Berry
Legacy Member
Smitch zei:ja vind ik ook..dit is imo een vorm van oplichting :? ik zou ook naar zijn thuis gaan en gwn het mobo terug afgeven en geld terugeisen op een vriendelijke manier...niet meer dan normaal!
Eerst zei hij dit:
----- Original Message -----
From: Jelle Van den Broeck
To: David
Sent: Sunday, January 13, 2008 1:30 AM
Subject: Re: Asus Striker Extreme
Beste,
Moederbord is dus zeker kapot? Ik zal het moeten rma'en dan, wel heel spijtig.
Die onderdelen waren nog bestemd voor een andere verkoop, zal ze per ongeluk laten
liggen hebben, vroeg me al af waar het was. Het probleem is, zit juist in de examens,
dus ik kan moeilijk naar kortrijk of ieper komen. Excuses voor de problemen, ik wou
er zeker van zijn dat je geen problemen had maar mss iets verkeerd gelopen met transport
of condens ofzo. Maar zeg maar welke dagen je volgende week kan afspreken, kneem het
mobo wel terug dan.
Groetjes,
Jelle
En dan dit:
----- Original Message -----
From: Jelle Van den Broeck
To: David
Sent: Friday, January 18, 2008 8:31 PM
Subject: Re: Asus Striker Extreme
Beste,
Ik zit momenteel in de examens en ben dan ook niet zoveel op de pc, mijn gsm staat altijd op stil omdat deze niet mag afgaan tijdens het examen.
Ik heb het eens besproken met mijn ouders en ik ga het moederbord niet vergoeden, het is getest geweest voor het hier buiten ging en het werkte
100%. Ik heb het moederbord ook goed vervoerd dus daaraan kan het ook niet liggen. Ik vind het heel spijtig dat het kapot is maar ik sta alleen in
voor mijn eigen daden. Heb je het moederbord direct geprobeerd nadat je thuis gekomen bent? Je moet ongeveer 6 uur wachten na het vervoer voor
je het in gebruik neemt, anders zit er nog condens op en kan dit kortsluiting geven (Ik ben niet zeker dat dit gebeurd is maar het zou een mogelijkheid
kunnen zijn, het is geen beschuldiging) Volgens mij RMA je het bord het best bij Asus. Voor de onderdelen die er per ongeluk bijzaten zal het best
zijn dat deze via de post worden verstuurd, als ik ze komen ophalen ben ik veel meer geld kwijt aan brandstof dan dat de goederen waard zijn

Groetjes,
Jelle
Sinsdien, niets anders dan miserie...


Is dit nu een verkoop topic of een klachten topic?!

