Archief - [TK]Mobo, ram, andere kaartjes,...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

TomG

Legacy Member
djavv zei:
Richtprijs modem?
Niet onmiddelijk idee, €40 ofzo? Is in principe nieuw en ongebruikt.

hollowman666 zei:
256 sdram al weg? 25€ incl anders
Bod genoteerd, het is nog niet weg.

Wat is er wel al weg ondertussen:
- mobo
- geforce 4
- pci ide controller

HashQ

Legacy Member
wanneer sluite af? ik zou liefst 1 dees da wille handele, anders gaak overwege een niev te kopen

geen dreigement ofzo ze :) gwn ik heb het dringend nodig dus laat maar iets wete ivm wanneer ge da afsluit

TomG

Legacy Member
hollowman666 zei:
wanneer sluite af? ik zou liefst 1 dees da wille handele, anders gaak overwege een niev te kopen

geen dreigement ofzo ze :) gwn ik heb het dringend nodig dus laat maar iets wete ivm wanneer ge da afsluit
Ik heb in principe geen afsluitdatum hoor, maar als er in komende dagen geen reacties meer op komen wijs ik ram aan jouw toe als je dat goed vind.

HashQ

Legacy Member
in principe zou ik liefst morgeavond afsluite pakt zo rond 22u

dan regelen we da die avond nog en kunnen we betalen/verzenden de volgende dag

kzeg et tzou heel rap moete gaan, laat morge iet wete of et mogelijk is anders moet ik het mij niev gaan kopen aan 35€ -_-

TomG

Legacy Member
@ djavv,

nog interesse in de adsl modem?

Verder is er nog wat verkocht en blijft er nu nog over:
- 64 MB pc 100 sd ram
- 128 MB pc 133 sdram
- usb 2.0 pci kaartje
- Alcatel Speedtouch 530 adsl modem (usb en ethernet) ongebruikt in verpakking
- A-open 250 Watt voeding

TomG

Legacy Member
TomG zei:
...
Verder is er nog wat verkocht en blijft er nu nog over:
- 64 MB pc 100 sd ram
- 128 MB pc 133 sdram
- usb 2.0 pci kaartje
- Alcatel Speedtouch 530 adsl modem (usb en ethernet) ongebruikt in verpakking
- A-open 250 Watt voeding

Dit staat nog steeds te koop.

Verder wil ik hier ook even vermelden dat ik met een onaangenaam probleem te kampen zit, met name de koper van de geforce 4 heeft nog steeds niet betaald (het is vandaag precies 2 weken geleden dat ik ze verzond, 2 dagen later ontvangde de koper de kaart in goede staat), ook niet na veel aandringen en vele andere pm's en enkel 101 excuses te horen krijg.

Voor de koper in kwestie, zie maar uw pm, het is de laatste die ik verzend als het niet in orde is tegen donderdagavond. Dan volgt de (wat ik liever niet doe) standaard procedure hiervoor.

kutteke

Legacy Member
ik heb dit geld gestort en heb bewijs hier liggen, ik kan er niet aan doen dat u niet al uw gegevens heeft gegeven. ik hoop dat het geld snel op u rekening verschijnt en excuseer mij voor de ongemakken
staat dit er morgen nog steeds niet op zallik het zelfs opnieuw storten en vragen hoe het zit met die eerste storting

TomG

Legacy Member
kutteke zei:
ik heb dit geld gestort en heb bewijs hier liggen, ik kan er niet aan doen dat u niet al uw gegevens heeft gegeven. ik hoop dat het geld snel op u rekening verschijnt en excuseer mij voor de ongemakken
staat dit er morgen nog steeds niet op zallik het zelfs opnieuw storten en vragen hoe het zit met die eerste storting
1. mijn naam en adres als afzender stond op de envelop vermeld nota bene (heb ik er zelf opgeschreven als verzender). Dat doe ik voor iedere waar dat ik verstuur.
2. mijn rekening nummer heb je al van voor ik het waar verstuurde
3. Indien je het donderdag laatstleden al gestort hebt, is dit nog steeds 1 week na het in ontvangstname van het goed
4. ironisch genoeg vroeg jij naar een snelle afhandeling in deze thread
5. Het is de eerste keer dat ik zo'n moeilijk verloop voor een verkoop meemaak. Dat het probleem niet bij mij zal liggen, moet wel blijken uit de whitelist en andere tevreden kopers.

De regel voor donderdag blijft geldig, ik maak geen uitzonderingen (meer).

kutteke

Legacy Member
dat begrijp ik
en ik begrijp ook dat u hier kwaad om bent, ik zal danook proberen uit te zoeken waarom dat dit nog steeds niet op uw rekening staat.
kzou het belachelijk vinden moest ik voor een luttele 15 eur geblacklist worden.

TomG

Legacy Member
Geld is eeeeeiiiiiiindelijk gestort vandaag, dus ik kom mijn belofte ook na, geen black- noch whitelist & case closed.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan