen, waarom hamer je dan steeds op die stukken op te sturen?
Zoals ik eerder aanhaalde, eerst de RMA in orde en dan pas de stukken. Raar hé? Hoe zou dit komen dat ik dit zou eisen...

Berry

Legacy Member
Smitch zei:
nee maar ik ben allesinds al een trouwe fan die elke aflevering volgt!

Hehehe, ik mis enkel nog Darth Vader en onze Luke ;)

Of mischien die gasten van The Days of our Lives...

JelleVDB

Legacy Member
Persoonlijk vind ik het wel laag bij de grond dat je hier alles zet, dat getuigt niet van veel respect. Dat zal ook mijn mening niet veranderen. Zolang die goederen niet bij de kopers zijn, kan ik die RMA niet regelen. Voor een 30+er had ik toch wel wat meer volwassenheid verwacht.

Berry

Legacy Member
JelleVDB zei:
Persoonlijk vind ik het wel laag bij de grond dat je hier alles zet, dat getuigt niet van veel respect. Dat zal ook mijn mening niet veranderen. Zolang die goederen niet bij de kopers zijn, kan ik die RMA niet regelen. Voor een 30+er had ik toch wel wat meer volwassenheid verwacht.

30+???

Ben nochtans maar 26, maar allé... :rofl:

JelleVDB

Legacy Member
Komt op hetzelfde neer... je bent precies een kind van 12 jaar. Maar soit, allerlaatste berichtje dat ik hier aan ga vuil maken, je kent de voorwaarden en ik ga hier niet meer over discussieren omdat toch altijd dezelfde argumenten boven water komen.

Berry

Legacy Member
----- Original Message -----
From: Jelle Van den Broeck
To: David Beerlandt
Sent: Saturday, February 02, 2008 7:25 PM
Subject: Re: Fw: Asus Striker Extreme


Die factuur is juist mijn troef om die goederen terug te krijgen als je het nog niet had beseft. En nu kan ik je de factuur
sowieso niet geven om je die serienummers van de andere hardware kan gebruiken, waar je wel in staat toe zou zijn omdat je
precies wel wat wraakgevoelens koestert. Als die RMA wordt geregeld, gaat het via mij. Dan zie ik ook direct wat er verkeerd
is aan het mobo zodat jij mij niets kan voorliegen. Ik wil dus hierover niets meer horen, dit gaat mijn allerlaatste email zijn naar u!
Als ik bericht krijg van Baffel en Zoutvat dat ze het ontvangen hebben neem ik contact op met u, voila.


2008/2/2, David Beerlandt <[email protected]>:
U snapt het blijkbaar ook niet, ik vroeg al van dag 2 achter een kopie van de factuur voor de garantie, sinsdien wil je die niet geven, waarom zou ik dan mijn laatste troef uitspelen om die factuur te krijgen?
Quid pro quo Jelle...

Mvg,

----- Original Message -----
From: Jelle Van den Broeck
To: David Beerlandt
Sent: Saturday, February 02, 2008 7:17 PM
Subject: Re: Fw: Asus Striker Extreme


Je snapt het niet, hoeveel keer moet ik het nog zeggen? Ik ben geen oplichter en wil hetzelfde als u, dat je een werkend mobo hebt.
Maar door uw aanpak met mij en het achterhouden van die spulletjes ben ik ook wel wat terughoudend geworden! Ik behandel u zoals
jij mij behandelt. Die kopers staan buiten de zaak en daar heb jij ook al een vergoeding voor gekregen, en toch ga jij dit nog achterhouden?
Dat is niet juist volgens mijn gevoel.


2008/2/2, David Beerlandt <[email protected]>:
Lol voor u is 50&#8364; misschien al veel geld, maar 150&#8364; die ik aan u betaald heb is nog veel meer geld. En welk adres? Ik zie nergens uw adres staan beste vriend.
U beschikt even als mij over een zeer labiel karakter want met al de dingen die u reeds beloofd hebt...
Maar doe vooral geen moeite meer, ik had reeds door van dag 1 dat u mij een kat in de zak hebt verkocht (dat komt ervan als je de mensen de dag van vandaag, veel te veel vertrouwt...). Mijn vrouw zei toen al, we zijn ons geld kwijt! Hij zag er nochtans ne sympathieken uit me zijne krullebol... :)))

Berry

Legacy Member
JelleVDB zei:
Komt op hetzelfde neer... je bent precies een kind van 12 jaar. Maar soit, allerlaatste berichtje dat ik hier aan ga vuil maken, je kent de voorwaarden en ik ga hier niet meer over discussieren omdat toch altijd dezelfde argumenten boven water komen.

Da zijn zo van die stoere internetberen hé... ;-)

Berry

Legacy Member
Raar hé, dit was eigenlijk de oplossing niet? We spreken af, ik breng die items mee en hij de factuur, maar plots antwoordt hij niet meer... Eindelijk toont hij zijn ware aard...


----- Original Message -----
From: David Beerlandt
To: Jelle Van den Broeck
Sent: Saturday, February 02, 2008 7:30 PM
Subject: Re: Fw: Asus Striker Extreme


Kijk, ik ken nog een veel beter manier, we spreken af, ik breng die "items" mee en u brengt de factuur mee!
Indien u in dit niet toestemd, dan weet ik precies hoe laat het is!

----- Original Message -----
From: Jelle Van den Broeck
To: David Beerlandt
Sent: Saturday, February 02, 2008 7:25 PM
Subject: Re: Fw: Asus Striker Extreme


Die factuur is juist mijn troef om die goederen terug te krijgen als je het nog niet had beseft. En nu kan ik je de factuur
sowieso niet geven om je die serienummers van de andere hardware kan gebruiken, waar je wel in staat toe zou zijn omdat je
precies wel wat wraakgevoelens koestert. Als die RMA wordt geregeld, gaat het via mij. Dan zie ik ook direct wat er verkeerd
is aan het mobo zodat jij mij niets kan voorliegen. Ik wil dus hierover niets meer horen, dit gaat mijn allerlaatste email zijn naar u!
Als ik bericht krijg van Baffel en Zoutvat dat ze het ontvangen hebben neem ik contact op met u, voila.

Hungry®

Legacy Member
JelleVDB zei:
Komt op hetzelfde neer... je bent precies een kind van 12 jaar. Maar soit, allerlaatste berichtje dat ik hier aan ga vuil maken, je kent de voorwaarden en ik ga hier niet meer over discussieren omdat toch altijd dezelfde argumenten boven water komen.
ben jij dat niet dat op 15 jan een bod deed op hetzelfde mobo op een NL site?

JelleVDB

Legacy Member
Kerel ik ga geen &#8364;20 brandstof meer verrijden voor u. Ik heb de verzendingskosten ook al betaald trouwens. Die factuur krijg je sowieso niet meer in handen omdat mijn andere hardware hier ook op staat, als de RMA gebeurt, gebeurt die via mij zodat jij mij niets kan voorliegen ivm het defect. Ik ga geen tijd en geld meer verspillen aan u. Kijk eerst naar jezelf voor je andere mensen beschuldigd. En dit zal dan mijn allerlaatste bericht zijn tot als ik mezelf weeral eens moet verdedigen tegen jouw beschuldigingen.

JelleVDB

Legacy Member
Hungry® zei:
ben jij dat niet dat op 15 jan een bod deed op hetzelfde mobo op een NL site?

Neen, ik ga geen mobo kopen in Nederland, er zijn wel meer dan 1 Jelle's in de Benelux? Volgens mij is Berry een beetje aan het gek worden. Dit moederbord had ik op overschot dus ik ga het sowieso niet vervangen, dit was hiervoor al vermeld.

Berry

Legacy Member
JelleVDB zei:
Kerel ik ga geen &#8364;20 brandstof meer verrijden voor u. Ik heb de verzendingskosten ook al betaald trouwens. Die factuur krijg je sowieso niet meer in handen omdat mijn andere hardware hier ook op staat, als de RMA gebeurt, gebeurt die via mij zodat jij mij niets kan voorliegen ivm het defect. Ik ga geen tijd en geld meer verspillen aan u. Kijk eerst naar jezelf voor je andere mensen beschuldigd. En dit zal dan mijn allerlaatste bericht zijn tot als ik mezelf weeral eens moet verdedigen tegen jouw beschuldigingen.

Geen probleem, ik kom wel naar Hamme, allé voor die factuur é :-)!

JelleVDB

Legacy Member
Hungry® zei:
answer please.

Ben ik trouwens een antwoord verschuldigd aan u? Als je eens met gezond verstand zou nadenken zou je het antwoord zelf wel kunnen formuleren...

Hungry®

Legacy Member
ik heb toch niet gezegd dat dat aangekocht werd op die NL site onder Jelle?
Je bent wat snel.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan