Archief - [TK]Asus Striker Extreme (OC Board), nForce 680i SLI (ATX, PCI-e, SATA II, RAID)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Berry

Legacy Member
Smitch zei:
ja vind ik ook..dit is imo een vorm van oplichting :? ik zou ook naar zijn thuis gaan en gwn het mobo terug afgeven en geld terugeisen op een vriendelijke manier...niet meer dan normaal!


Eerst zei hij dit:

----- Original Message -----
From: Jelle Van den Broeck
To: David
Sent: Sunday, January 13, 2008 1:30 AM
Subject: Re: Asus Striker Extreme


Beste,

Moederbord is dus zeker kapot? Ik zal het moeten rma'en dan, wel heel spijtig.
Die onderdelen waren nog bestemd voor een andere verkoop, zal ze per ongeluk laten
liggen hebben, vroeg me al af waar het was. Het probleem is, zit juist in de examens,
dus ik kan moeilijk naar kortrijk of ieper komen. Excuses voor de problemen, ik wou
er zeker van zijn dat je geen problemen had maar mss iets verkeerd gelopen met transport
of condens ofzo. Maar zeg maar welke dagen je volgende week kan afspreken, kneem het
mobo wel terug dan.

Groetjes,
Jelle

En dan dit:

----- Original Message -----
From: Jelle Van den Broeck
To: David
Sent: Friday, January 18, 2008 8:31 PM
Subject: Re: Asus Striker Extreme

Beste,

Ik zit momenteel in de examens en ben dan ook niet zoveel op de pc, mijn gsm staat altijd op stil omdat deze niet mag afgaan tijdens het examen.
Ik heb het eens besproken met mijn ouders en ik ga het moederbord niet vergoeden, het is getest geweest voor het hier buiten ging en het werkte
100%. Ik heb het moederbord ook goed vervoerd dus daaraan kan het ook niet liggen. Ik vind het heel spijtig dat het kapot is maar ik sta alleen in
voor mijn eigen daden. Heb je het moederbord direct geprobeerd nadat je thuis gekomen bent? Je moet ongeveer 6 uur wachten na het vervoer voor
je het in gebruik neemt, anders zit er nog condens op en kan dit kortsluiting geven (Ik ben niet zeker dat dit gebeurd is maar het zou een mogelijkheid
kunnen zijn, het is geen beschuldiging) Volgens mij RMA je het bord het best bij Asus. Voor de onderdelen die er per ongeluk bijzaten zal het best
zijn dat deze via de post worden verstuurd, als ik ze komen ophalen ben ik veel meer geld kwijt aan brandstof dan dat de goederen waard zijn :-)

Groetjes,
Jelle

Sinsdien, niets anders dan miserie... :help:

Berry

Legacy Member
Dit heeft hij jongstleden mij verteld, terwijl hij in de verkoop topic zegt dat hij een factuur heeft.

Beste,

De originele factuur heb ik niet meer, alleen maar de online versie, dit heb ik verteld bij de verkoop.
Die factuur zou ik direct opsturen indien ik ze had. Als je wil kan ik eventueel de RMA regelen en
geef ik je alle gegevens. Ik antwoord op al uw mails maar ik zit momenteel in de examens dus niet
veel op de pc. Je mag van mij gerust afkomen, maar ik neem het moederbord niet terug dus ik zie
niet het nut daarvan in behalve dan voor ruzie te komen maken. Het gaat dus niet om 'willen' geven,
het gaan om 'kunnen' Ik wil sowieso dat die RMA geregeld is, dus geef maar een seintje als ik het
moet regelen.

Groetjes

Smitch

Legacy Member
hmzzz, ik gok dat hij nog tot vrijdag examen gaat hebben..daarna is het krokusvakantie. wat ik zou doen is dus daarna asap contact opnemen en hem de rma laten regelen

Mythos

Legacy Member
Niet te vergeten dat de fotos die hij mij had gePMed toen ik interessen toonded die van een striker waren en niet extreem.

Ben je wel zeker dat het een Extreem is en niet gewoon een striker?

noobie

Legacy Member
Gamer zei:
Condens van vervoer ? :)
LOL.

Heb daar ook nog nooit van gehoord??(Of reed hij met een cabrio in de regen)En na vervoer moet je zogezegd 6 uur wachten om aan te sluiten?Nog nooit van gehoord...:lol:

Gothrek

Legacy Member
of om ervoor te zorgen dat zijn moederbord niet bederfde legde hij er ijs op

JelleVDB

Legacy Member
Ja voor jullie is het allemaal wel grappig...voor mij niet. Het mobo is getest geweest voor het de deur heeft verlaten. Dat van die condens kan dus wel, als ze een PC leveren geven ze altijd het advies om 12 uur te wachten met het opstarten van die PC omdat dit anders kortsluiting kan geven. Ik zeg niet dat dit gebeurd is, maar dit kon gebeurd zijn. Ik ben niet echt geneigd om hem zijn geld terug te betalen en daarna met een kapot mobo te zitten dat ik niet kan RMA'en omdat er ergens iets gesmolten is. Hij heeft ook nog 2 goederen van mij (Een DVD-RW drive en een WLAN kaartje) dat nog per ongeluk in de doos zijn blijven zitten. Deze goederen had ik ook verkocht aan andere personen op het forum, maar Berry weigert dit op te sturen. Ik heb eigenlijk niet veel goesting om hiermee in discussie te gaan op dit forum omdat het anders toch maar een eindeloze lange thread wordt waar iedereen elkaar ligt te bekritiseren. Ik verkoop geen kapotte goederen en ben ook nooit van plan dit te doen. Hij zou beter eens nadenken wat hij allemaal met het moederbord heeft uitgestoken voordat hij mij verwijt van gestolen goederen te verkopen, dat ik een oplichter ben enz... Een vriendelijk verzoekje kan soms veel nut hebben.

Hungry®

Legacy Member
je beweerde dat er een factuur was bij de winkel. Ik vond dat al raar hoor. Je kan evengoed om alle duidelijkheid vermelden dat jij zelf er geen van hebt. Welke winkel is dat dan? En staat die factuur dan op jouw naam?

Voor alle duidelijkheid, ik neem hier geen standpunt in omtrent wie wat verkeerd gedaan heeft, maar van die condens, komaan zeg. Dat is iets om de schuld bij de koper te gaan verplaatsen.

Is er geen derde partij die in de buurt van koper woont en die ook ervaring heeft in pc s om dat moederbord eens uit te testen, zonder dat ik aan competenties van koper moet ga twijfelen natuurlijk? Gewoon op de plank een opstelling doen. Om uitsluiting te verkrijgen of het wel echt kapot is.

Teemto

Legacy Member
:offtopic:Is dit nu een verkoop topic of een klachten topic?!
Zet dit dan toch onder het algemene By-it & Sell-it topic.

Condes :rofl:
Had dan beter ESD aangehaald :D

RocKer

Legacy Member
En het is algemeen geweten geen doos geen garantie,heb ik toch altijd geweten,zelf meegemaakt.

Maar dat was geen probleem volgens TS,dus was het eigenlijk van in het begin bedoeld om te rippen.

My 2cents.

JelleVDB

Legacy Member
Uhm Rocker, voordat je begint te beschuldigen zou je beter eerst eens wat kennis opdoen. Zonder serienummer is er geen garantie, en dat serienummer staat ook op de doos. Het serienummer in kwestie staat ook op de factuur vermeld (Hij heeft dit gezien) dus de doos was sowieso geen probleem. Je beschuldiging tegen mij is dan ook heel lichtzinnig en kinderachtig. En dat van die condens hebben ze mij ooit verteld bij Fujitsu-siemens toen ze een nieuwe pc brachten. Het kan zijn dat dit klopt, kan ook zijn dat dit niet klopt. Anyway dit wordt dus al zoals ik dacht een flame-thread, dit bewijst nog maar eens wat voor nut het heeft een geschil openbaar te maken op dit forum. Ik had foto's van het bord, hij heeft de tijd gehad om alles na te kijken, een oplichter zal zich daar niet mee bezig houden denk ik. Ik zal dit zelf wel regelen met de koper voordat iedereen hier gefrustreerd geraakt.

Dyselinck

Legacy Member
Witte zei:
Met maximum FSB bedoelde ik de maximale FSB oc, niet wat er out-of-the-box ondersteunt wordt :)

Tja, dat zal je zelf moeten ondervinden... Hangt af van welke koeling je gebruikt, en wat je oc' skills zijn ;)

Berry

Legacy Member
Eerst en vooral jelle, betreft het "een gedeelte" van de online factuur die je mij hebt doorgemaild, en bovendien heb je me een ander moederbord verkocht dan je eerst op de topic vermeldde. Dat gaf je zelf toe en mij heb je nooit foto's getoond van het correcte moederbord!
En probeer snel iets te regelen want het sleept veel te lang aan!!!

JelleVDB

Legacy Member
RocKer zei:
Die heb je toch niet meer.

Die had je toch ook niet,hoe kan je dat dan zien.

Wie is dit hier nu.


Ik heb wel nog de online PDF versie, dusja.
Bemoei je met met je eigen zaken waar je zelf
in betrokken bent. En op je vraag "Wie is dit hier nu?" antwoord ik: gij.
Ik ga dit met Berry zelf regelen dus andere mensen
moeten hier zich hier niet in mengen.

Berry

Legacy Member
Lol, had ik wel gedacht dat hij dit zou doen, mensen, leer van deze situatie, ik ben helaas 150€ kwijt maar 1 ding is zeker, ik passeer nog wel eens in Hamme...

----- Original Message -----
From: Jelle Van den Broeck
To: David Beerlandt
Sent: Saturday, February 02, 2008 2:04 PM
Subject: Re: Asus Striker Extreme


Dat is een regelrechte schending van mijn privacy en nu ga ik u zeker niet meer helpen. Met Baffel en Zoutvat moet je het zelf maar regelen want
in feite heb jij hun goederen onrechtmatig in bezit en je wil ze niet meer overhandigen, dit kan geclassificeerd worden als diefstal. Ik trek me hier
tussenuit en wil ook geen verder contact met u.


2008/2/1, David Beerlandt <[email protected]>:
En btw, LOL, ik manipuleer de feiten... wel, ik wil gerust de volledige mail op internet plaatsen, daar ik totaal niks verkeerd gedaan heb. Als je recht in je schoenen staat. Jij hebt mij, eerst en vooral een moederbord verkocht weliswaar zonder factuur. Een case-id heb ik 2 weken geleden zelf al gemaakt, maar ik heb nog steeds geen factuur (zelfs geen een online versie)...
U weet dat u 100% fout bent en u probeert dat nog enigzins op deze manier een beetje recht te zetten. Maw, u probeert mij eigenlijk te chanteren? Als jij dit doet dan doe ik...
Het is niet moeilijk, eerst moet de rma in orde zijn, of ik stuur niets op. Moeilijk is dat toch niet? En als je nu nog afkomt met dan stuur ik het ook niet op, dan bewijs je nogmaals dat het niet helemaal snor zit.
Zoals ik al zei daarvoor, het geld interesseert mij niet, het is het principe, ik zou zo moeten verkopen in mijn winkel, dan zou ik geen clienteel meer overhouden.
Als je iets verkoopt, met garantie erop nota bene, dan moet je altijd de factuur erbij geven. U zei op het forum dat de factuur aanwezig was, dus zou ik die graag hebben (ja, zelfs de online versie) en DAN pas stuur ik die items op, deze mail zal ik trouwens sturen naar Baffel en Zoutvat zodanig dat ook zij op de hoogte zijn van de situatie.

Berry

Legacy Member
LOL zelfs de KOPER is hier nu al in fout :rofl::applause::rofl:

----- Original Message -----
From: Jelle Van den Broeck
To: David Beerlandt
Sent: Saturday, February 02, 2008 6:46 PM
Subject: Re: Fw: Asus Striker Extreme


Je zegt het zelf, tijdverspilling... De situatie spreekt zich 100% uit in mijn voordeel. Als je je nu eens volwassen had
gedragen was het mobo al lang binnen bij Asus. Dat is het laatste wat ik hierover te zeggen heb want ik verspil echt
teveel tijd en energie aan u.


2008/2/2, David Beerlandt <[email protected]>:


Maar toch zal ik persoonlijk een aangetekende brief schrijven, ter attentie van uw ouders om hen de hele zaak uiteen te leggen met een kopie van al onze é-mails.
Een kwestie van tijdverderf ;)

Mvg,

----- Original Message -----
From: David Beerlandt
To: Jelle Van den Broeck
Sent: Saturday, February 02, 2008 6:36 PM
Subject: Re: Asus Striker Extreme


Ik zeg maar 1 ding LOL!

Het was je bedoeling om het moederbord defect te verkopen zonder factuur. Geen probleem! Iedereen op het forum zal het weten. U mag uw RMA houden.
Maar owee als ik in de buurt van Hamme langskom...

Mvg,
David
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan