Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Genoteerdkutteke zei:15 inc gf4 snelle afhandeling
Hij maakt gewoon veel lawaai, maar draait nog goed. Het is overigens niet de originele cooler, die is zogoed als stuk gegaan.XYRIS zei:30 inclu voor GF4 en 256 mb latteke.
Wat is dat met die koeler? bijna dood ofzo?
of maakt die zoiezo veel lawaai?

128 MB, geen idee of het vivo is of niet. Het gaat om een Abit Siluro Geforce 4 Ti 4200 om precies te zijn.kutteke zei:wat dacht je van mijn bod? kzou eigelijk deze week da kaartje nog hier moeten krijgen
is het vivo/ non-vivo
is het 64/128MB?
Ik zal het maar pas maandag namiddag kunnen versturen, reken dan maar op 2 à 3 werkdagen tot het aankomt.kutteke zei:of in ieder geval begin volgende weekhad ni door da et al vrijdag was
![]()
Nog interesse?XYRIS zei:30 inclu voor GF4 en 256 mb latteke.
Wat is dat met die koeler? bijna dood ofzo?
of maakt die zoiezo veel lawaai?
Indien ik uiterlijk tegen morgen niks meer van de andere bieder hoor, is ie alleszins voor jouw.kutteke zei:dus it's a deal?
![]()
Ik heb geen specifieke datum maar er komt verder geen interesse dus zal ik het aan jouw verkopen. Je gaf 12 euro dacht ik hé?ravenous zei:wanneer sluit ge af? kheb da moboke dringend nodig
Grtz Ravenous
Ok, aangezien ik niks meer verneem gaat de vga kaart naar jouw.TomG zei:Indien ik uiterlijk tegen morgen niks meer van de andere bieder hoor, is ie alleszins voor jouw.
Akkoord? Kwestie om achteraf geen problemen mee te krijgen.
Kaart is al weg, ja.XYRIS zei:Ik heb nog interesse ja....
EDIT: "morgen" is nog steeds vandaag... , dus het is al weg?
Kunnen wij dan afsluiten voor dat geheugen?
ik had uw gegevens ookal e?TomG zei:Ik heb geen specifieke datum maar er komt verder geen interesse dus zal ik het aan jouw verkopen. Je gaf 12 euro dacht ik hé?
PM me anders voor verdere afhandeling.
Ok, aangezien ik niks meer verneem gaat de vga kaart naar jouw.
Pm me nog eens ter bevestiging, uw gegevens heb ik al reeds eerder gehad.
Ja, maar is te weinig zoals ik al zei. €20 incl lijkt me faire deal.XYRIS zei:Ik had een bod gedaan int begin van 10€...